Ole staat in Volendam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Is Ole nog niet terug van Volendam?
Cryptisch heur!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ole staat in Volendam.
Of is dat te diep voor fok?![]()
OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mens, vertel. En met wie deed hij het toen dan? En is de paling niet overbevist? En is het waar wat ze zeggen over Annie? En hoe was de stemming in die big happy family die Volendam heet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 05:18 schreef Ole het volgende:
Ik ben weer thuis hoor...
Moest even bijkomen van dat ijsselmeergedoe
Dat vinden wij maar wat fijn. Jouw visie werpt er toch weer een heel ander licht op. Zo had ik het nog niet bekeken. Dat je jouw eigen ervaringen met ons deelt, draagt ontzettend veel bij. Wij zijn maar stuurlui aan de wal van die onstuimige baai die Liefde heet, maar jij bent d'r ook wel eens eentje kwijt geraakt en dan heb je toch meer recht van spreken. Thanks man, voor je posting!!quote:
hehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat vinden wij maar wat fijn. Jouw visie werpt er toch weer een heel ander licht op. Zo had ik het nog niet bekeken. Dat je jouw eigen ervaringen met ons deelt, draagt ontzettend veel bij. Wij zijn maar stuurlui aan de wal van die onstuimige baai die Liefde heet, maar jij bent d'r ook wel eens eentje kwijt geraakt en dan heb je toch meer recht van spreken. Thanks man, voor je posting!!
Ben ik zelf ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Cryptisch heur!
![]()
[..]
OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mens, vertel. En met wie deed hij het toen dan? En is de paling niet overbevist? En is het waar wat ze zeggen over Annie? En hoe was de stemming in die big happy family die Volendam heet?
Jij was anders zelf net zo lang weg hahahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Mooi dat je terug bent.
We hebben het hier thuis ook over gehad; wat moeten we zonder Ole?
Ja t was niet veel aan de laatste 2 dagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Zonder Ole is er geen fuck aan SHO.
Zeker nu Static het druk heeft.
Wie is Static?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Zonder Ole is er geen fuck aan SHO.
Zeker nu Static het druk heeft.
Static is de baas van SHO!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:55 schreef Anniebab het volgende:
is Static?
Kun je die column hier neerzetten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Anniebab het volgende:
Gina Schilder schrijft nu in haar column dat ze fout zat.Die heeft een kutweek gehad, geloof me.
Dat Yolanthe een trut was en geen manieren had en ook niet gastvrij was. Toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Wat had Gina ook alweer geschreven dan?
Dat dus achteraf fout was?
Je kan het, Annie!quote:
Nou ja dat ze ze zich verlaagd had door mee te gaan in roddels en achterklap enz. maar mijn comp is niet optimaal (ik krijg ook al geen fotootje in me profiel) maar ik moet ff op me dochter wachten die kan t misschien via haar comp doen.(t doorsturen van bericht)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Wat had Gina ook alweer geschreven dan?
Dat dus achteraf fout was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |