abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69462538
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef UltraR het volgende:

[..]

Tuurlijk wel...
Menchov is een véél betere tijdrijder dan Di Luca. Ik verwacht toch wel minstens 20 seconden verschil in het voordeel van Menchov in die tijdrit.
't Is maar 14,4 km en een bochtig parkoers. Het is geen uitgemaakte zaak dat Menchov daar veel tijd wint op Di Luca.
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:35:06 #252
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69462613
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik vond Armstrong wederom een genot om naar te kijken, volgens mij loste hij niet uit de groep met Menchov en Di Luca omdat hij niet kon volgen, maar om nog iets voor Leipheimer te kunnen betekenen. Het zal me dan ook niks verbazen dat hij op een of andere manier heeft bijgedragen aan dat aansluiten van Leipheimer.
Precies
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:38:10 #253
67089 Gillingham
The horror...
pi_69462708
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Uiteindelijk zal blijken dat de meeste Italianen het hebben verloren in die lange tijdrit. Die zit er volgende keer dus niet meer in.
Als die tijdrit een kilometer of 20 korter was, maar dan vlak, hadden de Italianen zeker meer tijd verloren op een Leipheimer, Menchov, Armstrong of Rogers.

[ Bericht 55% gewijzigd door Gillingham op 27-05-2009 18:44:56 ]
What's it going to be then, eh?
pi_69462855
quote:

[..]

Ik vond Armstrong wederom een genot om naar te kijken, volgens mij loste hij niet uit de groep met Menchov en Di Luca omdat hij niet kon volgen, maar om nog iets voor Leipheimer te kunnen betekenen. Het zal me dan ook niks verbazen dat hij op een of andere manier heeft bijgedragen aan dat aansluiten van Leipheimer.
Dus echt niet he. Waarom zou hij zich expres uit het beste groepje laten zakken, maar vervolgens niet doorzakken richting zijn kopman Leipheimer, maar in plaats daarvan bij Sastre in het wiel te gaan zitten? Als hij Leipheimer echt had willen helpen, had hij 'em vanaf het begin dat Leipi loste op sleeptouw moeten nemen. Dat wilde hij dus (terecht) niet. Vervolgens bleken minimaal 5 renners sterker.
pi_69463082
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus echt niet he. Waarom zou hij zich expres uit het beste groepje laten zakken, maar vervolgens niet doorzakken richting zijn kopman Leipheimer, maar in plaats daarvan bij Sastre in het wiel te gaan zitten? Als hij Leipheimer echt had willen helpen, had hij 'em vanaf het begin dat Leipi loste op sleeptouw moeten nemen. Dat wilde hij dus (terecht) niet. Vervolgens bleken minimaal 5 renners sterker.
armstrong gaat nog een meesterknecht voor Contador zijn in Juli
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:48:54 #256
67089 Gillingham
The horror...
pi_69463101
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

't Is maar 14,4 km en een bochtig parkoers. Het is geen uitgemaakte zaak dat Menchov daar veel tijd wint op Di Luca.
Voor zover het een indicatie is, vorig jaar won Menchov in de allerlaatste tijdrit van 28 km 2'07" op Di Luca. Je zou dan denken dat Menchov in de tijdrit van aanstaande zondag in staat moet zijn om een halve minuut te pakken op Di Luca.
pi_69463142
quote:

[..]

No way. Armstrong loste gewoon. Hij mocht vandaag voor eigen kansen rijden. Als hij voor Leipheimer moest rijden vandaag had hij ook nooit achter Pellizotti aangegaan. En Pellizotti reed ook alsmaar verder van hem weg. Nee hoor, quatsch wat je zegt.
pi_69463199
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Soort van springplank misschien? Ik vind het niet zo gek bedacht, mede door zijn uitgangspositie in deze Giro. Ik heb echt het idee dat hij sterker is dan hij nu prijs geeft.
Din jävla kuk!
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:53:18 #259
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69463272
Nederlanders/Rabobank

25. Ten Dam 4.23
85. Ardila 11.53
111. Tjallingii 16.45
146. Stamsnijder
157. Van Emden
159. De Groot
160. Engels
166. Kozonchuk
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69463321
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef ehqo het volgende:

[..]

Soort van springplank misschien? Ik vind het niet zo gek bedacht, mede door zijn uitgangspositie in deze Giro. Ik heb echt het idee dat hij sterker is dan hij nu prijs geeft.
Een springplank als Leipheimer eerst moet lossen? En terwijl er nog andere renners tussen rijden? Wat heeft dat voor zin?
En sowieso: hoe kan Armstrong bijdragen aan het terugkeren van Leipheimer terwijl hij in zowat elk beeld wat we gezien hebben in het wiel van Sastre zat. Hoe gaat Leipheimer daarvan harder fietsen?
pi_69463337
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

No way. Armstrong loste gewoon. Hij mocht vandaag voor eigen kansen rijden. Als hij voor Leipheimer moest rijden vandaag had hij ook nooit achter Pellizotti aangegaan. En Pellizotti reed ook alsmaar verder van hem weg. Nee hoor, quatsch wat je zegt.
Toen hij achter Pellizotti aanging moest Leipheimer nog niet lossen bij de favorieten. Ik weet het niet, volgens mij reed hij meer met "Levi waar de fuck blijf je?" in zijn hoofd dan: "Ik wil die etappe maar het lukt niet."
Din jävla kuk!
pi_69463343
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef ehqo het volgende:

[..]

Heb je zijn ogen gezien? Die gast was aan het einde van zijn kunnen. Er valt niks prijs te geven.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:57:21 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69463404
No way dat Lance voor Leipheimer heeft gereden vandaag. Hij wilde het liefst met Pellizotti mee. Het klassement van die Leiperd was toch al naar de kloten. Kon niet mee met Pellizotti en later ook neit met de grote mannen. Voor de rest heeft ie de hele klim bij Sastre in het wiel gezeten terwijl Leipheimer met z'n groepje erachter reed. En voor zover ik weet zijn die groepjes pas in de laatste km bij elkaar gekomen.
pi_69463467
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Een springplank als Leipheimer eerst moet lossen? En terwijl er nog andere renners tussen rijden? Wat heeft dat voor zin?
En sowieso: hoe kan Armstrong bijdragen aan het terugkeren van Leipheimer terwijl hij in zowat elk beeld wat we gezien hebben in het wiel van Sastre zat. Hoe gaat Leipheimer daarvan harder fietsen?
Juist door in het wiel van Sastre te plakken, in plaats van samenwerken om tijd te pakken.

Maar goed, het is maar een gevoel.
Din jävla kuk!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:01:49 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69463509
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:00 schreef ehqo het volgende:

[..]

Juist door in het wiel van Sastre te plakken, in plaats van samenwerken om tijd te pakken.

Lance zou gek zijn als ie voor Sastre zou rijden.
Die moest zelf maar het gat eventueel dichtrijden.

Daarnaast denk ik dat ie niet veel beter kon gezien zn kop toen ie bovenkwam
pi_69463528
Ik zeg niet dat hij de etappe had kunnen pakken, hoor. Dat weet ik niet. Maar naar mijn idee zat hij met zijn hoofd meer bij Leipheimer dan etappewinst.
Din jävla kuk!
pi_69463556
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:00 schreef ehqo het volgende:

[..]

Dan kan 'ie nog beter wachten op Leipheimer, dan kan die namelijk harder, en gaat Sastre langzamer (je hebt er namelijk baat bij als er iemand in je wiel rijdt: dat breekt de luchtwervelingen, en daardoor ga je iets harder).
pi_69463671
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:03 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dan kan 'ie nog beter wachten op Leipheimer, dan kan die namelijk harder, en gaat Sastre langzamer (je hebt er namelijk baat bij als er iemand in je wiel rijdt: dat breekt de luchtwervelingen, en daardoor ga je iets harder).
Ik geloof niet dat men in een klim in iemand wiel gaat zitten om de kielzog, maar meer omdat het moeilijk is om tempo te bepalen, en dus zodat je eerst 'zijn bord leeg kan eten'. Maar dat terzijde, ik geniet wel van de Armstrong die ik zie.
Din jävla kuk!
pi_69463852
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef ehqo het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat men in een klim in iemand wiel gaat zitten om de kielzog, maar meer omdat het moeilijk is om tempo te bepalen, en dus zodat je eerst 'zijn bord leeg kan eten'. Maar dat terzijde, ik geniet wel van de Armstrong die ik zie.
Met de snelheden die de profs rijden, heb je er wel degelijk baat bij om in het wiel te rijden.
pi_69463854
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef ehqo het volgende:

[..]

Genieten kan je altijd, maar geloof me maar dat Armstrong echt niet voor Leipheimer reed. Daarnaast kwam hij ook met een dermate van pijn vertrokken gezicht over de streep dat ik daar al helemaal niet in geloof.
pi_69464066
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Bij Menchov ziet 't er altijd uit alsof 'ie met speels gemak rijdt. Vorig jaar in de Tour toen 'ie door Sastre werd gelost, zag je ook niet meteen dat 'ie aan het afzien was.
En zelfs als het schakelen was, dan moet dat niet te vaak voorkomen, want anders verliest 'ie wel weer tijd op Di Luca. Overigens zeiden ze bij Rabo over de etappe die Di Luca met voorsprong won ook al dat het was omdat Menchov verkeerd schakelde. Dan moet 'ie maar eens leren schakelen.
Lijkt mij ook sterk dat het iets met schakelen was, toen hij voor het eerst naar onder keek (zogezegd naar z'n versnellingsapparaat) volgde hij nog gewoon in het wiel van Di Luca. Het was ook niet zo dat hij verkeerd schakelde, ineens veel terrein verloor en zich daarna weer herlanceerde, hij kwam hier gewoon over de streep gekrabbeld.
pi_69464081
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:48 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Voor zover het een indicatie is, vorig jaar won Menchov in de allerlaatste tijdrit van 28 km 2'07" op Di Luca. Je zou dan denken dat Menchov in de tijdrit van aanstaande zondag in staat moet zijn om een halve minuut te pakken op Di Luca.
Di Luca was vorig jaar dan ook totaal niet in de vorm die hij nu heeft en ook niet meer gemotiveerd voor die tijdrit nadat hij zich al eerder leeg had gereden in alles-of-niets aanvallen.
pi_69464196
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Lijkt mij ook sterk dat het iets met schakelen was, toen hij voor het eerst naar onder keek (zogezegd naar z'n versnellingsapparaat) volgde hij nog gewoon in het wiel van Di Luca. Het was ook niet zo dat hij verkeerd schakelde, ineens veel terrein verloor en zich daarna weer herlanceerde, hij kwam hier gewoon over de streep gekrabbeld.
Dat idee had ik ook. Hij kon niet meer versnellen. Kan best zijn dat 'ie zich verschakelde, maar daarna kwam 'ie niet meer op gang. Dus was 'ie leeg naar mijn idee.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:27:00 #274
127004 maril
Smeetsfan
pi_69464320
Had eerlijk gezegd meer spectacle verwacht, vond de etappe van Maandag veel mooier.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:33:47 #275
67089 Gillingham
The horror...
pi_69464567
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Di Luca was vorig jaar dan ook totaal niet in de vorm die hij nu heeft en ook niet meer gemotiveerd voor die tijdrit nadat hij zich al eerder leeg had gereden in alles-of-niets aanvallen.
Klopt. Maar aan de ander kant is Menchov ook in een betere vorm dan vorig jaar én zal hij mer gemotiveerd zijn met zicht op eindwinst in de giro. Een halve minuut zal echter niet meevallen, maar waarschijnlijk zal hij dat ook niet nodig hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')