quote:Op zondag 7 juni 2009 16:59 schreef shmoopy het volgende:
Oh, dan zou ik ook geen risico nemen, idd.
Maar anders doe je het boven de gootsteen? Voor shmoopy? Pretty please?![]()
of bij een vriendin die je toch al stom vond![]()
Een cacaproefkonijnhotelovernachting. (3x woordwaarde)quote:Op zondag 7 juni 2009 17:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Shmoopy, waarom betaal je geen hotelovernachting voor Dipkip?![]()
Name your haircolour and your caca, woemun, dan doen we het gewoon een keer allemaal tegelijkertijd, en als het mis gaat dan openen we ons eigen henna-horrortopic.quote:Ik zit er ook over te denken te gaan henna-en, maar durf niet zo goed, het lijkt me zo'n gedoe en blijft dan eeuwig zitten. Dadelijk heb ik groen haar of zo.
Ja, wel leuke resultaten! Dat meisje dat 10 inch haar af had laten knippenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Dan moet je eens naar dat topic met foto's gaan. Daar staan alle haarkleuren met soorten henna en de effecten.
Jij hebt blond haar zeker? Dan zou ik ook iets afwachtender zijn.![]()
En anders eerst een proefstukje proberen, desnoods een beetje haar afknippen en dat in een henna papje leggen.
Ow, ja dan wordt het lastig, want ik heb geen idee hoe henna pakt op een haarstukje en daarna zit je met de uitgroei.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, wel leuke resultaten! Dat meisje dat 10 inch haar af had laten knippen!
Nou het is nu rood/bruin, maar het komt erop neer dat ik een haarstukje heb, dus een gedeelte van m'n haar is nep (heb heeel dun/fijn haar, dus dit was een ideale oplossing voor me..). Probleem is, als ik dit verpest, gooi ik 1300 eu weg qua haar
Lekker he, zo'n verwensessie?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sjooo. Heb mezelf net even de megalushshower gegeven. Helaas heb ik geen maskertjes van Lush, want ik bestel alles, dus dat was van clinique evenals de facewash.
Wel mn haren lekker gewassen met gentle lentil, die bij deze tweede poging wél heel goed beviel. Ik heb nu alleen wel super veel gebruikt. Maar goed, het was verwenuurtje! Daarna Curly Wurly conditioner. Ik heb niet echt krullen, maar megaspringerig en licht kroezend haar. Dus dit leek me wel de moeite van het proberen waard... Het kan aan mij liggen, maar moet een conditioner niet ook automatisch je haar beter doorkambaar maken? Het was nu echt verschrikkelijk onhandelbaar toen ik de meut eruit had gespoeld... Dat zou echt een ramp zijn geworden als ik het zo liet opdrogen. Dus nog even mijn normale conditioner erachteraan gegooid. Kijken hoe het uitpakt. Of ik verschil merk met normaal.
Lekker de boel gescrubt met zo'n scrubblok wat ik nog heb en afgesopt met die heerlijke felblauwe jellie. Schoonschonerschoonst!
Door het hennapoeder dat ik gebruik doe ik ook altijd een volle eetlepel koffie, dan wordt het niet zo heul knalrood, en heeft het meer effecten in je haar.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Mmm..vind t aan de ene kant wel aantrekkelijk, maar ben zo bang om het te verpesten
Plus, het duurt uuuren! Wel apart wat iedereen erbij in gooit (paprikapoeder, thee, koffie..)
Oeh! Jij bent henna expert!? Ik ben zoooo voor een henna meet!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Door het hennapoeder dat ik gebruik doe ik ook altijd een volle eetlepel koffie, dan wordt het niet zo heul knalrood, en heeft het meer effecten in je haar.
En citroensap om de kleur te activeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat wazige juist wel lachen eigenlijk, zo blijven jullie lekker onherkenbaar.
Ja echt duf, dr vinger op de lens, duffe...
Wanneer gaan ze precies? Ik wil graag de coconut lotion ding, maar geloof dat die ook nog niet in de UK in de winkel is...Weet iemand dat? (en wanneer komt ie dan wel?)quote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
mensen uit de buurt van Helmond en Budel mag ook. Mijn ouders gaan Engeland op vakantie en kunnen wat meenemen. Al vraag ik me af hoe ze kijken als ze de winkel instappen compleet met lijstje van mij.
Coconut zou deze week (sommigen zeggen vandaag al!) op mailorder komen. Dan komt hij in het algemeen ook snel in de winkels.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze precies? Ik wil graag de coconut lotion ding, maar geloof dat die ook nog niet in de UK in de winkel is...Weet iemand dat? (en wanneer komt ie dan wel?)
Zijn die jellies eigenlijk fijn in gebruik?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind Lush Lime smoothie de fijnste textuur hebben qua douche spul. Lekker zacht en romig en het droogt mn huid niet uit.
Sommigen vinden ze een dra-hama en moeten er op de douchevloer achteraan, maar ik vind ze wel fijn. Jelly vooraf in stukjes snijden, een stukje mee de douche in en dat in je puff frutten. Schuimt als een gek!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef supkaa het volgende:
[..]
Zijn die jellies eigenlijk fijn in gebruik?
Ik heb de mijne in 4 stukken gesneden. Ik neem telkens één stuk mee de douche in (of leg het op de badkuip) en dat gaat schoon op. Als je het hele ding nat laat worden schijnt hij voor je ogen weg te smelten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef Smeej het volgende:
ik had een vraag!
Ik heb de sugerscrub besteld uit UK!
Super fijn, maar hoelang doen jullie ermee? Die van mij was namelijk neit meer te redden!
Moet je het dan in een bakje doen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |