Ze willen peilen of het rendabel is om een vervolg te maken, en ze willen tips...knap arrogant dat ze daarvoor betaald willen krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/home
3 nieuwe polls, waar je alleen met credits op kunt stemmen. Helaas heeft iedereen z'n credits opgemaakt (want ze zouden niet meer geldig zijn) en zullen maar weinig mensen stemmen vrees ik.
Wie heeft nog credits?
Wie gaat credits aanschaffen voor deze polls?
En wat is de stand van de polls?
The Bunker II
>Ik ga weer kijken!
>Ik neem vast een abbo!
>Nee, bedankt!
The Bunker II
>Start eind augustus
>Start begin september
>Start half september
>Start eind september
De nieuwe Overlevers
>Wij willen beslissen wie!
>Verras ons eens.....
>Meer agressie?
>Meer gesprekken?
>Meer diepgang!
>Meer vrouwen!
>Meer mannen!
>Oudere ook graag!
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:35 schreef Dementor het volgende:
Er stond een poll dubbel op en dus even aangepast.
Ja, dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef ThunderBitch het volgende:
WTF, moet je daar ook credits aan besteden? Het moet niet gekker worden. Of het moet bedoeld zijn als een soort van aandelen in de nieuwe Bunker.
Ik heb ze niet geopend, ik heb alleen op afstand die dubbele poll uitgezet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.
quote:
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geopend.
Stemmen gratis maken tot TBO 2 zou idd een slimme zet zijn.
Ga nou echt geen credits kopen om hun 'klantenonderzoek' te kunnen betalen... Deze MOETEN echt gratis anders zijn ze zinloos.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
maar is het niet verstandiger deze polls gratis te maken? Ik ben niet echt van plan nieuwe credits te kopen voor een paar polls namelijk. Ik heb na sluiting van de laatste stemronde 1800+ en knorretje 500+ credits weggestemd omdat de credits niet mee zouden gaan en ze dus zinloos waren geworden.
Dat zou in strijd zijn met eerdere berichtgeving.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''
dat zou erg flauw zijn voor de mensen die net credits door de plee hebben gespoeld door voor de leuk hun stemmen op te maken aan de oud-deelnemers, omdat de credits ongeldig zouden wordenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
jij zit denk ik wel in de positie om de maker daarop aan te spreken en om iig de vraag door te spelen ''wat als ik nu 100 credits koop. mag ik die meenemen voor tbo 2 ?''
dus je wordt geacht om 5 credits te kopen mocht je inspraak willen hebben op deze stemmenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zou in strijd zijn met eerdere berichtgeving.
In jouw geval Cc: onbereikbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we hiervoor gaan betalen om advies te geven? Wat een paupers
What's next... tips voor de redactie 10 credits per tip? Redactionele blunder melden 15 credits per blunder. Stickers plakken op de tieten van kopijkat... priceless!
Ik heb geen flauw idee wie deze polls online heeft gezet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus je wordt geacht om 5 credits te kopen mocht je inspraak willen hebben op deze stemmen
dat heb ik dus ook gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou erg flauw zijn voor de mensen die net credits door de plee hebben gespoeld door voor de leuk hun stemmen op te maken aan de oud-deelnemers, omdat de credits ongeldig zouden worden
Ik dacht dat je credits kreeg als je stemde. Dat lijkt me eigenlijk ook veel logischerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we hiervoor gaan betalen om advies te geven? Wat een paupers
What's next... tips voor de redactie 10 credits per tip? Redactionele blunder melden 15 credits per blunder. Stickers plakken op de tieten van kopijkat... priceless!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |