abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69862472
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef -Peach het volgende:
betekent dat dat ie nu ook in de winkels is????
Misschien in de UK, maar in NL nog zeker niet.

* gaat even loeren op het IF*

Nope, geen posts daar. Dat zal nog wel een paar dagen duren (voor de UK winkels dus, NL sukkelt daar weer achteraan). Of langer. Met Lush weet je het nooit precies.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:02:09 #252
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69863126
Hmmm jammers...dan zullen de ouders van ferrari_rood m wel niet mee kunnen nemen
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_69865876
Ik baal wel van de sugerscrub!
Mn huidje was heerlijk zacht.
volgende gaat zeker in een bakje..
Ik had hem op de rand van mn bad gelegd.. en pakte hem op en floepte als een taartje inelkaar.
Ik was wel sip!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:13:57 #254
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69866089
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef Smeej het volgende:
Ik baal wel van de sugerscrub!
Mn huidje was heerlijk zacht.
volgende gaat zeker in een bakje..
Ik had hem op de rand van mn bad gelegd.. en pakte hem op en floepte als een taartje inelkaar.
Ik was wel sip!
Twas wel grappig, ik zat op de VIP avond de Lush dames instructies te geven over de scrubs!
Bij de eerste luisterden ze niet, die deden ze helemaal in het water om iemand een handscrub te geven, weg scrub!
Dus de tweede deden ze keurig in een bakkie eerst.
En ze zouden dat bij klanten ook er bij vertellen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_69866355
Da's ook niet echt een slimme actie. Die dames doen zeker nooit suiker in hun thee?

Ik heb op Covent Garden een van de medewerkers voorlichting gegeven over de diverse retro produkten. Hij had echt geen idee!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:27:17 #256
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69866692
Hey oh-oh, had die oudste medewerkster nou botoxlippen of haal ik weer allemaal rare dingen in mn hoofd? Ze vielen me zo op
pi_69866945
Volgens mij was zij helemaal plastic fantastic... nouja fantastic hehehe
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:33:54 #258
176471 oh-oh
pi_69866992
Ik vind haar zoooo niet Lush he, niks natuurlijks aan
Maar ze had wel vet coole laarzen!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:38:07 #259
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69867190
Ja ik zat al te denken! Vond haar best vreemd whehe. Maar dr laarzen waren idd zeer cool!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:41:47 #260
176471 oh-oh
pi_69867348
Ze wist ook het minste van alle medewerksters trouwens, ze vroeg mij steeds vanalles.
En toen die vriendin van dr kwam dook ze daar ineens boven op, hielen likken en zag ze niks anders meer, echt een beetje raar allemaal
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:23 #261
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69867515
Ja idd, had haar nog nooit gezien. Niks gemist dus Vond vooral haar Engelse uitspraak irritant
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:48:40 #262
176471 oh-oh
pi_69867645
Oooooooh die was om te janken , te erg, en die vriendin verstond dr de hele tijd niet, we moesten steeds helpen
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:48 #263
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69867881
Ja, het deed pijn aan mijn vertalershart
Snap er niks van, zal wel niet echt een 'vriendín' zijn denk ik dan, anders kun je toch niet gezellig kletsen als je elkaar niet verstaat
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:01:23 #264
176471 oh-oh
pi_69868112
Oeh wij dachten dat ook al haha.
Nee twas dr pilatusjuf en ze keek nogal onwijs tegen dr op ook of zo.
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:14:36 #265
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69876650
Pilatus schmilatus. Zit lekker met Love Lettuce op mn toet een bloody mary te drinken en CSI Miami te kijken...Mastersss!!!!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:30:00 #266
176471 oh-oh
pi_69877281
Ik ga ook iets maskerigs uit de vriezer graaien maar ik ga lekker X-Files kijken, geniet ze!
( Groucho Marx )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:40:01 #267
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69877674
Jij ook! Ik ga ook wel ff bedenken wat ik aan wil op mn diploma uitreiking. Gadver, helemaal geen zin in dat gedoe allemaal, bleehhh. Komt ineens een of ander opperhoofd van de HsZuyd dus alles moet superofficieel/formeel Het is toch onze uitreiking en niet die van hem...dat ie maar kapot valt. Denk dat ik gewoon in overall met klompen ga!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:22:36 #268
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69879452
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef -Peach het volgende:
Pilatus schmilatus. Zit lekker met Love Lettuce op mn toet een bloody mary te drinken en CSI Miami te kijken...Mastersss!!!!
Ik deed net precies t zelfde! Behalve de bloody mary dan

Net eerst met Ultra Bland schoongemaakt, dan met Tee Trea Water, dan Love Lettuce, dan weer Tee Trea Water en als laatste Skin Shangria La
pi_69882734
Het eerste dat er naar ons nieuwe huisje is gegaan is de Lushkist. Die staat lekker open en de hele badkamer ruikt er al naar. Deurtje open en de hele slaapkamer ruikt ook zo. Ben ik effe heel erg blij dat vriendje ook fan is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69883737
Mijn vriend is eindelijk om en gebruikt nu alleen nog maar Lush, zowel douchegel als shampoo en conditioner

Reinigers enzo wil ie niet aan, maar dat hoeft van mij ook niet
pi_69887199
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef nokwanda het volgende:
Het eerste dat er naar ons nieuwe huisje is gegaan is de Lushkist. Die staat lekker open en de hele badkamer ruikt er al naar. Deurtje open en de hele slaapkamer ruikt ook zo. Ben ik effe heel erg blij dat vriendje ook fan is.
Kijk, da's een goed housewarming!

En voor je vriend Dipkip!

Zijn er al mensen die de coco lotion hebben besteld? Op het NL forum hoorde ik dat ze het gewicht ietwatfout hebben geprogrammeerd: een fles lotion weegt 250 kilo. En dan komt je totale bestelling boven de 30 kilo en kun je niet bestellen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:48:19 #272
176471 oh-oh
pi_69887264
Das wel grappig!
Nee ik moet eerst echt mn karma kream en mn sympathy opmaken, anders heb ik straks 4 halve potten creme staan en das echt niet nodig.
Gelukkig smeer ik Chico tegenwoordig twee keer per dag in met goooooooood Karma
( Groucho Marx )
pi_69890825
Ik heb een eerste review op het IF gevonden:
quote:
It was for sale in the London Victoria Station shop. The texture was nice, kind of thicker than Dream Cream, more "substantial". I can tell it's very moisturising. The smell... I didn't like it much, as it was a bit too buttery for me. I prefer flowery smells, rather than buttery or foody smells, which I find a bit sickly. But that's just me
Hij is dus blijkbaar te koop op Londen Victoria. En klinkt erg lekker. Alleen jammer dat hij nog steeds 250 kilo weegt. Dinnetje gaat zondag bestellen, hopelijk is hij dan beter op gewicht.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:24:23 #274
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69891459
250 kilo? Lol! Noujah kijken of de ouders van ferrari_rood het mee willen nemen (als ze niet al weg zijn) anders wacht ik wel totdat ie minder weegt
pi_69895813
Weten jullie nog dat ik een extra potion lotion kreeg omdat er 500 gr. bij stond?

Ik zie mogelijkheden....
pi_69898331
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Dipkip het volgende:
Weten jullie nog dat ik een extra potion lotion kreeg omdat er 500 gr. bij stond?

Ik zie mogelijkheden....

Ik zie opeens een bad vol coco lotion voor me.

pi_69898558
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef -Peach het volgende:
250 kilo? Lol! Noujah kijken of de ouders van ferrari_rood het mee willen nemen (als ze niet al weg zijn) anders wacht ik wel totdat ie minder weegt
Volgens mij is hij in een aantal winkels inmiddels binnen gekomen.
pi_69899318
Hee allemaal,

omdat jullie de Lush experts zijn Iemand die ik ken die gaan naar Engeland en vroeg me of ze voor mij iets van Lush mee kon nemen ... Alleen ik heb geen idee of ze daar andere spullen hebben dan in Nederland of dat het veel scheelt in prijs?

Ik ben niet zo van badspullen en bodylotion achtig spul (duurt me te lang na het douchen ). wel een gezichtsmaskertje op zijn tijd vind ik fijn ...

Iemand aanraders na bovenstaand verhaal?

Alvast bedankt!
pi_69899713
Da's handig, je eigen Lush leverancier!

Lush UK is veeeeeel goedkoper dan Lush NL, dus die kans moet je zeker grijpen.

De verse gezichtsmaskers zijn erg fijn, maar moeten eigenlijk wel in de koelkast bewaard worden. Een half dagje ongekoeld meesjouwen is geen probleem, maar als je kennis er langer dan een dag mee onderweg is kun je dat beter niet doen. Mask of Magnaminty is wel buiten de koelkast houdbaar, maar die vind ik persoonlijk wat te heftig als gezichtsmasker.
De spullen die ze in de UKk hebben zijn precies hetzelfde als in NL, maar soms hebben ze specials of komen nieuwe produkten daar eerder uit dan hier.

Je zou eens op www.lush.nl kunnen kijken voor alle spullen die ze hebben. Ze hebben onder meer erg lekkere douchegels zoals Happy Hippy en The Olive Branch, maar een scrubblok als You Snap The Whip of Buffy is ook heerlijk. Verder zijn er diverse shampoos en conditioners, ik vind Veganese als conditioner en New als shampoobar wel fijn.
Verder: Dream Cream. Die is goed voor alles! Je kunt hem gebruiken als bodylotion, maar hij is ook heel fijn als aftersun, je een schraal plekje hebt of last van je huid.
Ocean Salt is een fijne, neutrale gezichts- of lichaamsscrub.

Er zijn gewoon heel veel dingen die lekker zijn, over de zeepjes heb ik het nog niet eens gehad.
Welke geurtjes vind je fijn? Dat helpt vaak ook met de zoektocht.
pi_69901961
Mijn ouders gaan nog niet hoor duurt nog een week. Tot vrijdag mag een bestellijstje bij mij ingeleverd worden. Ik zie ze nl vrijdag en dan kan ik alles haar fijn uitleggen. Anders komen ze met hele verkeerde dingen thuis denk ik.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:34:40 #281
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69902392
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders gaan nog niet hoor duurt nog een week. Tot vrijdag mag een bestellijstje bij mij ingeleverd worden. Ik zie ze nl vrijdag en dan kan ik alles haar fijn uitleggen. Anders komen ze met hele verkeerde dingen thuis denk ik.
Haha ok. Ik zou iig graag die coconut lotion willen! Misschien moet je van alles plaatjes uitprinten en ze die meegeven
pi_69902647
pm mij even en als het kan met de uk prijs erbij. Kunnen ze kijken of ze de goede hebben
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:05:26 #283
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69905442
Oh en als er mensen uit Limburg/Eindhoven graag iets willen bestellen via ferrari_rood maar niet naar Helmond/Budel kunnen/willen komen, kan ik die evt. wel meenemen richting het zuiden (als ferrari dat goed vindt natuurlijk). Reis 2x per week (iig nog t/m eind juni) het traject Deurne-Eindhoven-Weert-Roermond-Sittard-Maastricht.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:27:29 #284
16715 Mylene
*schatje*
pi_69906159
Misschien een tip, bij de Action heb je leuke schoteltjes voor de zeep. Een hoog en een laag model, met planten en tekst motief.

Laag zeepschoteltje kost iets meer dan een euro en de hoge tegen de twee euro.

Handig om je Lush zeepjes op te leggen.

