Behalve in de PM dan.quote:
ben bang van welquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
mensen hiero...je hier moet je zijn ...
BITCHFIGHT!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
of ben ik verdomme weer te laat
Wat mij betreft zand er over lieve Greys,quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Behalve in de PM dan.
Maar ik laat het hierbij. Heb belangrijker dingen aan mijn hoofd dan ruzie met jou schoppen
Klaar. Zand er over. Kusje er op.
Ik dacht dat Renate een vent was.quote:
Echt? Post ik zo kerelachtig?quote:
Fijn, gebakkie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat mij betreft zand er over lieve Greys,
Srry ik kijk nu eerst ff naar t profielquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Post ik zo kerelachtig?![]()
Of heb ik een adamsappelige foto in mijn fobo?
[..]
Fijn, gebakkie!![]()
En is er nou nog Palingnieuws of hoe zit dat?
Leuk hoor, die zwijgplichten, maar voor ons is er geen lol aan zo natuurlijk
He Xeno leef jij ook nog?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik dacht dat Renate een vent was.
geen palinggate vandaag bij albert ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef Anniebab het volgende:
weinig nieuws mensen ,dus moeten we maar nieuws maken
Moest effe werken hé, dat krijg je van al dat gelul.quote:
Ze hebbben Ole gehouden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Duderella het volgende:
WAAR! is Ole?
Is ze zo leuk dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ze hebbben Ole gehouden.
Te leuk.
Kutzooi.
Wat paling is voor Volendam, is Ole voor SHO!quote:
Ik wil haar ook ff spreken hoe het eten enzo wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:16 schreef Copycat het volgende:
Was is de losprijs?
Vuile Volendamse Olenappers.
door Jaap B en dom Piet V ingelijfd ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Duderella het volgende:
WAAR! is Ole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |