Ben ik het mee eens, hij kan lekker voortborduren op het werk van Rijkaard, wat het niet minder knap maakt van hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:32 schreef wolferl het volgende:
Ik vind hem helemaal niet zo geniaal.
Rijkaard won ook alle prijzen met soortgelijk materiaal, en Rijkaard is verre van geniaal.
Kwestie van goeie spelers, concurrentie uit vorm, juiste poppetjes binnen de club op juiste plaatsen.
Ben ik het niet mee eens.Complete onzin.Veel beter dan deze man zal je het niet vinden in het hedendaagse voetbal.Hiddink behoort op dit moment tot de absolute wereldtop als het om trainers gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar werdt wel gezien als de verlosser bij Ajax.
Hetzelfde met Hiddink, die vind ik ook een middelmatige trainer.
Zijn bijnaam Guus Geluk is echt van toepassing op hem.
...quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sure, al die middelmatige teams die Hiddink aan het voetballen krijgt zijn voor hun wedstrijden 's nachts door een toverfee bezocht.quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dus Ferguson is ook een middelmatige coach?quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Doet hij dit nog 2 keer, kampioen, beker en CL winnen, dan is wat mij betreft echt geniaal.
Want Alex Ferguson lukte het ook niet.
Nee, uitstekende coach, maar niet geniaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dus Ferguson is ook een middelmatige coach?
Wie in godsnaam dan wel volgens jouw?quote:Op donderdag 28 mei 2009 02:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, uitstekende coach, maar niet geniaal.
We hebben weer iemand om te negerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
[..]
Daar kan ik het meer in vinden dan dat het een geniale trainer is.. Maar hij heeft natuurlijk nog alle tijd om te bewijzen dat het een geniale trainer...quote:
Landskampioenschap (PSV)quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:51 schreef wolferl het volgende:
Kijk eens in dit topicquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef TTD het volgende:
iemand nog dat ene clipje dat Guardiola eerst Hiddink feliciteerde en 5 minuten later juichend voorbij Hiddink rende?
Met zoveel geluk laat ik hem voortaan mijn lottogetallen kiezen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef rival het volgende:
[..]
Landskampioenschap (PSV)
Europacup (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB-beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB-beker (PSV)
KNVB-beker (PSV)
Wereldbeker (Real Madrid)
WK 1998 4e (Nederland)
WK 2002 4e (Zuid-Korea)
Landskampioenschap (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
KNVB-beker (PSV)
Landskampioenschap (PSV)
Rinus Michels Award
WK 2006 1/8 finale (Australië
Rinus Michels Award
Wel een hoop "gelukjes" gehad als trainer
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef wolferl het volgende:
Ik mag Guus toch wel een middelmatige coach vinden, en een pure geluksvogel.
Wat is daar mis mee?
Moet niet gekker worden als ik mijn eigen mening niet eens mag vormen.
Joh, zout eens op met je "mening"quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef wolferl het volgende:
Ik mag Guus toch wel een middelmatige coach vinden, en een pure geluksvogel.
Wat is daar mis mee?
Moet niet gekker worden als ik mijn eigen mening niet eens mag vormen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |