Mja inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Leert er mee leven iedereen heb wel iets
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Mja inderdaad.
Aan mij vragen ook veel mensen "hoe doe je dat toch?", maar het "went" gewoon - ook al wil je dat niet altijd
Ja lekker tochquote:
Inderdaad was al bang dat ik de oorzaak wasquote:
Ja?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Jannuk het volgende:
Wees maar blij dat je me niet kunt horen... ben in de stuitermodus
Nee tuurlijk niet. Het is gewoon rustig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Inderdaad was al bang dat ik de oorzaak was
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandquote:
Pas je wel op dat alles heel blijftquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandIk stuiter lekker door
De helft is al kapot!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Pas je wel op dat alles heel blijft
Goed teken dat ze wel graag wilquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Sinceria het volgende:![]()
*wacht op meisje om kamer te bezichtigen.
Ze is al bijna een kwartier te laat.
Arme hondquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandIk stuiter lekker door
Nou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed teken dat ze wel graag wil
Kom jij die hond dan ff uitlaten (dat zou je doen als het regende, en dat doet ut)quote:
Daarom moet je ook voorzichting doen anders gaat de andere helft ook kapot.quote:
Nee joh, die andere helft is ijzersterk!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom moet je ook voorzichting doen anders gaat de andere helft ook kapot.
Sommige mensen begrijpen niet dat je een mobieltje mobiel kan gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik had wel even gebeld ofzo, het maakt niet echt een goede indruk.
Is goed,quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kom jij die hond dan ff uitlaten (dat zou je doen als het regende, en dat doet ut)
Gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee joh, die andere helft is ijzersterk!!
quote:
Leuke binnenkomer!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joey hoeft zn vriendin niet te dumpen
Ben mn ondergoed aan het uitzoeken
Ik heb stiekem meer leuke setjes dan ik dacht
De meeste van het afgelopen jaar
Sommige mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik had wel even gebeld ofzo, het maakt niet echt een goede indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |