Ja daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef MaJo het volgende:
Wat is er mis met turkije bij de EU? En dat EU verdragen boven nationale wetgeving gaan lijkt me meer dan logisch, anders dan kun je nooit goede europese wetgeving maken. Ik ga dit jaar voor het eerst vreemd, ik ga D66 stemmen
Kijk, dat klinkt als een verstandige beslissingquote:
Dat zal wel meevallen johquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
En blijkbaar zie ik er verrot uitde jongen van de kiosk waar ik sigaretten haalde keek me meewarend aan
heb me ook al een week niet opgemaakt en heb wallen van hier tot tokio. Ook een paar kilo afgevallen door de stress. Ben bleek, net een wandelend lijk
ga nu naar de psych en als ik thuiskom neem ik een valium in en ga nog een paar uur tukken
Dan zal ik mijn standaard opmerking maar achterwege laten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
En blijkbaar zie ik er verrot uitde jongen van de kiosk waar ik sigaretten haalde keek me meewarend aan
heb me ook al een week niet opgemaakt en heb wallen van hier tot tokio. Ook een paar kilo afgevallen door de stress. Ben bleek, net een wandelend lijk
ga nu naar de psych en als ik thuiskom neem ik een valium in en ga nog een paar uur tukken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 08:57 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb anders een zeer sterk geslacht
Wij zijn ook liev.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef MaJo het volgende:
Nee het valt niet meemaar liev dat jullie me proberen op te vrolijken
![]()
Ik ben blij dat je naar de psycholoog bent, want het klinkt niet goed nee....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga SP stemmen denk ik
![]()
Wou eigenlijk op de Zweedse Piratenpartij stemmen maar dat kan dan weer niet
Ja maar dat is toch belachelijkquote:
Op de een of andere manier wist ik dat die term gebezigd zou gaan wordenquote:
Ik weet mijn uitslag niet eens meer, maar ik weet wel wat ik sowieso niet wil stemmen: CDA, PvdA, VVD, SGP, CU, PVVquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En tja, voor Etc en mij kan ik alleen maar zeggen dat het noorden zo rood als de pest is
Ah een besmettelijke afwijking dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wist ik dat die term gebezigd zou gaan worden
En tja, voor Etc en mij kan ik alleen maar zeggen dat het noorden zo rood als de pest is
Femke halsema heeft niets met het europees parlement van doen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet mijn uitslag niet eens meer, maar ik weet wel wat ik sowieso niet wil stemmen: CDA, PvdA, VVD, SGP, CU, PVV
Er blijft zo weinig over. GroenLinks ook niet want Femke Halsema kan ik niet uitstaan
Jaja, slechte manier van stemmen, I know![]()
Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, compenseert een beetjequote:
D66quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah een besmettelijke afwijking dus.![]()
Ik zelf heb nog geen idee op welke partij ik ga stemmen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat ze positief tegenover Defensie moeten staan. Ik zal dus wel ergens midden-rechts uitkomen.
Alles beter dan PVDAquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, compenseert een beetje
Wie zei dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
en ik wil nog wel een antwoord op mijn vraag wat er mis is met turkije bij de EU
Heb je nog de moeite genomen om op te komen dagen bij dat burgemeestersreferendum in Utrecht?quote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |