Dat hele "spreekverbod" is natuurlijk overtrokken.... ik ga er vanuit dat het meer een gevalletje "we zaten allebei fout, dus we spreken af niet met modder te gooien" is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef hetismijrobbert het volgende:
jeeeetje wat gaan jullie snel. Hoe lang kunnen ze die yo uberhaupt een spreekverbod geven? Ze zal toch OOIT weer mogen praten. En dan gaat die beerput pas echt open!!![]()
en smssen naar het buitenland is niet duur hoor, alleen vanuit het buitenland![]()
Is misschien beter ja dan wordt er niet met modder naar mekaar gegooidquote:En dat wordt dan al snel een "spreekverbod" genoemd, want feitelijk kan niemand Yolanthe een spreekverbod opleggen natuurlijk. Maar men kan wel afspraken maken om er niets over te zeggen.
Dus eigenlijk ben je het er nu ineens weer wel mee eens dat Jaap zei dat Jan beter zijn mond kon houden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is misschien beter ja dan wordt er niet met modder naar mekaar gegooid
en waar blijft dan die torrent ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef evaxsis het volgende:
http://twitter.com/MathDerVakker
NIEUWS: sextape van Jan smit opgedoken ZONDER Yolanthe Cabau van Kasbergen.. torrent link volgt!
Ik mag toch zeggen dat je omslaat met je mening, da's toch niet gemeen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet met Jaap ..maar met Y en J. En wat heb jij op mijtelkens je gemene opmerkingen op mij.
Als ik dan af en toe een gebakje naar haar hoofd mag gooien!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Greys is op Haaibaaike. Gaan jullie nu samen in Volendam wonen?
Mep ik een bossche bol naar jouquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dan af en toe een gebakje naar haar hoofd mag gooien!
Yesssssquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
En dan kom ik op visite. Met een fotocamera.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik dan af en toe een gebakje naar haar hoofd mag gooien!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in mijn follow staan, wanneer hij het post zet ik de link hier neer
maar waarom trekt ze haar bek niet open, nu ze duidelijk heeft gemaakt dat ze het verschrikkelijk vindt dat zij onterecht publiekelijk wordt afgemaakt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hele "spreekverbod" is natuurlijk overtrokken.... ik ga er vanuit dat het meer een gevalletje "we zaten allebei fout, dus we spreken af niet met modder te gooien" is.
En dat wordt dan al snel een "spreekverbod" genoemd, want feitelijk kan niemand Yolanthe een spreekverbod opleggen natuurlijk. Maar men kan wel afspraken maken om er niets over te zeggen.
Omdat het misschien niet zo onterecht is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
maar waarom trekt ze haar bek niet open, nu ze duidelijk heeft gemaakt dat ze het verschrikkelijk vindt dat zij onterecht publiekelijk wordt afgemaakt.
je zou nog haast medelijden gaan krijgen met dat arme kind.
Als het waar is van die 2000 smsjes per maand, zal ze wel iets op der kerfstok hebben, ik zeg ALS he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het misschien niet zo onterecht is?
Ik weet het niet hoor, maar als ik Yolanthe was en ik had echt niets op mijn kerfstok dan had ik dat toch wel even in een persberichtje naar buiten laten brengen. Spreekverbod of niet
Waar (paling)rook is is vuurquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:17 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als het waar is van die 2000 smsjes per maand, zal ze wel iets op der kerfstok hebben, ik zeg ALS he.
Hoezo zou ze dat doen?? Omdat Jan zich niet aan het "spreekverbod" houdt??quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
maar waarom trekt ze haar bek niet open, nu ze duidelijk heeft gemaakt dat ze het verschrikkelijk vindt dat zij onterecht publiekelijk wordt afgemaakt.
Wat zei jij straks tegen mij dat ze allebei van onze Jaapquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het misschien niet zo onterecht is?
Ik weet het niet hoor, maar als ik Yolanthe was en ik had echt niets op mijn kerfstok dan had ik dat toch wel even in een persberichtje naar buiten laten brengen. Spreekverbod of niet
Ik ben met jou eens.. sommige hier zeggen dat ze dat niet mag van Jaap. ik vind het ook vreemd hoor dat ze niks mag zeggen. en aan de andere kant zou het beter zijn dat ze niks zeggen (misschien beterquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Waar heb jij last van joh?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zei jij straks tegen mij dat ze allebei van onze Jaapniks mogen zeggen..en nu klets jij zo. Niet eerlijk van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |