Ja daar ben ik het ook mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef MaJo het volgende:
Wat is er mis met turkije bij de EU? En dat EU verdragen boven nationale wetgeving gaan lijkt me meer dan logisch, anders dan kun je nooit goede europese wetgeving maken. Ik ga dit jaar voor het eerst vreemd, ik ga D66 stemmen
Kijk, dat klinkt als een verstandige beslissingquote:

Dat zal wel meevallen johquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
En blijkbaar zie ik er verrot uitde jongen van de kiosk waar ik sigaretten haalde keek me meewarend aan
heb me ook al een week niet opgemaakt en heb wallen van hier tot tokio. Ook een paar kilo afgevallen door de stress. Ben bleek, net een wandelend lijk
ga nu naar de psych en als ik thuiskom neem ik een valium in en ga nog een paar uur tukken

Dan zal ik mijn standaard opmerking maar achterwege laten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
En blijkbaar zie ik er verrot uitde jongen van de kiosk waar ik sigaretten haalde keek me meewarend aan
heb me ook al een week niet opgemaakt en heb wallen van hier tot tokio. Ook een paar kilo afgevallen door de stress. Ben bleek, net een wandelend lijk
ga nu naar de psych en als ik thuiskom neem ik een valium in en ga nog een paar uur tukken

quote:Op donderdag 28 mei 2009 @ 08:57 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb anders een zeer sterk geslacht

Wij zijn ook liev.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef MaJo het volgende:
Nee het valt niet meemaar liev dat jullie me proberen op te vrolijken
![]()

Ik ben blij dat je naar de psycholoog bent, want het klinkt niet goed nee....quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:

quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga SP stemmen denk ik
![]()
Wou eigenlijk op de Zweedse Piratenpartij stemmen maar dat kan dan weer niet

Ja maar dat is toch belachelijkquote:

Op de een of andere manier wist ik dat die term gebezigd zou gaan wordenquote:

Ik weet mijn uitslag niet eens meer, maar ik weet wel wat ik sowieso niet wil stemmen: CDA, PvdA, VVD, SGP, CU, PVVquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En tja, voor Etc en mij kan ik alleen maar zeggen dat het noorden zo rood als de pest is

Ah een besmettelijke afwijking dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wist ik dat die term gebezigd zou gaan worden
En tja, voor Etc en mij kan ik alleen maar zeggen dat het noorden zo rood als de pest is

Femke halsema heeft niets met het europees parlement van doen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet mijn uitslag niet eens meer, maar ik weet wel wat ik sowieso niet wil stemmen: CDA, PvdA, VVD, SGP, CU, PVV
Er blijft zo weinig over. GroenLinks ook niet want Femke Halsema kan ik niet uitstaan
Jaja, slechte manier van stemmen, I know![]()

Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, compenseert een beetjequote:

D66quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah een besmettelijke afwijking dus.![]()
Ik zelf heb nog geen idee op welke partij ik ga stemmen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat ze positief tegenover Defensie moeten staan. Ik zal dus wel ergens midden-rechts uitkomen.

Alles beter dan PVDAquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk VVD stemmen, compenseert een beetje

Wie zei dat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
en ik wil nog wel een antwoord op mijn vraag wat er mis is met turkije bij de EU

Heb je nog de moeite genomen om op te komen dagen bij dat burgemeestersreferendum in Utrecht?quote:

Waarschijnlijk wel ja.quote:

WGquote:

Dan moet je ze toch al een paar maanden in je bezit hebben toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Zucht, ik moet al mn biebboeken bij elkaar gaan zoeken, want ik kreeg gisteren telefoon dat als ik ze deze week niet inlever, ze nieuwe boeken gaan bestellen op mijn rekening![]()
![]()
Volgens mij heb ik ze nog helemaal niet zo lang

Uiteraard. Ik stem altijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nog de moeite genomen om op te komen dagen bij dat burgemeestersreferendum in Utrecht?

Je stemt dan ook niet bij de landelijke verkiezingen neem ik aan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stem niet.

Is helaas niet doorgegaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef DiabloSam het volgende:
C4, hoe was het parachutespringen nog, heb je foto's?

Pro defensie, anti europa. Tegen de komst van turkije, voor vrije markteconomiequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
CDA heeft de ballen niet om grote beslissingen te maken, PVV is me te, PVDA is de grootste draaikonten partij ever, SGP heeft wat tegen vrouwen (wel erg positief t.o.v. Defensie trouwens), VVD weet ik eigenlijk niet veel van.

Hm, vervaldatum 2 april zie ik nu..... en nog geen reserveringen. Nou dat vind ik dus nog geen reden om te dreigen met vervangingskostenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch al een paar maanden in je bezit hebben toch?

Kloptquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je stemt dan ook niet bij de landelijke verkiezingen neem ik aan?

Ja maar dat neemt niet weg dat als ik aan GroenLinks denk, ik aan haar denkquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Femke halsema heeft niets met het europees parlement van doen he![]()

Wil je het nog erger hebben? Zoek dan eens die GL naaktfoto van haar op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dat neemt niet weg dat als ik aan GroenLinks denk, ik aan haar denk

En dan niet kankeren op de politiek?quote:

Femke zit er nog maar even, bij de volgende verkiezingen is ze wegquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dat neemt niet weg dat als ik aan GroenLinks denk, ik aan haar denk

Ik kanker bijzonder weinig/nooit op de politiek.quote:
Ik ben niet zo politiek ge-engageerd. Ik heb er de interesse niet genoeg voor en ik heb dus geen flauw idee waar ik op zou stemmen indien ik een stem uit zou brengen. Ik ga een leuke politieke discussie niet uit de weg overigens. Die heb ik nog wel eens.quote:wat is je reden om niet te stemmen?

Toch een rechtsere rakker dan je dacht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Cobra4 het volgende:
WTF!? Volgens de stemwijzer zou ik uitkomen bij de PVV of VVD.

Ik vind het niet dom maar snap het niet zo goed. De politiek bepaald zoveel in het dagelijkse leven, dat heeft niets te maken met geengageerd zijn m.i.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kanker bijzonder weinig/nooit op de politiek.
Ik vind overigens wel dat ik dat mag doen, iets waar anderen het niet mee eens zijn.
[..]
Ik ben niet zo politiek ge-engageerd. Ik heb er de interesse niet genoeg voor en ik heb dus geen flauw idee waar ik op zou stemmen indien ik een stem uit zou brengen. Ik ga een leuke politieke discussie niet uit de weg overigens. Die heb ik nog wel eens.
En voordat de discussie losbarst met een paar wijsneuzen: we hebben in Nederland een stemRECHT, geen stemPLICHT. Opmerkingen als "niet stemmen is dom" zit ik ook niet op te wachten, dat heb ik écht te vaak gehoord

Ik heb juist voor gekozenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch een rechtsere rakker dan je dacht?
maar tegen de komst van turkije waarschijnlijk? Dan kom je bij die twee partijen uit. Wil je uitleggen waarom? Ben daar wel benieuwd naar

Zoals ik al zei: mijn interesse erin is niet groot genoeg. Het is nogal een passieve instelling maar zolang ik niets te klagen heb, ga ik me er niet mee bemoeien. En zolang ik niet weet waar iedere partij voor staat en wat hun plannen zijn, ga ik niet stemmen. En ik denk dat dat de lading niet dekt maar we gaan het er vast eens over hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het niet dom maar snap het niet zo goed. De politiek bepaald zoveel in het dagelijkse leven, dat heeft niets te maken met geengageerd zijn m.i.

Een politiek meet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: mijn interesse erin is niet groot genoeg. Het is nogal een passieve instelling maar zolang ik niets te klagen heb, ga ik me er niet mee bemoeien. En zolang ik niet weet waar iedere partij voor staat en wat hun plannen zijn, ga ik niet stemmen. En ik denk dat dat de lading niet dekt maar we gaan het er vast eens over hebben.

Stel het voor in POL.quote:

Kroegpolitiek is wat ik eigenlijk voor ogen had. Onder het genot van een biertje (o.i.d.) ouwehoeren over de goede en slechte kanten van de politieke partijen. Leuke discussies komen daar uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel het voor in POL.
Kroegpolitiek: geweldig
Een politiekmeet: aan mij dus niet besteed. Vooral omdat ik dan heel weinig in te brengen heb in een discussie met mensen die "er verstand van hebben".
Ik vind het leuk om er 1 op 1/ 1 op2 over te filosoferen, maar verder niet.
Even voor de goede orde: het is niet dat ik politiek niet belangrijk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |