Jazeker. In dit geval wilde meneer niet ingaan op mijn vragen, wilde dingen "niet geloven dat dat zo was", ook niet toen ik aanbood hem een kopie te faxen. Het moest op zijn manier of helemaal niet. Je kan wel raden welke optie ik gekozen hebquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vrouw met karatetrap gevloerd
![]()
Lekker bizar verhaal weer dit
Taakstraf van 20 uur en dan mogen ze weer naar huis waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
wat een schorriemorrie
flink onderhanden nemen
Dit lijkt me een klus voor de fok!AKQSC!knokploegquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Taakstraf van 20 uur en dan mogen ze weer naar huis waarschijnlijk
Een molesteermeetquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dit lijkt me een klus voor de fok!AKQSC!knokploeg
En binnen. Ik hoop echt heel erg dat 'ie in de auto gaat passenquote:
Damnquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Vrouw met karatetrap gevloerd
![]()
Lekker bizar verhaal weer dit
Als ik er morgen achter ben wie het zijn, loop jij dan voorop?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik wil best voorop lopen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik er morgen achter ben wie het zijn, loop jij dan voorop?
Chuck Norris?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil best voorop lopen hoor![]()
Ik heb nog een geniaal wapen mee ook
Ja, nu ben ik overruled iddquote:
Ik hoef Turkije voorlopig niet in de EU, net zo min als ik Rusland niet bij de EU hoef.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef MaJo het volgende:
Wat is er mis met turkije bij de EU? En dat EU verdragen boven nationale wetgeving gaan lijkt me meer dan logisch, anders dan kun je nooit goede europese wetgeving maken. Ik ga dit jaar voor het eerst vreemd, ik ga D66 stemmen
Klinkt allemaal wel lekker duidelijk en helder, kan me hier wel in vinden eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik hoef Turkije voorlopig niet in de EU, net zo min als ik Rusland niet bij de EU hoef.
- Nog een extra 'groot machtsblok' binnen het Europese machtsblok lijkt me niet handig
- Past qua cultuur niet bij 'de rest' van Europa
- Europa is nu al te groot en te versplinterd
En voor Turkije wat meer van toepassing dan bij Rusland:
- Het is een enorm groot en onderontwikkeld land (vooral economisch). Laten we nou eerst de landen die nu bij de EU zitten opbouwen (we zijn voorlopig nog niet klaar met Polen, Roemenie, Baltische staten, Bulgarije, enz enz) dan dat we nog 72 miljoen mensen er bij trekken. Bedenk goed dat ze in Turkije gemiddeld maar een KWART verdienen ten opzichte van ons in Nederland.
Meer van toepassing bij Rusland dan bij Turkije:
- De bevolking wil het zelf niet
- Ze hebben allebei al genoeg problemen met het ratificeren van het Europese verdrag van de rechten van de mens... dat zegt al wat over hoe ver ze nog van ons af staan
En van ondergeschikt belang:
- ze liggen voor het grootste gedeelte niet eens in Europa![]()
Tegenvraagje aan de aanhangers, waarom zouden we Turkije (en Rusland) WEL in de EU willen?
Zo, dat is een lang bezoekquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:42 schreef MaJo het volgende:vanaf het UMC
Ben hier al vanaf 5 uur, nu even een saffie rokenook even wat lezen voor mijn paper en dan kan ik zo mooi mee terug met mijn moeder die paps nu gezelschap houdt
HSL gaat toch geopend worden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zag het welquote:
Weet je hoe beperkt mijn keuze is nu?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]PVV
Geet Wilders
![]()
De enige reden dat ik uberhupt ga stemmen is om te voorkomen dat zij iets te zeggen krijgen... Ik vind het best wel een eng idee dat er zo veel mensen zijn die dat serieus willen, maar kennelijk ben jij er ook een vanNahja, ieder het zijne
Boo vond het ook leuk en ik ook...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
Willen van Hanegem is geweldig bezig bij DWDD
Van Hanegem had wat fotos gemaakt. O.a. van een roos.
MvN: "Was het moeilijk, die foto maken?"
WvH: "Nee natuurlijk niet, die roos stond stil"
Daarna een vogelnestje.
MvN: "Je hebt ook een nestje gefotografeerd, dat ergens was"
WvH: "Ja"
MvN: "Oh, hier zien we het. Wat is het voor nestje?"
WvH: "Een vogelnestje"
Een foto van een boom:
MvN: "We gaan verder. Wat is dit?"
WvH: "Een boom"
Forum Opties | |
---|---|