Nee dan duikenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Oh je hebt het over voetbal. Dacht dat je het over een echt sport had
Op het voetbalveld duiken ze mooier, zeg maar.quote:
Daar waar het veld gewoon 5meter verder doorgetrokken is zodat het lijkt dat je er dicht opzit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:58 schreef Kerol het volgende:
Ze moeten voorbeeld nemen aan Euroborg![]()
zeg ik dan maar
Tjee, jij bent thuis de grapjas zeker?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Oh je hebt het over voetbal. Dacht dat je het over een echt sport had
Maar je zit er dan wel dicht op, in TT staat veld en niet specifiek het speelveldquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Daar waar het veld gewoon 5meter verder doorgetrokken is zodat het lijkt dat je er dicht opzit?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar je zit er dan wel dicht op, in TT staat veld en niet specifiek het speelveld
Engelse stadionsquote:
PSV en genieten in één reactiequote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Rasher het volgende:
PSV stadion in Eindhoven
[ afbeelding ]
Ik heb er een kilometer vandaan gewoond, kon met elke wedstrijd mee genieten
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Rasher het volgende:
PSV stadion in Eindhoven
[ afbeelding ]
Ik heb er een kilometer vandaan gewoond, kon met elke wedstrijd mee genieten
WOEHOEquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef DaanA het volgende:
[..]
![]()
Daar zit je ongeveer drie meter af van waar het gras begint, maar die drie meter wordt bezet door de weg waarlangs je naar de tribune loopt, en waar je dus gewoon overheen kunt lopen. Je kunt het gras gewoon aanraken.
In het park kan dat ook, dan mag je er zelfs overheen rollen. Of grasprietjes kussen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef DaanA het volgende:
[..]
![]()
Daar zit je ongeveer drie meter af van waar het gras begint, maar die drie meter wordt bezet door de weg waarlangs je naar de tribune loopt, en waar je dus gewoon overheen kunt lopen. Je kunt het gras gewoon aanraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |