Je hebt mazzel dat de dagcijfers er weer zijn. Dit is er wel goed voor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De baas betaald
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat de dagcijfers er weer zijn. Dit is er wel goed voor.
Schnitzel op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yep, Duitsland it is. Vandaag en morgen dan.
Zo'n aantal posts op een rij.quote:
Een kilo vlees met een krop sla?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, Braziliaans gegeten
Mijn conlcusie is dat het een veredelde BBQ is met een koud buffet
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah de dreigementen werken toch
we gaan nu alldrie de vlucht omboeken naar de volgende dagStemmen red ik dan alsnog niet, maar het is wel beter!
Zeker als ie groter is dan het bord.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben an sich wel een Schniztel fan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoeoeooeeooeoeoeoeeoeoeoeooeoeooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoi
Barcelona heeft gescoord
Half/half, zag net wel het doelpunt.quote:
En dat waren dan nog door een ander nagespeelde deuntjes ook...quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het enige wat ik me van JMJ kan herinneren zijn de cassetebandjes van Syntesizer Greatest (1 t/m 5 ofzo)
Voor meer info:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik moet bekennen dat ik het toen best goed vond
Ik vlieg vanaf Brusselquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef Nesle het volgende:
Hoe laat vlieg je dan PS? Ik ben donderdag 's avonds ook op schiphol namelijk
Je hebt trouwens wel het enige juiste gedaan door ze gewoon met hun kloten voor het blok te zettenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vlieg vanaf BrusselWas wel lachen geweest als we op Schiphol hadden kunnen meeten
Maar ik voel me belabberd![]()
Ik ga maar slapen denk ik
Oh jammerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vlieg vanaf BrusselWas wel lachen geweest als we op Schiphol hadden kunnen meeten
Maar ik voel me belabberd![]()
Ik ga maar slapen denk ik
Succes morgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh jammerNou ik duik er ook maar weer in, morgen Aardrijkskunde en Engels.
Goedzo PS! En je kunt je stem aan je ouders geven hequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah de dreigementen werken toch
we gaan nu alldrie de vlucht omboeken naar de volgende dagStemmen red ik dan alsnog niet, maar het is wel beter!
Ik zou liever D66 stemmen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net even de Euro-stemwijzer gedaan. CDA op plek 1, maar mooi niet dat ik daar op ga stemmen
D66 gaarne, die andere partijen hebben me stuk voor stuk teleurgesteld c.q. genaaid.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goedzo PS! En je kunt je stem aan je ouders geven heMachtigen enzo
Net lekker avondje Warhammer gespeeld, ging fijnWas alweer een tijdje geleden
Aangezien ik al veel adviezen van George volg, misschien dat ik deze ook maar opvolg:quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net even de Euro-stemwijzer gedaan. CDA op plek 1, maar mooi niet dat ik daar op ga stemmen
Ik zou aan je relaas wel willen toevoegen, dat D66 doorgaans te veel poldert, en wel erg weinig opkomt voor het NL belang.quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou liever D66 stemmen.
De PvdA moet nog heel wat leren over integriteit, bij de VVD zitten alleen maar carrièrewolven en -hoeren, de SP herbergt verkapte anti-globalisten, het CDA is te laf om concrete stappen te nemen, de CU heeft geen eigen mening, de PvdD beschouw ik als milieuterroristen en van de PVV weet ik niet wat ze precies van plan zijn.
En dan houd je maar één partij over.
Eenschquote:Op donderdag 28 mei 2009 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Gelukkig dat we hier geen stemplicht kennen.
De SGP?quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou liever D66 stemmen.
De PvdA moet nog heel wat leren over integriteit, bij de VVD zitten alleen maar carrièrewolven en -hoeren, de SP herbergt verkapte anti-globalisten, het CDA is te laf om concrete stappen te nemen, de CU heeft geen eigen mening, de PvdD beschouw ik als milieuterroristen en van de PVV weet ik niet wat ze precies van plan zijn.
En dan houd je maar één partij over.
Mogguh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef DiabloSam het volgende:
Mogguh...
Naar werk toe, thuiskomen, snel wat eten en dan meteen door naar natuurkunde examen...aargh
Na vandaag voel ik me vast een stuk beter
Mogguh LBquote:
Dat was wel aan je posts te merken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn werk afgezegd. Ben zo moe, zo down, ik trek het gewoon niet meer. Gister had mijn vader weer een zwakke dag, ik zat er helemaal doorheen.
quote:sprak hem net en hij was helemaal vrolijk en klonk sterkmaar denk dat niet werken me wat meer rust geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |