Aaah arme Sterre...op zich wel grappig bedoeld denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 18:20 schreef Beelzebufo het volgende:
Jasper had vanavond limonade voor ons gemaakt bij het eten. Na één slok begint Sterre te klagen dat het 'priklimonade' is. Het was echter 'gewone' limonade gemaakt met water uit de kraan.
Na aanhoudend geklaag besloot ik maar eens te uit haar beker te proeven. Gevolg: [ afbeelding ]
Meneer had er dus bij wijze van 'grapje' Tabasco doorheen geroerd... Heb ik maar even een 'pittig' gesprek over gehouden...
[disclaimer]
Al deze verhalen zijn waar. Met kinderen zoals de mijne hóef ik ze helemaal niet te verzinnen...
[/disclaimer]
he dat klinkt bekend helaasquote:Op zondag 3 januari 2010 19:00 schreef Fannie het volgende:
Sterkte Vicky![]()
Ik blijf zeggen:
Mijn kind kwam in de dreumestijd al in de pubertijd en daar is ze tot nu toe nog niet uitgeraakt!![]()
![]()
(T'is echt zo...)
quote:Op zondag 3 januari 2010 18:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aaah arme Sterre...op zich wel grappig bedoeld denk ik
zijn jullie ook allemaal zo blij dat de kutkerstvakantie weer voorbij is?
quote:
En dus niet eens zo weinig ook... Ik heb een verdorven smaak en vrijwel geen ingewanden meer over kwa 'heet', maar deze proefde ik behoorlijk...quote:
dat heeft Amber na de meivakantie... maar dan 2 studiedagen.quote:
Hier moest ik heel hard om lachen.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:48 schreef Mwanatabu het volgende:
En dan toen ik weer naar achteren stampte om ze opnieuw op de slee te zetten, ging hij heel ostentatief met zijn armen zijn gezicht beschermen en roepen "niet slaan!"
Hoera, mijn kid is niet de enigequote:
Dan doe je dat toch ook als zij eens iets vraagtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Fannie het volgende:
Dochterlief, help je ff met koffie indoen?
Ja is goed, ff dit aftypen...
Fannie pakt ondertussen vast de bekers...
Fannie doet ondertussen koffie in....
Fannie doet de suiker en de melk in...
Fannie deelt de koffie uit....
Fannie: "Alsjeblieft, en bedankt voor het helpen met de koffie indoen"![]()
Dochterlief: "Dankje mamma voor de koffie"
Fannie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, soms hé......
En wel gebruiken he, anders werkt het nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef mijsje het volgende:
"jouw nee, is mijn nee!" die is goed!!! die ga ik onthouden! *meteen noteert in een blocnote'je...*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |