dan moet ie er minstens 45 winnen vrijdagquote:
+1quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig bestaan er nog renners als Di Luca.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig bestaan er nog renners als Di Luca.
quote:1 - Pellizotti
2 - Garzelli 42"
3 - Di Luca 43"
4 - Menchov 48"
5 - Basso 57"
6 - Bruseghin 1'54"
7 - Szmyd 1'55"
8 - Rogers 1'59"
9 - Sastre
10 - Armstrong
11 - Leipheimer
12 - Valjavec
13 - Simoni 2'05"
14 - F. Masciarelli 2'09"
15 - Sivtsov 2'17"
16 - David Lopez 3'18"
17 - Arroyo
18 - Agnoli
19 - Serpa
20 - Gonzalez 3'43"
21 - Ochoa 3'48"
22 - Seeldraeyers 4'15"
23 -
24 - Lövkvist
25 - Ten Dam 4'23"
Morgen en zeker zaterdag zijn er ook nog mogelijkheden voor Di Luca om in ieder geval boni te pakken. Als Menchov het nu nog weg zou geven zal hij zich wel beklagen dat hij eergisteren bijvoorbeeld niet wat eerder is gaan aanvallen, ervanuitgaande dat hij dat wel kon.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar goed Di Luca moet nog zeker 40 seconden pakken vrijdag. Ritwinst en 20 seconden extra als Menchov geen 2e wordt dus.
Toch wel een ernstig gebrek aan een ploeg ook.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Di Luca zou eigenlijk op een andere manier moeten aanvallen. Hij geeft altijd korte prikjes, dat kan Menchov wel aan. Als hij eens alles maar dan ook alles in 1 erg lange versnelling steekt, dan heeft hij meer kans volgens mij. Niet alleen ligt dat Menchov iets minder, maar als hij dan kraakt, gaat hij heel erg hard kraken.
Zeker zeker nadat hij al het werk heeft gedaan ook nog tijd winnen op Menchovquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:51 schreef wimderon het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker, de moraal van Di Luca is hier in 50 meter met 100% gestegen.
- 25 Garzelli procentenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:51 schreef wimderon het volgende:
Een ding is in ieder geval zeker, de moraal van Di Luca is hier in 50 meter met 100% gestegen.
Met geluk dat die wat met z'n versnellingen had ja. Anders had ie gewoon in het wiel gezetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zeker zeker nadat hij al het werk heeft gedaan ook nog tijd winnen op Menchov
idd, waarschijnlijk met niet al te veel moeite. Denk dat hij Di Luca, die aan het maximum zat, ook wel voorbij had kunnen rijden. Snap niet dat hij dat niet probeert 1-2km voor de top. Beetje meer marge lijkt me wel zo handig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Met geluk dat die wat met z'n versnellingen had ja. Anders had ie gewoon in het wiel gezeten
Idd. Denk dat je nu ook wel mag concluderen dat 'ie maandag ook niet heel veel over had.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:39 schreef wimderon het volgende:
Menchov dus kennelijk toch niet op z'n dooie gemakje in het wiel van Di Luca.
En ze zullen dan bij LPR tijdens de etappe ook wel flink moeten werken, want de etappe van morgen is ook erg geschikt voor een groepje vluchters, en er zijn nog genoeg ploegen die nog niets hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef DutchSL het volgende:
Morgen aankomst vals plat omhoog na een licht heuvelachtige finale.. laatste 1.5km aan 2.5% gemiddeld..
Als Petacchi de sprint aantrekt voor di Luca kan de Killer zomaar weer bonificaties pakken, al zullen de Allan Davissen en andere Boasson Hagens er wel anders over denken.
Hij zit de hele klim met speels gemak en een blik op oneindig in Di Luca's wielquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Denk dat je nu ook wel mag concluderen dat 'ie maandag ook niet heel veel over had.
Kan nog best lastig worden voor Menchov. Di Luca heeft nu de moraal te pakken. Als Di Luca vrijdag nog eens tijd terugpakt, gaat 'ie er in geloven, en zaterdag is nog een typische Di Luca-aankomst, als ik het profiel mag geloven. Kort klimmetje naar de finish toe, dus daar kan 'ie nog eens boni's pakken.
Wordt nog spannend.
Bij Menchov ziet 't er altijd uit alsof 'ie met speels gemak rijdt. Vorig jaar in de Tour toen 'ie door Sastre werd gelost, zag je ook niet meteen dat 'ie aan het afzien was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zit de hele klim met speels gemak en een blik op oneindig in Di Luca's wiel![]()
Dat ie op het eind 5 sec achter hem eindigt ligt echt niet aan het feit dat hij eraf werd gereden. Het was zowat vlak daar op het einde. Er was iets met z'n schakelapparaat. Of hij schakelde te zwaar of verkeerd of er was iets kapot
Ik vond Armstrong wederom een genot om naar te kijken, volgens mij loste hij niet uit de groep met Menchov en Di Luca omdat hij niet kon volgen, maar om nog iets voor Leipheimer te kunnen betekenen. Het zal me dan ook niks verbazen dat hij op een of andere manier heeft bijgedragen aan dat aansluiten van Leipheimer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Szura het volgende:
Leipheimer uiteindelijk toch weer bij Sastre en Armstrong dus.
Ik denk dat als Di Luca die spurt een kilometer eerder ingezet had, Mentsjov wel meegekomen was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bij Menchov ziet 't er altijd uit alsof 'ie met speels gemak rijdt. Vorig jaar in de Tour toen 'ie door Sastre werd gelost, zag je ook niet meteen dat 'ie aan het afzien was.
En zelfs als het schakelen was, dan moet dat niet te vaak voorkomen, want anders verliest 'ie wel weer tijd op Di Luca. Overigens zeiden ze bij Rabo over de etappe die Di Luca met voorsprong won ook al dat het was omdat Menchov verkeerd schakelde. Dan moet 'ie maar eens leren schakelen.
kan zijn of gewoon een lange vlucht met de Bertolini's van deze wereld die stand houdquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:07 schreef DutchSL het volgende:
Morgen aankomst vals plat omhoog na een licht heuvelachtige finale.. laatste 1.5km aan 2.5% gemiddeld..
Als Petacchi de sprint aantrekt voor di Luca kan de Killer zomaar weer bonificaties pakken, al zullen de Allan Davissen en andere Boasson Hagens er wel anders over denken.
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik denk als Di Luca met roze aan de tijdrit begint, dat Menchov er niet meer aan komt.
Wat ik al zei: vorig jaar in de Tour lijkt het ook alsof Menchov op zijn gemakkie meegaat met Sastre, maar wordt 'ie toch gelost.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat als Di Luca die spurt een kilometer eerder ingezet had, Mentsjov wel meegekomen was.
Nou, zo lang is die tijdrit niet: 14.4 kilometer. Hij kan nog wel met achterstand beginnen, niet ideaal natuurlijk maar goed, maar met meer dan 20 seconden zeker niet...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Menchov is een véél betere tijdrijder dan Di Luca. Ik verwacht toch wel minstens 20 seconden verschil in het voordeel van Menchov in die tijdrit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |