Ik zit ook te wachtenquote:
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Ligt iPhoneclub er bij jullie ook uit?
Geen id, maar 3.0 is er voorlopig toch nog nietquote:Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef w00h00 het volgende:
Is het te adviseren om 3.0 te installeren op de eerste generatie Iphone?
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Merkie het volgende:
Zal op de WWDC (8 juni) wel bekend worden.
JA JUNI!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
Kijk anders even in je agenda welke maand het isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef NiekR het volgende:
iPhone OS 3.0 wordt toch pas in Juni verwacht?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef timbob het volgende:
dat remote werkt echt verbazingwekkend goed.
M'n wifi kaart is zelfs disabeld en het werkt nog, via de router die in de gang staat.
jammer dat ie soms wat snel de verbinding verliest.. maarja, die router is sowieso een beetje brak.
De release van iTunes 8.2 maakt dat ook wel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Groot kans dat het binnen enkele dagen na de WWDC al gelanceerd gaat worden, ze maken wel erg veel haast met de beta's namelijk.
Tunin.fm?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Er zal spoedig een gehackte versie van 3.0 verschijnen na de release.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:11 schreef fretclick het volgende:
mijn iPhone is gejailbreaked, is het nou zometeen mogelijk om m'n iPhone te updaten naar 3.0 of is dat niet handig?
http://www.nederland.fm/iphone/quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:09 schreef sexymofo het volgende:
Een tijdje terug had ik een handige app gevonden voor radio op de iphone, maar kan hem dus niet meer vinden (mn nieuwe abo ging vandaag pas in, dus nu pas interessantivm data kosten omdat ik geen internet abo had)
weet iemand welke dat zou kunnen zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |