abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:18:00 #1
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69468772
Het is weer de tijd van het jaar: lente. Tijd om de strandkleren op te zoeken, de schaatsen in het vet te zetten... maar vooral: klagen dat mensen anorexia hebben door de media.

Vorig jaar was dat ook al het geval in diverse al dan niet kansloze programma's, maar gisteren, God behoedde me, hemel sta mij bij, zapte ik langs SBS6 en daar zag ik weer iemand klagen. Dat die sites maar verboden moesten worden en dat het niet onder de vrijheid van meningsuiting viel.

Klacht: mensen die de oorzaak bij de media leggen
Subklacht: in 1689 (vér voor de komst van internet) had men anorexia al ontdekt.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69468893
quote:
Subklacht: in 1689 (vér voor de komst van internet) had men anorexia al ontdekt.
Dat zal best, maar dat neemt niet weg dat de media toch best een grote invloed heeft (op jonge pubermeisjes vooral). Natuurlijk is het ook de 'schuld' van de anorexiapatiënten zelf maar om het deels de media/maatschappij kwalijk te nemen is niet helemaal onterecht.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:23:53 #3
248844 Bowlingbal
pi_69468953
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Dat zal best, maar dat neemt niet weg dat de media toch best een grote invloed heeft (op jonge pubermeisjes vooral). Natuurlijk is het ook de 'schuld' van de anorexiapatiënten zelf maar om het deels de media/maatschappij kwalijk te nemen is niet helemaal onterecht.
Eh, nee. De media heeft er niets mee te maken.
a: het zijn de mensen (kwart anorexia-patiënt is man) zelf die gaan zoeken, lezen, reageren, etc.
b: enig verband tussen de zaken lijken mij ver te zoeken
c: in de meeste media zie ik mensen met een normaal gewicht
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69468977
En tóch zie ik nog genoeg vadsige vrouwen rondlopen
pi_69469014
Anorexia is een zeer ernstige ziekte. Dat het enkel en alleen door media zou komen ben ik het ook niet mee eens, maar bijvoorbeeld pro-ana sites mogen van mij wel uit de lucht gehaald worden.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:26:32 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_69469047
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef Verstreujem het volgende:
En tóch zie ik nog genoeg vadsige vrouwen rondlopen
Extremen zijn nooit goed
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:27:03 #7
248844 Bowlingbal
pi_69469058
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:25 schreef Fha het volgende:
Anorexia is een zeer ernstige ziekte. Dat het enkel en alleen door media zou komen ben ik het ook niet mee eens, maar bijvoorbeeld pro-ana sites mogen van mij wel uit de lucht gehaald worden.
En waarom dan wel precies? Omdat ze volgens jou 'niet nodig' zijn? Zo kunnen we natuurlijk wel 95% van het internet op slot gooien.
- Donald Love
pi_69469060
pro ana sites

ik denk dat die daar wel verder kan
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')