Ik heb alle varianten gekocht .
pi_69907122
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef -Peach het volgende:
Oh en als er mensen uit Limburg/Eindhoven graag iets willen bestellen via ferrari_rood maar niet naar Helmond/Budel kunnen/willen komen, kan ik die evt. wel meenemen richting het zuiden (als ferrari dat goed vindt natuurlijk). Reis 2x per week (iig nog t/m eind juni) het traject Deurne-Eindhoven-Weert-Roermond-Sittard-Maastricht.
Ik bestel deze keer mee met een vriendin die ook in Weert woont, maar anders had ik graag met je meegedaan.
pi_69907695
Dames, het gaat gebeuren, de caca is gekocht.
Zondag gaat de smurrie er in en word ik als het goed is voor het eerst in mijn leven een brunette. (de caca noir durfde ik nog niet aan, babysteps, babysteps)

De rest van de buit:
-een blok Trichomania
-a Night in for 2 (die minipotjes, té zoet )
-een mini Paradise Regained
-een caca brun
-Snake Oil (vaderdag)
Het jongste shmoopekind:
-een Hybrid bar (dropjes, mam, drópjes!)
-Ice Blue zeep (da's voor mánnen, mam)

En proefjes van American Cream, Curly Wurly en Sacred Truth.

Weer teveel uitgegeven, dus.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_69908043
Caca!

Pics please!

Ik heb mijn bestellijstje bij m'n vriendin ingeleverd: caca marron staat erop. Ik ben te chicken voor caca rouge, al denk ik dat die met mijn donkerbruine haar echt geen redhead van me zou maken.
Ook hier: babysteps. En veel plastic.

Ik heb vandaag wel al een superstrakke haarband gekocht om mijn hoofd in te snoeren nadat de caca erop gegaan is.
Dinnetje gaat zondag bestellen, dus hopelijk kan ik het weekend erna gaan caca-en. over twee weekenden gaan caca-en, als het drahamatisch misgaat sta ik volgend weekend anders voor schut voor 3000 man.
pi_69908432
Woei, wij zijn de caca-pioniers!

Tip:
latex handschoenen (voor een scheet en 3 knikkers bij de wibra enzo), nat washandje in de buurt voor het direct wegvegen van klodders op je voorhoofd en oren, en de komende tijd een donkere kussenhoes, henna wil nog wel eens afgeven in het begin nl.
pi_69908447
En wat ga je doen voor 3000 man, vrouw?
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:44:40 #290
176471 oh-oh
pi_69909041
Oh ja ineens herinner ik me weer, met henna haar door de regen en zo.
Ik ben blij dat ik niet meer verf!
Tip van mij, goed je oren en de randen van je hoofd insmeren met vaseline, dan pakt de henna daar al niet op!
( Groucho Marx )
pi_69909044
Handschoenen: check! (heb in de zorg gewerkt en daar flink gehamsterd)
Nat washandje: ik ga voor vochtige doekjes, meteen in de prullenbak!
Donkere kussensloop: .... aha.... nog even gaan winkelen dus.
En ik voeg hieraan toe: vaseline-achtige creme op mijn voorhoofd en nek. Schijnt heel handig te zijn voor gemiste caca vlekjes.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
En wat ga je doen voor 3000 man, vrouw?
Over twee weken doe ik mee met twee promsconcerten. We staan met 80 mannen en vrouwen op een podium in een dappere poging een even grote harmonie te overstemmen. Lang leve de headsets! Er komt van alles langs, van Pirates of the Caribbean en Jan Smit tot Duitse schlagers tot een ode aan Beethoven.

Meteen maar even spammen: Music unlimited Kaartje kopuh!?
Het zwaartepunt ligt op de zaterdagavond. Op de site staan wat repetitiefoto's waarbij je mij op een tafel kunt aantreffen. Je moet toch wat doen voor het sfeertje, nietwaar?
pi_69909169
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ineens herinner ik me weer, met henna haar door de regen en zo.
Ik ben blij dat ik niet meer verf!
Tip van mij, goed je oren en de randen van je hoofd insmeren met vaseline, dan pakt de henna daar al niet op!
Jaag me nu geen angst aan! En thanks voor de tip.

I love Juicy schijnt trouwens heel goed te zijn om de henna resten uit je haar te shampoo-en. Ik denk dat ik de 250 ml fles maar bij de douche zet. Mijn standaard 30 ml flesje gaat dat niet redden.
pi_69911324
Oh-oh, zit die arme Cat niet zo bang te maken.

Ik heb het nooit gehad in de regen, trouwens, alleen de eerste weken op mijn kussen van het transpireren 's nachts.
En ik heb altijd wit of crême beddengoed en de henna er altijd uit gekregen, want ik vind wassen leuk.
Je bent goed voorbereid, Cat, wees gerust dat ik je voorga.

Ga ik nu even voorlezen en dan op je linkjes klikken, klinkt leuk!
pi_69932567
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef Cat22 het volgende:
Da's handig, je eigen Lush leverancier!

Lush UK is veeeeeel goedkoper dan Lush NL, dus die kans moet je zeker grijpen.

De verse gezichtsmaskers zijn erg fijn, maar moeten eigenlijk wel in de koelkast bewaard worden. Een half dagje ongekoeld meesjouwen is geen probleem, maar als je kennis er langer dan een dag mee onderweg is kun je dat beter niet doen. Mask of Magnaminty is wel buiten de koelkast houdbaar, maar die vind ik persoonlijk wat te heftig als gezichtsmasker.
De spullen die ze in de UKk hebben zijn precies hetzelfde als in NL, maar soms hebben ze specials of komen nieuwe produkten daar eerder uit dan hier.

Je zou eens op www.lush.nl kunnen kijken voor alle spullen die ze hebben. Ze hebben onder meer erg lekkere douchegels zoals Happy Hippy en The Olive Branch, maar een scrubblok als You Snap The Whip of Buffy is ook heerlijk. Verder zijn er diverse shampoos en conditioners, ik vind Veganese als conditioner en New als shampoobar wel fijn.
Verder: Dream Cream. Die is goed voor alles! Je kunt hem gebruiken als bodylotion, maar hij is ook heel fijn als aftersun, je een schraal plekje hebt of last van je huid.
Ocean Salt is een fijne, neutrale gezichts- of lichaamsscrub.

Er zijn gewoon heel veel dingen die lekker zijn, over de zeepjes heb ik het nog niet eens gehad.
Welke geurtjes vind je fijn? Dat helpt vaak ook met de zoektocht.
Leuk! Dank je wel! Ik ga dus zeker mijn bestelling doorgeven ...

Ik hou van wat "stoerdere" geurtjes (dus niet al te zoet), mijn normale parfumspul is bijv Coolwater en heb van Dove die Cool lijn die ze nu nieuw hebben (Fresh Touch en zo).

Ik zat te denken aan:
* Honey Trap Lip Balm 10g
* A night in for two
* Buffy
* Ocean Salt

Iemand nog aanvullingen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:11:50 #295
159909 -Peach
Prunus persica
pi_69932749
Denk dat je de Ice Bluezeep dan ook wel lekker vindt!
pi_69932754
Tramp!!
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 14:12:08 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_69935199
Nog iets gemist in Lush-land? Moet vandaag weer voor het eerst in 3 weken werken dus het is fijn als ik een beetje op de hoogte ben
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_69950981
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef MaJo het volgende:
Nog iets gemist in Lush-land? Moet vandaag weer voor het eerst in 3 weken werken dus het is fijn als ik een beetje op de hoogte ben
Cocos lotion is te bestelling in de UK en weegt 250 kilo. Ruim maar wat planken leeg.
pi_69951057
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:07 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:

[..]

Leuk! Dank je wel! Ik ga dus zeker mijn bestelling doorgeven ...

Ik hou van wat "stoerdere" geurtjes (dus niet al te zoet), mijn normale parfumspul is bijv Coolwater en heb van Dove die Cool lijn die ze nu nieuw hebben (Fresh Touch en zo).

Ik zat te denken aan:
* Honey Trap Lip Balm 10g
* A night in for two
* Buffy
* Ocean Salt

Iemand nog aanvullingen?
Japs, ik zat ook aan Tramp en Ice Blue te denken.
Misschien nog fair trade foot lotion? Lekker mintig voor frisse voetjes. Of is dat al teveel gedoe-erig?
pi_69956553
Das alweer teveel gedoe maar ik ga die andere 2 er ook bij bestellen! Dank jullie wel, ik zal tzt laten weten hoe verslaafd ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')