Zeker voetbal? Zo ja, nee dank je, is voor proleten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef rudedeltadude het volgende:
ga eens snel de CL-finale kijken zeg!
Ja, ik dacht, laat ik eens mijn kamertje verlaten om 5 minuten voordat de AH sluit eens wat energydrank te kopen.quote:
Oh ja, dat is ook waar. Scholieren en studenten die op het laatste moment alles gaan bestuderen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij zijn er ook examens. Dat heeft er allicht meer mee te maken.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Registratiedienst het volgende:
onbekende te dure merk.
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook waar. Scholieren en studenten die op het laatste moment alles gaan bestuderen.
Wat is er mis met een ouderwets lijntje speed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Bedoel ik. Heb energy nodig om helder te denken.
Verpaupering van deze generatie. Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.
Ik heb die connecties niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat is er mis met een ouderwets lijntje speed?
Jeugd van tegenwoordig.
Mwah, dat niet. Maar men creëert behoeften die er niet zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Verpaupering van deze generatie. Vroeger was alles beter.
Ik doe m'n examens ook clean, jwzquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is sowieso bullshit. Voor de komst van energiedrankjes had je ook examens en toen behaalde men dat ook.
OP bedoel je?quote:
Ja, ik zie het nu al somber voor je in.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe m'n examens ook clean, jwz
Opscheppen over gratis Red Bull krijgen op een forumquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:44 schreef fathank het volgende:
Red Bull kopen.
Zorg dat je iemand kent uit het Red Bull promotieteam. Dan krijg je die rommel gratis, per tray
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat krijg je als je naar buiten gaat! Eineszz@!!!11
tijdens het rijden in de trein?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef TommyGun het volgende:
Ik kreeg btw n blikje Red Bull gratis op 't station te Ehv. Verhoogt je concentratie tijdens 't rijden... uhu
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef DjinN het volgende:
In Duitsland schijnen energydrinks niet meer verkocht te mogen worden. Ze hebben in vele soorten cocaine gevonden ofzo, dus alles is daar uit de schappen gehaald(ik ben nog naar een nieuwsbericht aan het zoeken waar dit in staat...hoorde dit nl van mn ouders
)
ik denk niet dat mijn ouders zoiets uit hun duim zuigen dus er moet toch ergens een kern van waarheid zijnquote:
http://www.vmt.nl/index.php?page=nieuwsartikel&id=5502quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef DjinN het volgende:
In Duitsland schijnen energydrinks niet meer verkocht te mogen worden. Ze hebben in vele soorten cocaine gevonden ofzo, dus alles is daar uit de schappen gehaald(ik ben nog naar een nieuwsbericht aan het zoeken waar dit in staat...hoorde dit nl van mn ouders
)
dankjewel, dat zocht ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://www.vmt.nl/index.php?page=nieuwsartikel&id=5502
Dat dieptepunt bereikte het internet al op 16 september 2007..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Opscheppen over gratis Red Bull krijgen op een forumHet dieptepunt van het internet is ontdekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |