quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef Opperkwal het volgende:
Ze zijn van het merk QX Nassali, geen idee of het iets is, kan er niks over vinden?
Foto's:Ik denk persoonlijk dat dit zogeheten "lakeballs" zijn waarvan het niet zoveel uitmaakt dat je ze kwijtraakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Als je daarmee bedoelt dat ze drijven is dat niet. Deze zinken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dit zogeheten "lakeballs" zijn waarvan het niet zoveel uitmaakt dat je ze kwijtraakt.
Nassau QXquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ze drijven is dat niet. Deze zinken.
Dat bedoel ik daar niet mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat ze drijven is dat niet. Deze zinken.
Ik schat zo 80-100 euro, wat de gek ervoor geeft want iPhone 16gb 3g kun je al voor 100-150 euro kopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat kan ik ongeveer nog krijgen voor een iPhone 3G 8GB met een barst in het glas? Werkt nog perfect, zit alleen een barst in het scherm.
150 knakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef _Twinkle het volgende:
Playstation 3 Platinum 80GB met
-resistance fall of man
-uncharted drake's fortune
En extra controller.
Hoeveel is ie waard?
20 euro max denk ik.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hulp nodig:
P4 @ standard speed
512mb
40GB
Zeer stil
Onboard videokaart
Zeer goed geluid
7x USB High-Speed
Goedwerkend legitiem Toetsenbord en Muis van Dell
PC is in zeer goede staat.
Hoeveel?
Met of zonder hdmi? denk dat je blij mag zijn met 70-80..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:12 schreef ElmoFan het volgende:
Wat is een Xbox 360 met 60gb HDD, headset en 256mb mem. card waard?
Met en een draadloze controller, was ik vergeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef invine het volgende:
[..]
Met of zonder hdmi? denk dat je blij mag zijn met 70-80..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |