Misschien in de UK, maar in NL nog zeker niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef -Peach het volgende:betekent dat dat ie nu ook in de winkels is????
Twas wel grappig, ik zat op de VIP avond de Lush dames instructies te geven over de scrubs!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Smeej het volgende:
Ik baal wel van de sugerscrub!
Mn huidje was heerlijk zacht.
volgende gaat zeker in een bakje..
Ik had hem op de rand van mn bad gelegd.. en pakte hem op en floepte als een taartje inelkaar.
Ik was wel sip!
Ik deed net precies t zelfde! Behalve de bloody mary danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef -Peach het volgende:
Pilatus schmilatus. Zit lekker met Love Lettuce op mn toet een bloody mary te drinken en CSI Miami te kijken...Mastersss!!!!
Kijk, da's een goed housewarming!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef nokwanda het volgende:Het eerste dat er naar ons nieuwe huisje is gegaan is de Lushkist. Die staat lekker open en de hele badkamer ruikt er al naar. Deurtje open en de hele slaapkamer ruikt ook zo. Ben ik effe heel erg blij dat vriendje ook fan is.
Hij is dus blijkbaar te koop op Londen Victoria. En klinkt erg lekker.quote:It was for sale in the London Victoria Station shop. The texture was nice, kind of thicker than Dream Cream, more "substantial". I can tell it's very moisturising. The smell... I didn't like it much, as it was a bit too buttery for me. I prefer flowery smells, rather than buttery or foody smells, which I find a bit sickly. But that's just me![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Weten jullie nog dat ik een extra potion lotion kreeg omdat er 500 gr. bij stond?
Ik zie mogelijkheden....
Volgens mij is hij in een aantal winkels inmiddels binnen gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef -Peach het volgende:
250 kilo? Lol! Noujah kijken of de ouders van ferrari_rood het mee willen nemen (als ze niet al weg zijn) anders wacht ik wel totdat ie minder weegt
Haha ok. Ik zou iig graag die coconut lotion willen! Misschien moet je van alles plaatjes uitprinten en ze die meegevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders gaan nog niet hoor duurt nog een week. Tot vrijdag mag een bestellijstje bij mij ingeleverd worden. Ik zie ze nl vrijdag en dan kan ik alles haar fijn uitleggen. Anders komen ze met hele verkeerde dingen thuis denk ik.
Ik bestel deze keer mee met een vriendin die ook in Weert woont, maar anders had ik graag met je meegedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef -Peach het volgende:
Oh en als er mensen uit Limburg/Eindhoven graag iets willen bestellen via ferrari_rood maar niet naar Helmond/Budel kunnen/willen komen, kan ik die evt. wel meenemen richting het zuiden (als ferrari dat goed vindt natuurlijk). Reis 2x per week (iig nog t/m eind juni) het traject Deurne-Eindhoven-Weert-Roermond-Sittard-Maastricht.
Over twee weken doe ik mee met twee promsconcerten. We staan met 80 mannen en vrouwen op een podium in een dappere poging een even grote harmonie te overstemmen. Lang leve de headsets! Er komt van alles langs, van Pirates of the Caribbean en Jan Smit tot Duitse schlagersquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ineens herinner ik me weer, met henna haar door de regen en zo.
Ik ben blij dat ik niet meer verf!
Tip van mij, goed je oren en de randen van je hoofd insmeren met vaseline, dan pakt de henna daar al niet op!
Leuk! Dank je wel! Ik ga dus zeker mijn bestelling doorgeven ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef Cat22 het volgende:
Da's handig, je eigen Lush leverancier!
Lush UK is veeeeeel goedkoper dan Lush NL, dus die kans moet je zeker grijpen.
De verse gezichtsmaskers zijn erg fijn, maar moeten eigenlijk wel in de koelkast bewaard worden. Een half dagje ongekoeld meesjouwen is geen probleem, maar als je kennis er langer dan een dag mee onderweg is kun je dat beter niet doen. Mask of Magnaminty is wel buiten de koelkast houdbaar, maar die vind ik persoonlijk wat te heftig als gezichtsmasker.
De spullen die ze in de UKk hebben zijn precies hetzelfde als in NL, maar soms hebben ze specials of komen nieuwe produkten daar eerder uit dan hier.
Je zou eens op www.lush.nl kunnen kijken voor alle spullen die ze hebben. Ze hebben onder meer erg lekkere douchegels zoals Happy Hippy en The Olive Branch, maar een scrubblok als You Snap The Whip of Buffy is ook heerlijk. Verder zijn er diverse shampoos en conditioners, ik vind Veganese als conditioner en New als shampoobar wel fijn.
Verder: Dream Cream. Die is goed voor alles! Je kunt hem gebruiken als bodylotion, maar hij is ook heel fijn als aftersun, je een schraal plekje hebt of last van je huid.
Ocean Salt is een fijne, neutrale gezichts- of lichaamsscrub.
Er zijn gewoon heel veel dingen die lekker zijn, over de zeepjes heb ik het nog niet eens gehad.
Welke geurtjes vind je fijn? Dat helpt vaak ook met de zoektocht.
Cocos lotion is te bestelling in de UK en weegt 250 kilo. Ruim maar wat planken leeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef MaJo het volgende:Nog iets gemist in Lush-land? Moet vandaag weer voor het eerst in 3 weken werken dus het is fijn als ik een beetje op de hoogte ben
Japs, ik zat ook aan Tramp en Ice Blue te denken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:07 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Leuk! Dank je wel! Ik ga dus zeker mijn bestelling doorgeven ...
Ik hou van wat "stoerdere" geurtjes (dus niet al te zoet), mijn normale parfumspul is bijv Coolwater en heb van Dove die Cool lijn die ze nu nieuw hebben (Fresh Touch en zo).
Ik zat te denken aan:
* Honey Trap Lip Balm 10g
* A night in for two
* Buffy
* Ocean Salt
Iemand nog aanvullingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |