Dus rooster = agenda?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:39 schreef Ebbruh het volgende:
Mensen die CE roosters niet als een agenda beschouwen
Na bekijken geschiedenis van Ebbruh en Bakraswa;quote:
Wel als er zo allemaal tijdstipjes staan, en op bepaalde tijdstipjes staat dat je aanwezig moet zijn in een bepaalde zaaltje, waar je een speciale toets gaat afleggentquote:
Misschien als we allebei tegelijk iets posten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:41 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Na bekijken geschiedenis van Ebbruh en Bakraswa;
Verwachte reactie: "Iemand?? Kloon?? "
Verwachte reactie: " Hoelang al?? "
Dat is een rooster.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:42 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Wel als er zo allemaal tijdstipjes staan, en op bepaalde tijdstipjes staat dat je aanwezig moet zijn in een bepaalde zaaltje, waar je een speciale toets gaat afleggent
Mensen met zo'n naam als jij hebben altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:43 schreef Ringo het volgende:
Tien jaar geleden had ik dit topic kunnen openen. En gelijk had ik.
Hey, tof dat je een keertje in mijn topic reageert zonder hem te sluiten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
tot nog toe kan ik alles uit mn hoofd onthoudenmaar scheelt niet veel
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hey, tof dat je een keertje in mijn topic reageert zonder hem te sluiten.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:37 schreef Kaelthas het volgende:
Niet iedereen is een werkweigeraar en heeft dus nog meer dingen te doen.
Niet te hard, hij is het vergeten ( heeft geen agenda, weetje)quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:51 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Hey, tof dat je een keertje in mijn topic reageert zonder hem te sluiten.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:56 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Niet te hard, hij is het vergeten ( heeft geen agenda, weetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |