Gast, iedereen weet ook wel dat deze post bullshit isquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopen
Alleen die post?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, iedereen weet ook wel dat deze post bullshit is
Hij kon niet helemaal tot het einde. En blijkbaar is ie toen eraf GESCHOTENquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Sjibble het volgende:
Hoe kan ie er nou af glijden als et ergens omheen zit, en waar het omheen zit ergens in zit?
TS heeft gewoon staan rukken, zijn vers meisje is gewoon een nieuwe handschoen van rukkwaliteit
Gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh dan moet ik even in mijn compilatie kijken of jij er toevallig bij staat!
Palletverzamelaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
ts is pakketbezorger
Dan schiet ie er niet af manquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij kon niet helemaal tot het einde. En blijkbaar is ie toen eraf GESCHOTEN
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gevonden!
Zijn deze van jou?
]
Ohhhh !quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gevonden!
Zijn deze van jou?
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaaldquote:
Wat tong uitsteek?quote:
Nee integendeelquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat tong uitsteek?
Glijdt ie bij jou ook steeds af dan?
Creep !quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaald![]()
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaald![]()
quote:
Ik heb wel meer fotos van bekende fokkersquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?![]()
Ik moet toch zo naar bed denk ik
Eraf geschoten nog wel??? Dat hoor ik voor het eerst..had je em wel helemaal uitgerold dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?![]()
Ik moet toch zo naar bed denk ik
Volgens mij wel. Maar toch ging die eraf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eraf geschoten nog wel??? Dat hoor ik voor het eerst..had je em wel helemaal uitgerold dan?
niet strak genoeg om je lulquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
niet strak genoeg om je lul
te grote condoom dus
probeer eens de kindermaat.Hij zat er wel strak omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe groot moet die condoom zijn of lul klein dat je em als een baggy broek eromheen kan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |