Mja inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Leert er mee leven iedereen heb wel iets
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Mja inderdaad.
Aan mij vragen ook veel mensen "hoe doe je dat toch?", maar het "went" gewoon - ook al wil je dat niet altijd
Ja lekker tochquote:
Inderdaad was al bang dat ik de oorzaak wasquote:
Ja?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Jannuk het volgende:
Wees maar blij dat je me niet kunt horen... ben in de stuitermodus
Nee tuurlijk niet. Het is gewoon rustig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Inderdaad was al bang dat ik de oorzaak was
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandquote:
Pas je wel op dat alles heel blijftquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandIk stuiter lekker door
De helft is al kapot!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Pas je wel op dat alles heel blijft
Goed teken dat ze wel graag wilquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef Sinceria het volgende:![]()
*wacht op meisje om kamer te bezichtigen.
Ze is al bijna een kwartier te laat.
Arme hondquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, zing ook met alles mee, en dat is niet zo prettig voor mn omgeving. Maar daar zit nu toch niemandIk stuiter lekker door
Nou.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goed teken dat ze wel graag wil
Kom jij die hond dan ff uitlaten (dat zou je doen als het regende, en dat doet ut)quote:
Daarom moet je ook voorzichting doen anders gaat de andere helft ook kapot.quote:
Nee joh, die andere helft is ijzersterk!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom moet je ook voorzichting doen anders gaat de andere helft ook kapot.
Sommige mensen begrijpen niet dat je een mobieltje mobiel kan gebruikenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik had wel even gebeld ofzo, het maakt niet echt een goede indruk.
Is goed,quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:16 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kom jij die hond dan ff uitlaten (dat zou je doen als het regende, en dat doet ut)
Gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:17 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee joh, die andere helft is ijzersterk!!
quote:
Leuke binnenkomer!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Joey hoeft zn vriendin niet te dumpen
Ben mn ondergoed aan het uitzoeken
Ik heb stiekem meer leuke setjes dan ik dacht
De meeste van het afgelopen jaar
Sommige mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou.![]()
Ik had wel even gebeld ofzo, het maakt niet echt een goede indruk.
Ja, ik koop duidelijk meer leuk ondergoed sinds ik weg ben bij mn exquote:
Tuurlijkquote:
Nee joh! Spontane typsels zijn het leukst!quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
Ja maar Tijn, eer dat jij hier bent, kan ik waarschijnlijk al poep en pies ruimen, dus kan ut beterder zelf doen, toch?
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.quote:
Kee, dan zal ik de hond van tevoren ff programmerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
Waarschijnlijk wel.
Volgende keer dan maar.
Ja, soms wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee joh! Spontane typsels zijn het leukst!
Voor hier maakt het niet uit komen gekkere dingen voorbijquote:
Hoe was je verjaardag eigenlijk?quote:
Pien, ik ook!!quote:
Ja, maar dan nogquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor hier maakt het niet uit komen gekkere dingen voorbij
Leuk, rustig en leukquote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.
Dat is waar ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kee, dan zal ik de hond van tevoren ff programmeren
Heb je al wat gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja he? Ik vraag me nu af of ze nog komt.
Nope. Zo irritant.quote:
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuldquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk, rustig en leuk
Wel laat geworden, mn zusje zou eigenlijk niet komen, maar die wilde Ado graag zienen toen is ze om 11 uur ofzo toch nog langsgekomen dus het was kwart voor 2 ofzo voor ik in bed lag.
en moest werken de volgende dag, handig is anders
Haiquote:
Was ook mijn eigen schuld, had r ook eerder weg kunnen jagen maar dat is niet zo aardig hequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuld
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht ook om kwart voor 2 in.. maar dat was mijn eigen schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |