Ontopic aub, we proberen hier oplossingen te vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef LockonStratos het volgende:
Wie betaald er nou 6 euro voor een durum
Kan ook, maar is slechts voor één machinequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef miodzio het volgende:
OpenDNS, ook al gedaan idd.
Wat nou gekloot in je router, eigenschappen van je lan verbinding, TCP/IP, De volgende DNS adressen gebruiken (screenie volgt)
Idd, gewoon 0800-1433 bellen. Is gratis, ze vragen gelijk naar je provider. Vertel je eerlijk dat je bij HetNet zit, word je gelijk doorverbonden. Goeie service van zo'n kutprovider!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:37 schreef Radioheader het volgende:
Klopt, het doet het heel slecht. Je kunt trouwens beter KPN bellen en willekeurig wat nummers intoetsen en dan naar HetNet vragen. Verbinden ze je altijd door, en dan heb je zo een medewerker aan de lijn. Ipv dat eeuwige wachten...
thx! dat werktquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Fryst het volgende:
[..]
Volgens mij kan het ook op deze manierZelf niet geprobeerd.
Goed punt, maar met mijn beperkte KPN Experia Box (quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan ook, maar is slechts voor één machine
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:32 schreef appelsjap het volgende:
Google doet t hier nog steeds niet, andere sites wel, los ik dat op met die DNS shit?
Volg de link even stap voor stap?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef appelsjap het volgende:
moet ik dit hebben: Dynamische DNS-service?
Idd daar heb je er hier twee voor...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef LockonStratos het volgende:
Wie betaald er nou 6 euro voor een durum
Gedaan, maar nog steeds geen google.nlquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef miodzio het volgende:
Wat nou gekloot in je router, eigenschappen van je lan verbinding, TCP/IP, De volgende DNS adressen gebruiken (screenie volgt)
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef miodzio het volgende:
Edit:
[ afbeelding ]
Redder in nood!![]()
Genoteerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef PiRANiA het volgende:
Stel de opendns servers in:
208.67.222.222
208.67.220.220
iets met beveiliging ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef appelsjap het volgende:
Wat doet OpenDNS nou eigenlijk? Ik heb t nu ingeschakeld, maar waarom zou ik het uitschakelen als KPN het doet?
De servers van OpenDNS doen niets anders dan het omzetten van een adres wat jij intypt (www.fok.nl) naar een IP adres (123.45.678.910). Het is dus eigenlijk simpel gezegd een database van sitenamen gekoppeld aan IP adressen. De KPN servers doen hetzelfde.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef appelsjap het volgende:
Wat doet OpenDNS nou eigenlijk? Ik heb t nu ingeschakeld, maar waarom zou ik het uitschakelen als KPN het doet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |