Tuurlijkquote:
Nee joh! Spontane typsels zijn het leukst!quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
Ja maar Tijn, eer dat jij hier bent, kan ik waarschijnlijk al poep en pies ruimen, dus kan ut beterder zelf doen, toch?
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.quote:
Kee, dan zal ik de hond van tevoren ff programmerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Waarschijnlijk wel.
Volgende keer dan maar.
Ja, soms wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee joh! Spontane typsels zijn het leukst!
Voor hier maakt het niet uit komen gekkere dingen voorbijquote:
Hoe was je verjaardag eigenlijk?quote:
Pien, ik ook!!quote:
Ja, maar dan nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor hier maakt het niet uit komen gekkere dingen voorbij
Leuk, rustig en leukquote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kee, dan zal ik de hond van tevoren ff programmeren
Heb je al wat gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.
Nope. Zo irritant.quote:
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuldquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk, rustig en leuk
Wel laat geworden, mn zusje zou eigenlijk niet komen, maar die wilde Ado graag zienen toen is ze om 11 uur ofzo toch nog langsgekomen dus het was kwart voor 2 ofzo voor ik in bed lag.
en moest werken de volgende dag, handig is anders
Haiquote:
Was ook mijn eigen schuld, had r ook eerder weg kunnen jagen maar dat is niet zo aardig hequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuld
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |