Het tuniekje komt bij de Steps vandaan. Is wel aardig aan de prijs hoor (80 eurootjes) en is Limited Edition dus je moet er snel bij zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooi buikje hoor Faja, en ik vind je tuniekje echt super!!!
mag ik vragen waar je die vandaan hebt?? echt erg tof!
mijn buik (10 weken) is nog bijna niets:
maja ik blijf rustig afwachten en nieuwe foto;s maken....
[ afbeelding ]
en hier probeer ik er nog iets van te maken![]()
(rug beetje holler enzo)
[ afbeelding ]
ben al een poos niet bij Steps geweest, zal er vanmiddag eens binnen lopen... vind het echt een heel tof tuniekje en zijn ook precies de goede kleurenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:06 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Het tuniekje komt bij de Steps vandaan. Is wel aardig aan de prijs hoor (80 eurootjes) en is Limited Edition dus je moet er snel bij zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef MeNicole het volgende:
Huup mooi buikje hoor.
En waarom heeft toch iedereen altijd de spiegel vies![]()
Ja dat heb ik ook altijd. Kijk ik de foto's terug dna dnek ik: Jemig daar moet ik ook eens met een doekje langs. Hier zjin het heel veel handafdrukjes van de kleine man steeds!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef huuphuup het volgende:
dankjulliewel
[..]![]()
omdat ik huishoudster from hell ben![]()
zolang het opgeruimd en soort van schoon is en de wc/badkamer/keuken hygienisch vind ik het best![]()
Ik zie die spiegel eerlijk gezegd alleen 's morgens vroeg in het donker als ik mn haar kam. Die spiegelvlekjes zie ik pas op de foto hier
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:25 schreef huuphuup het volgende:
Mijlpaalfoto's!
30 weken buikbaby![]()
voor het feestgevoel een foto met hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het geheel zit allemaal wat verder omhoog geloof ik.
[ afbeelding ]
mn buikstreepvolgens mij zijn het gewoon twee losse want ze lopen niet gelijk ofzo boven en onder mn navel
Wel voer voor een indianennaam, scheefbuikstreep
-edit-
en ik ga geloof ik nu een doekje met glassex pakken voor de spiegel *tomtidomtidom*
Nou idd, nog een week of 7 en dan issie erquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef mijsje het volgende:
Lauraniet voor te stellen dat je straks je kindje gewoon in je armen hebt liggen he... prachtig!
Mefke wat een mooie buik!en mooi jurkjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef mefke79 het volgende:
Met een nieuw jurkje durf ik ook wel weer een keertje. Vandaag precies een half jaar zwanger!
[ afbeelding ]
Rocka, wat schattig die fotoreeks zo! En Tessie, jij blijft gewoon stralen, leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |