Nou beter dat ze er niet op spelen dan wel, want ik heb dus ook een buurman met zo'n onding tegen onze muur staan en dat gepingel hoor je dus best hard door de muur heen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef B.E.D het volgende:
Maar er nooit op spelen, laat staan op kúnnen spelen.
Dat ze voor de sier zo'n ding hebben staan.
Zo van: 'kijk mij eens intellectueel en artistiek zijn en net doen alsof ik piano speel'
Hij speelt gewoon experimentele improviseer jazzquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb zo'n buurjongen met een drumstel. Die jongen heeft niet eens ritme gevoel.
Het is het type rocker. Maar speelt veel te traag. Hoe heet dat programma nou op Nederland 1..quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon experimentele improviseer jazz
die staat daar zodat ze erop kunnen neukenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:31 schreef B.E.D het volgende:
Maar er nooit op spelen, laat staan op kúnnen spelen.
Dat ze voor de sier zo'n ding hebben staan.
Zo van: 'kijk mij eens intellectueel en artistiek zijn en net doen alsof ik piano speel'
Puber.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef wise het volgende:
[..]
die staat daar zodat ze erop kunnen neuken
Volwassene.quote:
'ik nodig vrijdag Claudette en Jacques uit voor een wijntje. Trek jij je chique mantelpakje aan, schat? En zet even nonchalant de klep van de piano open. Dan zorg ik dat de hockeystick van Olivier in de gang ligt, en maak ik terloops een opmerking dat Merel haar paardrijlaarzen in de keuken heeft laten slingeren'quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
"Ja maar een Piano staat zo mooi!"
Oef, blij te lezen dat ik nog altijd niet aan het stereotype voldoequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Roland. het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat mensen die een piano in de huiskamer hebben, nooit een kerstboom hebben rondom kerst. Let maar eens op aankomend december
Wij hebben een piano en 6 december staat de kerstboom hier gewoon in de kamer hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Roland. het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat mensen die een piano in de huiskamer hebben, nooit een kerstboom hebben rondom kerst. Let maar eens op aankomend december
wij hebben n piano (speelt niemand opquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Roland. het volgende:
Ik heb er meestal één op mijn piano staan (zo'n kleintje, van 80 cm ofzo).quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef Roland. het volgende:
ooooh extreeeeeeemquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:06 schreef DaHill het volgende:
[..]
Ik heb er meestal één op mijn piano staan (zo'n kleintje, van 80 cm ofzo).![]()
En ik gebruik mijn piano ook bijna elk weekend nog. Doordeweek niet, want ik wil niet de kindertjes van de buren wakker houden. Althans, naast mijn buren. Zo'n ding klinkt best ver door in een rijtjeshuis. Maar in het weekend op zaterdagmiddag ofzo dan kun je mij regelmatig voor de piano terugvinden. Tot nu toe geen klachten gehad, hoewel ik soms best extreme muziek speel (lees: modern of zelfs expirimenteel).
Zo extreem dat veel mensen het geen muziek meer noemen, met zo'n "dat kan mijn kind van 3 ook" mentaliteit, vergelijkbaar met hoe mensen op abstracte moderne kunst reageren. Ooit van de componist John Cage gehoord? Iets minder expirimenteel maar wat ik zelf ook graag speel is muziek van Messiaen (Catalogue de Oiseaux), maar ook dat vinden veel mensen eufemistisch gezegd "moeilijke luister muziek".quote:
BEN JIJ MIJN KLOON?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Mijn ex-vriendin had er eentje in de woonkamer waar ze ook op speelde.
Zucht
Over zo'n 2 weken staat hij hier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
/
je zag hem al![]()
wel een mooi ding hoor
OMG kakkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BEN JIJ MIJN KLOON?
Hier staat er over een paar weken ook een. In mijn studentenkamer, onder de Les Paul.
Ik zie dat hele stuk als compliment. (Op kalend na.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG kakker
Met je bruine broek, rose truitje, met daaronder een overhemd.
En zoeen typische stoffen jas
En dat kapsel. Was je gel op? Je bent kalend
Ben je echt 21? Je lijkt wel 31 (compliment)
Ach, wat is het probleem, ik leer liever op een Gibson dan op een Squier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef MarMar het volgende:
Datzelfde heb ik nou met mensen die een Gibson Les Paul kopen terwijl ze nog maar 3 akkoorden kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |