Een vetrol/bierbuikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:02 schreef innepin het volgende:
Dankjewel hoor Mams![]()
't kind ligt heel erg uitgestrekt ofzo, dus ik heb zowel een hoge als een lage buik, en niet echt een voetbal ofzo. Tenminste, dat vind ik als ik 'm vergelijk met de andere pufclubdames. En dat vindt m'n schoonmoeder ook, afgaand op haar "Nee, als je zit lijkt het nog net gewoon een vetrol of een bierbuik ofzo!" en morgen 33 weken ja
![]()
Dat is inmiddels ook wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:29 schreef innepin het volgende:
Poppebuikje!![]()
rocka, je weet dat ie nog wel gewoon in je ondertitel staat hè?![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Woei een poppejantje/poppejanneke-buikje! <3
Yupquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:34 schreef mijsje het volgende:
bedoelen jullie Fons van BassMiss?
Een kilo of vier en zo een tien cm zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar ik denk dat als je ze naast elkaar zet de verschillen heel erg groot zijn, hoor.
waar waar?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef oeke het volgende:
mooi buikje Poppejans, een lief bolleke.![]()
Oh Vicky, wat een mooierd! Ik hoop dat het de laatste buikenfoto is en dat je gauw de inhoud mag bewonderen!![]()
Ik heb gisteravond ook nog wat foto's gemaakt alsof mijn voorgevoel op begon te spelen. Ook samen met lief en ook in mijn blootje
Het tuniekje komt bij de Steps vandaan. Is wel aardig aan de prijs hoor (80 eurootjes) en is Limited Edition dus je moet er snel bij zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi buikje hoor Faja, en ik vind je tuniekje echt super!!!
mag ik vragen waar je die vandaan hebt?? echt erg tof!
mijn buik (10 weken) is nog bijna niets:
maja ik blijf rustig afwachten en nieuwe foto;s maken....
[ afbeelding ]
en hier probeer ik er nog iets van te maken![]()
(rug beetje holler enzo)
[ afbeelding ]
ben al een poos niet bij Steps geweest, zal er vanmiddag eens binnen lopen... vind het echt een heel tof tuniekje en zijn ook precies de goede kleurenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Het tuniekje komt bij de Steps vandaan. Is wel aardig aan de prijs hoor (80 eurootjes) en is Limited Edition dus je moet er snel bij zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef MeNicole het volgende:
Huup mooi buikje hoor.
En waarom heeft toch iedereen altijd de spiegel vies![]()
Ja dat heb ik ook altijd. Kijk ik de foto's terug dna dnek ik: Jemig daar moet ik ook eens met een doekje langs. Hier zjin het heel veel handafdrukjes van de kleine man steeds!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
dankjulliewel
[..]![]()
omdat ik huishoudster from hell ben![]()
zolang het opgeruimd en soort van schoon is en de wc/badkamer/keuken hygienisch vind ik het best![]()
Ik zie die spiegel eerlijk gezegd alleen 's morgens vroeg in het donker als ik mn haar kam. Die spiegelvlekjes zie ik pas op de foto hier
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
Mijlpaalfoto's!
30 weken buikbaby![]()
voor het feestgevoel een foto met hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het geheel zit allemaal wat verder omhoog geloof ik.
[ afbeelding ]
mn buikstreepvolgens mij zijn het gewoon twee losse want ze lopen niet gelijk ofzo boven en onder mn navel
Wel voer voor een indianennaam, scheefbuikstreep
-edit-
en ik ga geloof ik nu een doekje met glassex pakken voor de spiegel *tomtidomtidom*
Nou idd, nog een week of 7 en dan issie erquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef mijsje het volgende:
Lauraniet voor te stellen dat je straks je kindje gewoon in je armen hebt liggen he... prachtig!
Mefke wat een mooie buik!en mooi jurkjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef mefke79 het volgende:
Met een nieuw jurkje durf ik ook wel weer een keertje. Vandaag precies een half jaar zwanger!
[ afbeelding ]
Rocka, wat schattig die fotoreeks zo! En Tessie, jij blijft gewoon stralen, leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |