Rockabella, wat een supermooie buik heb je zo! En die lounge-foto is echt vreselijk lief

Wat een mooi ventje, en dat is strakjes dan hardstikke grote broer!
Ssserpente, jij hebt ook een mooi lief buikje, en wat straal je! Echt leuk, je bent mooi

Oeke, wat een onwijs mooie foto zeg! Ik vind 'm práchtig, je buik staat er echt geweldig op!
BE, geweldig om jou en je mooie buik te leren kennen

ik zie geen vieze spiegel hoor, maar dat komt vast door onze ronduit
smerige spiegel

Guuzewuus, móói en toch écht aanwezig, jouw beginnende buikje

Foto 2 is echt duidelijker jah, maar ik zou denken dat dat ook met de lichtval op foto 2 te maken heeft, je ziet daar heel mooi waar 'ie begint, zeg maar

Karin, wat een hele mooie, liefdevolle foto, en wat een hele mooie en lieve buik
Huuphuup, ook liggend is het hardstikke duidelijk, en ookal voelde je je hier erg moe, je ziet er wel heel stralend uit

DuchessX, je vermoeidheid heeft inderdaad je gezicht getekend, maar ik vind jou wel heel erg mooi zwanger. En dat shirtje staat je ook goed, al is je buik het mooist!
Innepin, wow, wat een supermooie foto! En terecht Superstar, dat jurkje staat je geweldig! Grappig, jouw buik groeit ongeveer net zo als die van een vriendin van mij, terwijl haar zus (ook zwanger dus) echt zo'n bolletje erbovenop heeft

Beiden vind ik eigenlijk wel erg mooi, en dit is wél bol, maar niet rónd denk ik

Prachtig!
En thnx voor jullie lieve reacties allemaal

Ik ben nog maar net aan het sparen, maar wel heel blij met mijn zichtbare buikje