SPOILERclass="spoiler">Je zou bijvoorbeeld meerdere afleveringen kunnen kijken, en de presenator's strategie proberen door te krijgen (maar in dit geval zit jij in de eerste aflevering).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef OldJeller het volgende:
Is het tegenwoordig raadsel/puzzeltijd na middernacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Jij zit een topic en neemt dat al aan?Komt door dit: Raadsel die maar 2 op de 100 kan oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houdt de nachtbrakers scherp/bezig.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Komt door dit: Raadsel die maar 2 op de 100 kan oplossen.
Houdt de nachtbrakers scherp/bezig.
Ik heb trek in appels en peren. Maar, nee, geen 50 %. Zelfde als je dood zal gaan, 50 %quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:48 schreef Foefna het volgende:
Er zitten 99 witte en 1 rode knikker in een zak.
Je mag 1x graaien,
hoe groot is de kans dat je de rode pakt?
50%; of wel, of niet, right?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef Foefna het volgende:
nee, maar we mogen toch maar 1 keer graaien? is t rood? of is t wit? 50-50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U bevindt zich >hier<
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heeft toch niks met wiskunde te maken?
voor velen waarsch. nog een raadselquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hierover heb ik eens een compleet college gehad
hij maakt niet die van jou open maar een andere.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:04 schreef Foefna het volgende:
neej, heb door dat t geen 50-50 kan wezen
maar ik heb wel andere gedachte.
er al 2 deuren opengaan is de verassing toch al verpest omdat er altijd een schaap staat.
stel ik kies 1 en present. doet 1 en 2 open. staan daar 2 schapen, dan is alles toch duidelijk?
zou presentator er maar 1 open moeten maken, om je daarna nog een last change switch te kunnen laten maken?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hierover heb ik eens een compleet college gehad
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:15 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
hij maakt niet die van jou open maar een andere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |