abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76371765
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Muks het volgende:

[..]

he dat klinkt bekend helaas
Hoera, mijn kid is niet de enige ....

Owowow het is toch wat met die kinders af en toe hé ...

Mag ik ook nog ff klagen stoom afblazen (OUD is per slot 1 en al klaag had ik laatst gelezen in de SC ) over m'n grote kind?

Hubby snurkt weer eens op de bank, buikje vol en wachtend op koffie... Hoe gesellie
(Verder istie wel lief hoor, maar soms.... )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_76372354
Dochterlief, help je ff met koffie indoen?

Ja is goed, ff dit aftypen...

Fannie pakt ondertussen vast de bekers...
Fannie doet ondertussen koffie in....
Fannie doet de suiker en de melk in...

Fannie deelt de koffie uit....

Fannie: "Alsjeblieft, en bedankt voor het helpen met de koffie indoen"
Dochterlief: "Dankje mamma voor de koffie "

Fannie:

Echt, soms hé......
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  zondag 3 januari 2010 @ 21:00:47 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_76374162
Ze zegt tenminste dank je!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76374304
Ja dat maakt alles weer goed!
pi_76374796
wow ze zegt dankje

komt hier ook een groot kind beneden : is dr geen koffie ? Nee als je dat niet zet....is dr geen koffie
dus die zit nu met een pruillip op de bank te mokken

mannen...soms zijn t net kids
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76374971
Toch herken ik mezelf er wel in Fannie.... ik was ook zo

Ik wilde best helpen, maar vond het flauw dat mijn moeder bepaalde wanneer dat dan precies was. Ik hoor mezelf zo in deze situatie zeggen: ja ik zou toch komen helpen als ik dit afgetyped had? Het is nog niet klaar, dan moet je ook niet alles in gaan staan schenken terwijl je weet dat ik nog aan het typen ben.

volgens mij was ik heul vaak niet zo lief....
pi_76377992
Ik herken mezelf er ook wel gedeeltelijk in hoor Pyttpytt

Alleen was ze op dat moment niet met iets bezig voor school o.i.d. , gewoon aan het chatten op MSN, dus daar kan best wel ff een pauze ingelast worden wat mij betreft (niet in haar ogen natuurlijk want stel je voor dat die ander weer wat typt )...

Het is hier in het algemeen zo dat als ik wat vraag, ff iets doen of wat opruimen (en dan hoeft ze echt niet a la minuut op te springen) dat ik het daarna nog 10 keer kan vragen en dan na een uur krijg je nog een blik van:
Jezusssss, ik zei toch dat ik het zo op zou ruimen...

Ze is ook vaak genoeg heel lief hoor
  zondag 3 januari 2010 @ 22:34:58 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_76380059
Oh hier vertelden we vanavond weer eens dat ze elke dag 2x het water van haar konijn moet nakijken. Ze reageerde wat geïrriteerd, maar mijn commentaar dat ze het anders vergeet moest ze wel om lachen.
Het is een soort straf dat we haar blijven herrineren.
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 08:35:11 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_76388730
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef Fannie het volgende:
Dochterlief, help je ff met koffie indoen?

Ja is goed, ff dit aftypen...

Fannie pakt ondertussen vast de bekers...
Fannie doet ondertussen koffie in....
Fannie doet de suiker en de melk in...

Fannie deelt de koffie uit....

Fannie: "Alsjeblieft, en bedankt voor het helpen met de koffie indoen"
Dochterlief: "Dankje mamma voor de koffie "

Fannie:

Echt, soms hé......
Dan doe je dat toch ook als zij eens iets vraagt

Hier zijn ze bijv. heel huiverig voor de uitspraak; "Jouw nee, is mijn nee!"
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76413322
"jouw nee, is mijn nee!" die is goed!!! die ga ik onthouden! *meteen noteert in een blocnote'je...*
pi_76413958
noteer dan gelijk ook de volgende: een "heb ik geen zin in"-dag kan je belonen met zelf ook een "heb ik geen zin in"-dag voor zaken mbt die het kind wil houden. gewoon niks zeggen verder dan. werkte altijd als een speer bij broertje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76414273
thanks! *ook meteen noteert...*
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 21:02:25 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_76414297
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:42 schreef mijsje het volgende:
"jouw nee, is mijn nee!" die is goed!!! die ga ik onthouden! *meteen noteert in een blocnote'je...*
En wel gebruiken he, anders werkt het niet

Mam, mag ik een bakje chips...
Jouw nee, is mijn nee...

ze weten dan al genoeg, nee dus
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76414398
*meteen oefenen gaat op manlief, zodat ik het later ook echt kan*
pi_76418934
vandaag is kleine meid weer zo lief, (maar nog steeds 14) dat ik me haast niet voor kan stellen dat ze gisteren met een kwaaie kop hou je bek riep, er hevig van schrok en met een klap de deur achter zich dicht gooide om vervolgens de trap op te stampen...
pfoe, lastig hoor om niet mee te gaan schreeuwen en haar een hou je bek naar dr hoofd te slingeren.
maar dat "heb ik geen zin "onthoud ik!!!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:15:11 #241
258997 _Nathalie_
part of five
pi_76429038
Hier gisteravond en vanmorgen een dwarse puber.De gehele vakantie niks,nada geen last,tot aan gisteravond.
Vanaf vandaag starten de cito-toetsen op het vmbo en het "ik ga niet naar school,bekijk het maar,ik ga toch te laat komen,je denkt toch niet dat ik op de fiets ga met die rot sneeuw,ik ga toch die toets verpesten,ik hoef geen ontbijt" etc vlogen mij rond de oren,en dan gaat ie net zo lang door tot er gereageert word,echter ik ga er steeds beter in worden om zn boze en opvliegerige gedrag te negeren (niet altijd even makkelijk).
Dat van "jouw nee is mijn nee,en heb ik geen zin in dag",ga ik ook zeker onthouden.
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_76429146
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:15 schreef _Nathalie_ het volgende:
Hier gisteravond en vanmorgen een dwarse puber.De gehele vakantie niks,nada geen last,tot aan gisteravond.
Vanaf vandaag starten de cito-toetsen op het vmbo en het "ik ga niet naar school,bekijk het maar,ik ga toch te laat komen,je denkt toch niet dat ik op de fiets ga met die rot sneeuw,ik ga toch die toets verpesten,ik hoef geen ontbijt" etc vlogen mij rond de oren,en dan gaat ie net zo lang door tot er gereageert word,echter ik ga er steeds beter in worden om zn boze en opvliegerige gedrag te negeren (niet altijd even makkelijk).
Dat van "jouw nee is mijn nee,en heb ik geen zin in dag",ga ik ook zeker onthouden.
Lekker laten uitrazen. Het is toch zijn(of haar) leven? Gewoon zeggen dat het jouw geen reet intresseert hoe die testen gaan, jij hebt je diploma en een baan. .

En dat te laat komen of niet komen opdagen dat merkt ze zelf wel op school. Mag ze lekker nablijven ofzo. Daar heeft ze toch alleen zichzelf mee.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:44:26 #243
258997 _Nathalie_
part of five
pi_76431739
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker laten uitrazen. Het is toch zijn(of haar) leven? Gewoon zeggen dat het jouw geen reet intresseert hoe die testen gaan, jij hebt je diploma en een baan. .

En dat te laat komen of niet komen opdagen dat merkt ze zelf wel op school. Mag ze lekker nablijven ofzo. Daar heeft ze toch alleen zichzelf mee.
Net een mailtje van de mentor van zoonlief.Hij was even bij hem langs gegaan en was al een stuk minder nerveus,deed zn best en was netjes op tijd op school....
Bij te laat komen laten ze je op die school niet nablijven,maar moet het kind eerder komen,bij 3 x te laat is het een vierkant rooster.Vorig jaar kon hij dus al een keer om 07.15 uur de deur uit ipv 07.45 uur,hield ook in een half uur eerder zn bed uit,en dat vond ie niet bepaald prettig .
Mr & Mrs M..
pi_76431801
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:44 schreef _Nathalie_ het volgende:

[..]

Net een mailtje van de mentor van zoonlief.Hij was even bij hem langs gegaan en was al een stuk minder nerveus,deed zn best en was netjes op tijd op school....
Bij te laat komen laten ze je op die school niet nablijven,maar moet het kind eerder komen,bij 3 x te laat is het een vierkant rooster.Vorig jaar kon hij dus al een keer om 07.15 uur de deur uit ipv 07.45 uur,hield ook in een half uur eerder zn bed uit,en dat vond ie niet bepaald prettig .
Tja, dan weet ie best wat de consequentie is van te laat komen, dus dat laat ie echt wel uit zn hoofd denk ik.

Het is gewoon spanning afreageren, en jij was in de buurt.
pi_76535186
We hebben weer een mooie

Gisteravond wilde ik de nodige papieren bij elkaar gaan zoeken voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Salarisstrookje, kopieën ID en contractjes, alles check. Neuriënd pak ik dus mijn keurig nette mapje met diploma's. Natuurlijk moet ik me wel eerst door 3 wagonladingen Nijntje-boekjes, Lego-instructies en diverse kunstwerken van kindermakelij graven om bij mijn administratie te komen maar ach, dat weet je toch als je een bepaalde kast tot Verboden Gebied verklaart mama, want dat is dan automatisch een kast met ruimte dus daar hengsten we dan alles in wat we op moeten ruimen van jou.

Maar goed, mapje open, diplomaatjes eruit. Behalve dat de diplomaatjes er een beetje magertjes uitzien. Hee, dat is helemaal geen diploma, dat is een oude cijferlijst van vóór mijn eindexamen, en van dat ene semester voor het propedeutisch examen zijn ze vast ook niet onder de indruk. Waar zijn mijn diploma's?

Alle Nijntje-boekjes, Lego-instructies en diverse kunstwerken van kindermakelij dus uit de kast getyft en panikeren maar. Al mijn mooie nette mapjes blijken leeggehaald, geplunderd. Er ligt nu een grote brij aan documenten en half gevulde mapjes. En oh ja, de jongste heeft iets met scharen tegenwoordig dus er is in sommige dingen een beetje geknipt. Moet kunnen he, is goed voor de fijne motoriek, de peuterjuf zei het zelf. Hier schuimbekt een trotse moeder.

Trui en bovenshirt uit, met rode kop en koud zweet verder graven naar mijn mooie middelbare schooldiploma (nog van vóór de Basisvorming) en mijn bul. Waar zijn #&*@^$@( mijn fokking belangrijke papieren? Tussen de diverse kunstwerken van kindermakelij dus, blijkt uiteindelijk

Drie kwartier paniek, ik zag mijn nieuwe aanstelling al verdampen en het kon ook weleens zo zijn dat ik een beetje geschreeuwd en gesnauwd heb naar alles wat bewoog

Ik wil een kast met een slot
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator donderdag 7 januari 2010 @ 20:20:10 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76536154

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76536698
Wat erg mwana, toch maar een slot dan. Hier ligt dat spul op zolder waar mevrouw Echt Niet komt zonder toezicht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76538415
Er zit nu van dat waslijn-touw om de knoppen van MIJN KAST geknoopt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76543425
Wat erg Mwana! Slot is een goede optie! Helpt hier goed net zoals kinderveilige sluiting.

Nu nog bij de douche. Kim had haar pop gewassen met een bijna volle fles doucheschuim van haarzelf. Had ze een krukje gepakt en kon ze er zo bij. Gelukkig alleen de hele douche eronder en de handdoeken en Kims kleren. Die uit moesten en daar was ze niet blij mee. Heeft de hele buurt wel gehoord.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 07:41:58 #250
258997 _Nathalie_
part of five
pi_76551235
Herkenbaar hoor Mwana.Hier is dat al de hele week met een schoolpasje en de copie van zoonlief zn ID kaart.
Meneer blijft ten stelligste vol houden dat hij het op het computermeubel van Marco heeft neergelegd.Ik heb alle lades en kastjes inclusief vakjes die volstaan met spellen etc doorzocht,maar nergens dat schoolpasje etc te vinden.Gevraagd of hij dan toch maar eens in zn kamer wil kijken,kijkt ie rond en zegt dan...zoooo ik heb gekeken en niets gevonden ...grrrrr....
Mr & Mrs M..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')