Ja man..je hebt Rotterdammers en je hebt Rotterdammers. Van Hanegem is er typisch één van de droogste soortquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boo vond het ook leuk en ik ook...
Ik heb het hier volgens mij al eens eerder gezegd, maar ik zou het een zeer goed democratisch initiatief vinden om de 'negatieve stem' te introduceren. D.w.z. dat je je stem in plaats van +1 voor een bepaalde persoon/partij ook mag ruilen voor een -1 voor een bepaalde persoon/partij. Ik heb best moeite om een politicus te vinden die ik een +1 gun... maar -1 is wel een stuk makkelijker te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]PVV
Geet Wilders
![]()
De enige reden dat ik uberhupt ga stemmen is om te voorkomen dat zij iets te zeggen krijgen... Ik vind het best wel een eng idee dat er zo veel mensen zijn die dat serieus willen, maar kennelijk ben jij er ook een vanNahja, ieder het zijne
Anywayy, succes met je examen zodirect...
Ik ben ook weer naar school
Ik vraag me bij hem altijd af of het bewuste humor is of dat een soort van naïviteit is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja man..je hebt Rotterdammers en je hebt Rotterdammers. Van Hanegem is er typisch één van de droogste soort
Wordt moeilijk kiezen dan:quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb het hier volgens mij al eens eerder gezegd, maar ik zou het een zeer goed democratisch initiatief vinden om de 'negatieve stem' te introduceren. D.w.z. dat je je stem in plaats van +1 voor een bepaalde persoon/partij ook mag ruilen voor een -1 voor een bepaalde persoon/partij. Ik heb best moeite om een politicus te vinden die ik een +1 gun... maar -1 is wel een stuk makkelijker te vinden
Je hebt gelijk, wat ben ik toch een ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duh, ga jij even lekker serieus doen als ik het niet ben...![]()
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wat ben ik toch een ...
[ afbeelding ]
Naiviteit, 100%quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me bij hem altijd af of het bewuste humor is of dat een soort van naïviteit is.
Waarom ga je anders in hemelsnaam met je lullige foto's bij DWDD zitten?
Net als Cruyff kan ik hem niet altijd hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naiviteit, 100%
Dat vind ik juist zo mooi aan 'm. Hij is geweldig in zijn simpelheid.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als Cruyff kan ik hem niet altijd hebben.
Er zit bij beiden ook wel een irritatiefactor...
Zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat met aan Cruyff stoort is het feit dat iedereen hem bij voorbaat al een God vindt. Daar kan hij niets aan doen maar dat kan ik gewoon niet serieus nemen. Heel gek dus: hem irritant vinden omdat anderen hem geweldig vinden.
Net zoals met Cristiano Ronaldo tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat met aan Cruyff stoort is het feit dat iedereen hem bij voorbaat al een God vindt. Daar kan hij niets aan doen maar dat kan ik gewoon niet serieus nemen. Heel gek dus: hem irritant vinden omdat anderen hem geweldig vinden.
Ja, dan is het niet zo gekquote:Het idee voor het seksspeeltje is gebaseerd op de ouderwetse zaklantaarn die door knijpen kan opladen en branden. Na acht minuten zou het speeltje volledig opgeladen moeten zijn, wat volgens de fabrikant garant staat voor 60 minuten trilplezier.
Ah, kijk. Zo kun je het massaal noemen: gewoon je verkoopscijfers aan sexshops aanvoeren als daadwerkelijke verkopenquote:olgens de Nederlandse importeur zijn de resultaten ver boven verwachting. Na de lancering zijn er in enkele dagen al een kleine duizend eco-vibrators, à 69,95 euro, over de toonbank gegaan.
Er in knijpen om dat ding op te laden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
Nederlandse vrouwen massaal aan de eco-vibrator
Massaal? Ik heb er nog nooit van gehoord
[..]
Ja, dan is het niet zo gek
Wie heeft er nou zin om eerst een paar minuten te gaan knijpen?
[..]
Ah, kijk. Zo kun je het massaal noemen: gewoon je verkoopscijfers aan sexshops aanvoeren als daadwerkelijke verkopen
Oh, en je steunt er ook Green Peace mee![]()
http://www.nu.nl/lifestyl(...)de-eco-vibrator.html
Ah bedankt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben aan het duimen voor Nes dr Aardrijkskunde... zij liever dan ikMaar omdat ze al bezig is stuur ik haar deze succeswens wel even telepatisch
Succes Nes
En vanmiddag mogen we Engels gaan maken, maar eerst heb ik nog lekker een vrij ochtendje
Wow, ik wilde gaan juichen omdat ik net 4 nieuwe afleveringen heb gezien van NCIS. Maar dat doe ik maar even niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef iamredleader het volgende:
Wow. Was net aan het surfen op youtube, kwam ik dit nummer tegen:
Heb serieus hier drie minuten lang met biggelende tranen gezeten, omdat de herinnering zo sterk is aan de crematie van de vader van een klasgenootje van de basisschool.
![]()
Shit, het samen roken gemist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef MaJo het volgende:vanaf het UMC
Ben hier al vanaf 5 uur, nu even een saffie rokenook even wat lezen voor mijn paper en dan kan ik zo mooi mee terug met mijn moeder die paps nu gezelschap houdt
Pics?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh MaJo (foutje bedankt), als je dacht dat je er erg utizag, troost je. Ik ben een wandelende freakshow op het moment
Hooikoorts
Veel plezier.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Tevenssoort-van-gedag zwaai, vanaf morgen tot en met maandagavond zijn we weg, familieweekend in de Kempervennen (Centerparks)
Eigenlijk is Willem een Zeeuw van geboorte (Breskens is zijn geboorteplaats, red.).quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja man..je hebt Rotterdammers en je hebt Rotterdammers. Van Hanegem is er typisch één van de droogste soort
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Tevenssoort-van-gedag zwaai, vanaf morgen tot en met maandagavond zijn we weg, familieweekend in de Kempervennen (Centerparks)
Een klassieker. Maar kende je het nummer niet of die uitvoering niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef iamredleader het volgende:
Wow. Was net aan het surfen op youtube, kwam ik dit nummer tegen:
Heb serieus hier drie minuten lang met biggelende tranen gezeten, omdat de herinnering zo sterk is aan de crematie van de vader van een klasgenootje van de basisschool.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |