Ik had er ook grappen over gemaakt, totdat ik een filmpje zag met Russische zeehondenjagers. Het is echt bizar. Beetje babyzeehondjes honderden keren kapotmeppen met een losse harpoen tot ze in hun eigen plas bloed verdrinken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zich aanmelden voor zo'n hyves.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik had er ook grappen over gemaakt, totdat ik een filmpje zag met Russische zeehondenjagers. Het is echt bizar. Beetje babyzeehondjes honderden keren kapotmeppen met een losse harpoen tot ze in hun eigen plas bloed verdrinken.
Oh ja, zulke filmpjes heb i kook al genoeg gezienquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik had er ook grappen over gemaakt, totdat ik een filmpje zag met Russische zeehondenjagers. Het is echt bizar. Beetje babyzeehondjes honderden keren kapotmeppen met een losse harpoen tot ze in hun eigen plas bloed verdrinken.
Doodmaken sowieso nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat ze er bontjassen van maken.![]()
![]()
En het is niet de zachtaardigste manier om ze dood te maken.
Daarna zette ik 2girls1cup op en kon ik me weer prima aftrekken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh ja, zulke filmpjes heb i kook al genoeg gezien
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daarna zette ik 2girls1cup op en kon ik me weer prima aftrekken.
[..]
Daarna zette ik 2girls1cum op en kon ik me weer prima aftrekken.
[..]
Daarna zette ik 2girls1cup op en kon ik me weer prima aftrekken.
Er is een verschil met 'vinden dat een varken pas een varken is als hij op je bord ligt' en geen vegetariër zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Jotcha het volgende:
Ik snap het niet, varkens killen mag, dierproeven ook, maar zeehondjes "omdat het een zeehond is" niet
Waarom kijk je die shit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
laatst ook nog een executie gezien in nigeria
iets met brandende negers en stokken
Serieus? MSNquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
Volgens mij heb ik dat ook gezien. Was dat met zo'n hele groep die aan het aanmoedigen was om een stuk of vijf mensen levend te verbranden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Hyman het volgende:
Ik snap je nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er is een verschil met 'vinden dat een varken pas een varken is als hij op je bord ligt' en geen vegetariër zijn.
jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gezien. Was dat met zo'n hele groep die aan het aanmoedigen was om een stuk of vijf mensen levend te verbranden?
Zo koud als een ijsklontje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja
Ik vond het nog niet eens zo heel schokkend om te zien
Ik ben gewoon steenkoud
Gadverdammequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook gezien. Was dat met zo'n hele groep die aan het aanmoedigen was om een stuk of vijf mensen levend te verbranden?
Dan wordt het tijd dat jij b0g.org eens rustig er op naslaat. Koffietje erbijquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja
Ik ben gewoon steenkoud
Waarom zo vroeg?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet morgen weer om kwart over 6 op![]()
.
Jij zegt: Ik snap het niet, varkens killen mag, dierproeven ook, maar zeehondjes "omdat het een zeehond is" niet, n.a.v. die hyves en dat mensen dat hier ziek vinden. Het is toch niet zo raar als mensen zo'n Hyve ziek vinden? Jij vindt het hypocriet omdat 'dierproeven wel normaal zijn en je ook varkens doodt', maar dat is toch heel anders? Ik bedoel, ik eet ook vlees en koop ook make-up, maar dan kan ik het nog wel ziek vinden dat mensen vinden dat 'een zeehond pas een zeehond is alstie neergeknuppeld is'. Savvy? Er is niets hypocriets aan imo.quote:
Ik vond het echt verschrikkelijk en werd er letterlijk misselijk van. Kon er serieus niet zo lang naar kijken. Niet zozeer die mensen die verbrand werden, maar die menigte die het aanmoedigde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja
Ik ben gewoon steenkoud
Die weten niet beter. Je moet je bedenken dat die mensen ten opzichte van ons echt zwaar onderontwikkeld zijn en geen rationele visie op de wereld hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk en werd er letterlijk misselijk van. Kon er serieus niet zo lang naar kijken. Niet zozeer die mensen die verbrand werden, maar die menigte die het aanmoedigde.![]()
![]()
Dat maakt het niet minder erg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die weten niet beter. Je moet je bedenken dat die mensen ten opzichte van ons echt zwaar onderontwikkeld zijn en geen rationele visie op de wereld hebben.
pain olympicsquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb weleens een filmpje gezien van een man waarbij de penis met een bijl eraf werd geslagen. Wel ziek
Ach dat heb je ook als er iemand op de brug staat en die zegt er dan af te springen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vond het echt verschrikkelijk en werd er letterlijk misselijk van. Kon er serieus niet zo lang naar kijken. Niet zozeer die mensen die verbrand werden, maar die menigte die het aanmoedigde.![]()
![]()
Iets met iphone en busquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij ging toch naar huis?En nee, het was echt
Ja, maar ik krijg het idee dat het enkel is omdat zeehondjes er enorm lief uitzien, wat ook zo isquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij zegt: Ik snap het niet, varkens killen mag, dierproeven ook, maar zeehondjes "omdat het een zeehond is" niet, n.a.v. die hyves en dat mensen dat hier ziek vinden. Het is toch niet zo raar als mensen zo'n Hyve ziek vinden? Jij vindt het hypocriet omdat 'dierproeven wel normaal zijn en je ook varkens doodt', maar dat is toch heel anders? Ik bedoel, ik eet ook vlees en koop ook make-up, maar dan kan ik het nog wel ziek vinden dat mensen vinden dat 'een zeehond pas een zeehond is alstie neergeknuppeld is'. Savvy? Er is niets hypocriets aan imo.
pain olympics is ook echtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij ging toch naar huis?En nee, het was echt
Echt ziek, waar gaat het heen met de wereld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach dat heb je ook als er iemand op de brug staat en die zegt er dan af te springen.
En dan hoor je de mensen roepen: SPRING SPRING.
![]()
Groepshype
Dus dat maakt het minder erg? Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach dat heb je ook als er iemand op de brug staat en die zegt er dan af te springen.
En dan hoor je de mensen roepen: SPRING SPRING.
![]()
Groepshype
Er is zoveel ergs in de wereld. En dan te bedenken dat ik me druk maak en m'n dag verkloot is als m'n haar niet goed zitquote:
Ah.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg het idee dat het enkel is omdat zeehondjes er enorm lief uitzien, wat ook zo is
Hahaha ja ik ook. Ik moet werkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er is zoveel ergs in de wereld. En dan te bedenken dat ik me druk maak en m'n dag verkloot is als m'n haar niet goed zit
Wat een uitspraakquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er is zoveel ergs in de wereld. En dan te bedenken dat ik me druk maak en m'n dag verkloot is als m'n haar niet goed zit
Is het weer zover?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook. Ik moet werkendan verdien ik wel geld maar toch
![]()
![]()
Ik voel me dik vandaag
Het maakt het niet minder erg. Alleen het punt is. als je die mensen in het gezicht zou vragen of ze dat zouden doen als ze er in hun eentje stonden zeggen ze allemaal nee. Op een paar hypocrieten na natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dus dat maakt het minder erg? Wat is je punt?
We zouden gofferdomme blij moeten zijn met het prachtige leven wat we hebben. Maarja, luxeprobleempjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook. Ik moet werkendan verdien ik wel geld maar toch
![]()
![]()
Ik voel me dik vandaag
Iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik juist zo'n tyfushekel aan en juist dát vind ik verschrikkelijk. Daarom kon ik dat filmpje ook niet heel lang beschouwen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het maakt het niet minder erg. Alleen het punt is. als je die mensen in het gezicht zou vragen of ze dat zouden doen als ze er in hun eentje stonden zeggen ze allemaal nee. Op een paar hypocrieten na natuurlijk.
Maar als groep zijn ze zo opgefokt dat ze het wel doen.
Jaquote:
Ik wist hetquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik juist zo'n tyfushekel aan en juist dát vind ik verschrikkelijk. Daarom kon ik dat filmpje ook niet heel lang beschouwen.
[..]
Ja![]()
Ist ook. Verder heb ik dat filmpje heel niet gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar heb ik juist zo'n tyfushekel aan en juist dát vind ik verschrikkelijk. Daarom kon ik dat filmpje ook niet heel lang beschouwen.
hahaa nee, bij mij helpt het om op de computer te gaan want dan ben ik zo druk bezig dat ik vergeet te etenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:10 schreef Noortje. het volgende:
Ik probeer ook gezonder te eten, ik eet alleen twintig keer zo veel van alles. Werkt ook niet echt.
Ooohquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
Yeah bitch, tussen de 4.9 en 6.9 moest een 5 halen om een 6 te staan.
Ik las een sigaretje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga zo denk ik een sateetje jatten. Als die er nog zijn. En wat aardappeltjes misschien.
Netjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
Als je toch gaat opruimen, mag je mijn bed ook even doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, wat een klerezooi op mijn kamer.
Ik zocht hier juist vrijwilligersquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als je toch gaat opruimen, mag je mijn bed ook even doen.
Yeah!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef -SG- het volgende:
1 euro krijg je.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
vrij·wil·lig bn, bw uit eigen beweging, niet gedwongen
Je bent niet grappig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:33 schreef Remsjo het volgende:
Primeur: Foto van Lau en mij
Lau is de rechtse
[ afbeelding ]
hihiquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:33 schreef Remsjo het volgende:
Primeur: Foto van Lau en mij
Lau is de rechtse
[ afbeelding ]
Gaat moeilijk hea als jij de enigste bent die reageertquote:
Sinds wanneer voel je jezelf aangevallen als je zegt dat je niet grappig bent.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gaat moeilijk hea als jij de enigste bent die reageert![]()
En waarom voel jij je eigen altijd zo aangevallen als ik iets post wat jij niet digt?
Had je het tegen mij he? Kom dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer voel je jezelf aangevallen als je zegt dat je niet grappig bent.
Wat klopt er niet aan deze zin?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Sinds wanneer voel je jezelf aangevallen als je zegt dat je niet grappig bent.
Ik denk van wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef Plums het volgende:
hee mstr, is t de bedoeling dat die spelfout in je sig blijft staan?
Neenee, vroeg t me alleen af.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk van wel.
Want zo was het origineel ook.
Maar als jij je er erg aan stoort..
Ik op vakantie, zaten we met 6 jongens en 3 meisjes op een kamer met een hoop drankquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef mstr het volgende:
In de bus naar Oostenrijk begin dit jaar heb ik al die vrouwenbladen doorgelezen geloof ik.
Vandaar dat je encyclopedie bent?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:28 schreef mstr het volgende:
In de bus naar Oostenrijk begin dit jaar heb ik al die vrouwenbladen doorgelezen geloof ik.
Je weet toch wel wie dat is he, die dude op die foto's in dat perfecte lichaam topic?quote:
Net?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef KermitKikker het volgende:
Dagdag!
Ik houd net zo van examens ben ik achter gekomen!
QOTSA !quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
JOTSA!
Klinkt als QOTSA
Queens of the stone age
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In my headquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
JOTSA!
Klinkt als QOTSA
Queens of the stone age
Ik vind em eigenlijk wel leuk zo!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef Desunoto het volgende:
En nu is er opeens geen mod om de TT te verbeteren he?
Het is niet eerlijk.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
QOTSA !
Klinkt als KOTSASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Epic
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Hoop 't niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel, ze gaat het je morgen vertellen
Je zou het dan wel al zien hoor op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat duurt ff voor je het weet
Dacht dat jij de wandelende encyclopedie was?
Hoe zou dat voelen, als je droommeid ineens zegt dat ze een kindje krijgt van een andere kerelquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Je zou het dan wel al zien hoor op dit moment.
Als een droom die in duigen valt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe zou dat voelen, als je droommeid ineens zegt dat ze een kindje krijgt van een andere kerel?
Van een andere kerel isquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hoe zou dat voelen, als je droommeid ineens zegt dat ze een kindje krijgt van een andere kerel?
Ja precies.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Op zn minst ja
Dan zou ik me echt wel afschuwelijk kut voelen
Mja, als het je vriendin is en geen neukertje (quote:
Ik zou denk ik ook niet weggaan bij der. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, als het je vriendin is en geen neukertje () zou ik er, lijkt mij, toch gewoon voor gaan. Maar dat denk ik nu, zit niet in die situatie
Iddquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook niet weggaan bij der. Zeg ik nu.
Alles.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
IddMoet je eens denken wat je moet opgeven dan
Nee idd. Sowieso, eerst maar eens een vriendin vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Moet er echt nog niet aan denken
Altijd checken of t chickie wel aan de pil is wil je t zonder rubbertje doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Inderdaad.
Moet er echt nog niet aan denken
Blijkt het ineens een Aziaat te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef ImTheBase het volgende:
Ik zie HJ en MarkM al lopen met een kind.
quote:
quote:
Hoi tuigquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef ImTheBase het volgende:
Ik zie HJ en MarkM al lopen met een kind.
Of gewoon op safe gaan de eerste (paar) keer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Altijd checken of t chickie wel aan de pil is wil je t zonder rubbertje doen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:52 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan heb je de mangapoppen aan 't dansen.
Ach ja, het gaat. Ben net met een vriend naar Weert heen en weer gereden, zijn vriendin woont daarquote:
Ik had vanmiddag bijna een scooterjosti op mijn motorkap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat. Ben net met een vriend naar Weert heen en weer gereden, zijn vriendin woont daar. Nouja leuk, ik had geen zin om aa nschool te werken en was verder vrij dus denk waarom niet... Begint hij te zeiken over mn rijstijl
. Als je iets niet moet doen
... Oke, als je je niet veilig voelt mag je het zeggen, maar om kleine dingetjes ...
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat. Ben net met een vriend naar Weert heen en weer gereden, zijn vriendin woont daar. Nouja leuk, ik had geen zin om aa nschool te werken en was verder vrij dus denk waarom niet... Begint hij te zeiken over mn rijstijl
. Als je iets niet moet doen
... Oke, als je je niet veilig voelt mag je het zeggen, maar om kleine dingetjes ...
Jammer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag bijna een scooterjosti op mijn motorkap.
Ik ken een paar mensen uit Weertquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.![]()
En weert, das dichtbij hier.
Snap ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Hey, ik wou mijn rij-instructeur niet pissig hebben.
Die vragen er ook om.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag bijna een scooterjosti op mijn motorkap.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij bent nog altijd diegene met die fantasieën.
Kijk maar uit, zal haar eens roepen zo!
Nee, tell me.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dat is he, die dude op die foto's in dat perfecte lichaam topic?
Heb al een pedopasquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.zazzle.co.uk/pedo+bear+gifts
Wat doe jij ook altijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.![]()
En weert, das dichtbij hier.
Zeuren over rijstijl.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat doe jij ook altijd? Heel dichtbij
?
Dat heb ik nog op de borden zien staanquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeuren over rijstijl.![]()
Eeh, ik woon in Roermond, dus wel redelijk dichtbij ja.
Ik klik er niet eens op vanwege die naamquote:
Het heeft vrij weinig met hem/het liedje te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik klik er niet eens op vanwege die naam
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik klik er niet eens op vanwege die naam
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:08 schreef Plums het volgende:
[..]
Zeuren over rijstijl.![]()
Eeh, ik woon in Roermond, dus wel redelijk dichtbij ja.
Stimmt!quote:
Oh, hij is idd wel leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig met hem/het liedje te maken.
Ze gaan 80 rijden op de linker baan, flikker daar dan op als je op vakantie bent, ik heb honger dus wil naar huis.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan ben je ook echt een fucking puta als je dat doet.
De ruimte was erquote:
ROCK WERCHTERquote:
Die deed ik in een andere bochtquote:
Of lekker gaan aquaplanen zoals die gast hier op fokquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze gaan 80 rijden op de linker baan, flikker daar dan op als je op vakantie bent, ik heb honger dus wil naar huis.
Die snap ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Of lekker gaan aquaplanen zoals die gast hier op fok
NGquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor een vent uit 1967 ziet ie er goed uit
Honger is geldige redenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ze gaan 80 rijden op de linker baan, flikker daar dan op als je op vakantie bent, ik heb honger dus wil naar huis.
Daarom.quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:14 schreef nijnja het volgende:
Ik ga even mijn werk vertellen dat ik de komende week niet ga werken. Tot zo
Ja.quote:
quote:
quote:
hoi kindertjes, alles chill?!?!?1113211321#?@!#?@!$?@!#?!@#?%34?ROFLROBRO!@$#@#$!@$@%#$@##quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |