Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef Hoogstaande het volgende:
Je moet ook geen M condooms kopen als je maar een S in je broek hebt zitten
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leukenquote:
TIETENquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leuken
Jij nietquote:
Bullshit verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopen
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Post jij eens foto van je tieten dan om et topic op te leuken
Oh dan moet ik even in mijn compilatie kijken of jij er toevallig bij staatquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jij niet1979, dan ben je allang 13 geweest
![]()
Ik neem aan dat je begrijpt dat die man met een condoom om geboren is, zo'n beetje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan hier op FOK toen jij nog niet wist wat een condoom was.
Gast, iedereen weet ook wel dat deze post bullshit isquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is er niet soepel vanaf gevallen. Maar ik vond hem bij het hoofdeinde. Blijkbaar is die onder druk erafgeschoten tegen de muur aan. Ik had een maatje groter dus moeten kopen
Alleen die post?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, iedereen weet ook wel dat deze post bullshit is
Hij kon niet helemaal tot het einde. En blijkbaar is ie toen eraf GESCHOTENquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef Sjibble het volgende:
Hoe kan ie er nou af glijden als et ergens omheen zit, en waar het omheen zit ergens in zit?
TS heeft gewoon staan rukken, zijn vers meisje is gewoon een nieuwe handschoen van rukkwaliteit
Gevondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh dan moet ik even in mijn compilatie kijken of jij er toevallig bij staat!
Palletverzamelaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
ts is pakketbezorger
Dan schiet ie er niet af manquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij kon niet helemaal tot het einde. En blijkbaar is ie toen eraf GESCHOTEN
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gevonden!
Zijn deze van jou?
]
Ohhhh !quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gevonden!
Zijn deze van jou?
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaaldquote:
Wat tong uitsteek?quote:
Nee integendeelquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat tong uitsteek?
Glijdt ie bij jou ook steeds af dan?
Creep !quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaald![]()
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Was maar geintje, ik heb ze alweer wegehaald![]()
quote:
Ik heb wel meer fotos van bekende fokkersquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?![]()
Ik moet toch zo naar bed denk ik
Eraf geschoten nog wel??? Dat hoor ik voor het eerst..had je em wel helemaal uitgerold dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker. Kan je ze niet even sturen?![]()
Ik moet toch zo naar bed denk ik
Volgens mij wel. Maar toch ging die eraf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Eraf geschoten nog wel??? Dat hoor ik voor het eerst..had je em wel helemaal uitgerold dan?
niet strak genoeg om je lulquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
niet strak genoeg om je lul
te grote condoom dus
probeer eens de kindermaat.Hij zat er wel strak omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe groot moet die condoom zijn of lul klein dat je em als een baggy broek eromheen kan doen
Verklaar dan waarom ie er af viel. Want hoe snel je ook levert, het hoort er op te blijven zitten. Dus ja..quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij zat er wel strak omheenEn hoe groot moet die condoom zijn of lul klein dat je em als een baggy broek eromheen kan doen
Hij is niet gescheurd. het was erger. er was geen condoomquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:18 schreef Ebbruh het volgende:
"vers"meisje, bubbling beats, afgegleden condoom :|
Tip aan ts:
Laat je na kijken over één weekje!!
Maar hoe krijg je het dan weer voor elkaar, om em weer om je pakketje heen te trekken? Dat lijkt mij onmogelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij is niet gescheurd. het was erger. er was geen condoom
Omdat ie lult en niks geleverd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar hoe krijg je het dan weer voor elkaar, om em weer om je pakketje heen te trekken? Dat lijkt mij onmogelijk
Deze iets voor jou?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Geleverd![]()
maar ik moet ts wel gelijk geven want ik had eigenlijk gister toevallig precies etzelfde
ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 02:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik dacht dat het hier om vrouwencondooms ging
quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:34 schreef star_gazer het volgende:
Ik dacht dat het hier om vrouwencondooms ging
quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:07 schreef Levolution het volgende:
Overigens bubbling beatsje moet op progressieve gitaarsolo's ketsen.
Pik van TS te kleinquote:
4 pagina's nodig om dat eindelijk te concluderen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
Je klacht is dus eigenlijk dat je lul te klein is?
Nee, OP lezen en gelijk een bericht achterlaten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Cybey het volgende:
[..]
4 pagina's nodig om dat eindelijk te concluderen...
Jij had ook TS' condoom op je bed liggen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Geleverd![]()
maar ik moet ts wel gelijk geven want ik had eigenlijk gister toevallig precies etzelfde
Ja, ik heb geen geld om nieuwe te kopen dus helaas moet ik gebruikte kopen bij et leger des heilsquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Jij had ook TS' condoom op je bed liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |