abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2025 @ 23:58:17 #126
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219226681
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik zou idd ook denken aan het computer museum... maar er zit best wel wat waarde in nog, tenminste als je op de tientjes let.. een schatting voor dit alles is tussen de de 200 - 800 euro, maar heeft alles met de staat en toebehoren te maken... Dus je kunt er nog lekker van uiteten of zelfs meerdere keren! :Y
De acorn heb ik onlangs via mp verkocht voor 130 euro inclusief verzenden en de microprofessors ga ik op catawiki zetten. Af en toe zet ik daar wat op, vind dat ook leuk om te volgen. Dus ben benieuwd wat deze gaan opbrengen.
To BG or not to BG!
pi_219226691
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 23:58 schreef oppiedoppie het volgende:
De acorn heb ik onlangs via mp verkocht voor 130 euro inclusief verzenden en de microprofessors ga ik op catawiki zetten. Af en toe zet ik daar wat op, vind dat ook leuk om te volgen. Dus ben benieuwd wat deze gaan opbrengen.
Nou dat is toch al een keertje lekker buiten de deur eten toch? of iets in die zin!

Plus vind het zelf ook altijd leuk om spul aan mensen te verkopen, soms leer je hele leuke mensen kennen op deze manier! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 9 november 2025 @ 00:37:50 #128
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219226800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 23:59 schreef Chandler het volgende:

[..]
Nou dat is toch al een keertje lekker buiten de deur eten toch? of iets in die zin!

Plus vind het zelf ook altijd leuk om spul aan mensen te verkopen, soms leer je hele leuke mensen kennen op deze manier! :Y
Dat hebben wij dus ook, zelfs al vrienden aan overgehouden. En heb al eens muziekinstrumenten verkocht aan 'bekende' nederlanders. Bijvoorbeeld Jet Rebel en Max vd Burg, die laatste is bij mij thuis geweest om de keytar te halen, was lachen.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')