abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 11:07:05 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75761143
Moz .
KuikenGuppy
pi_75804298
wat een lieve kerstboodschap

Small and bowed, I offer you my eternal thanks, and my hopes for a steady 2010, full of good grace and no darkness
pi_76093923
Morgen (nou ja, straks) in the Button Factory hier in Temple Bar te Dublin (waar ik nu weer woon en werk) komen These Charming Men. Deze Dublinse band is een tribute band van de band die we allemaal kennen en geweldig vinden... en ze doen het absoluut niet onaardig!

Zin in!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:10:00 #254
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82053554
Nou ja zeg! Heeft niemand onze knuffel-misantroop een week geleden gefeliciteerd met z'n 51e verjaardag?

Ik ook niet, ik las in het boek dat ik gisteren in de ramsj bij Fame had gekocht dat hij jarig was geweest:

tevens een subtiele topic-kick in de arse an' all van Moz

[ Bericht 7% gewijzigd door MuadDib op 29-05-2010 22:53:53 ]
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:33:36 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_82079045
Ik kon het topic niet meer vinden .

Moest nog aan 'm denken bij de verkiezingsuitslag in de UK.
Hij krijgt wel z'n zin he: een zwarte president in de USA, en een einde aan labour in de UK . .
KuikenGuppy
pi_82080331
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Burdie het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden .

Moest nog aan 'm denken bij de verkiezingsuitslag in de UK.
Hij krijgt wel z'n zin he: een zwarte president in de USA, en een einde aan labour in de UK . .
En The Smiths is de favoriete band van Cameron .
Stay on my arm, you little charmer
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:57:59 #257
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82080668
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:10 schreef MuadDib het volgende:
Nou ja zeg! Heeft niemand onze knuffel-misantroop een week geleden gefeliciteerd met z'n 51e verjaardag?

Ik ook niet, ik las in het boek dat ik gisteren in de ramsj bij Fame had gekocht dat hij jarig was geweest:

[ afbeelding ]

tevens een subtiele topic-kick in de arse an' all van Moz
Ligt dat boek er nog steeds ja?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:13:38 #258
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82081536
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ligt dat boek er nog steeds ja?
Ik had de laatste van de stapel. Maar misschien ligt de kelder er nog vol mee!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:15:46 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_82081673
Ik kreeg dat boek voor m'n verjaardag .
KuikenGuppy
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:29:17 #260
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82082484
Ik wist nog dat ik ergens in de winter dat boek ging halen, het was fucking koud, en ik wou eigenlijk zo snel mogelijk naar huis. Maar ik moest en zou eerst dat boek gaan halen bij de fame.
pi_86759876
Begin oktober komt Bona Drag opnieuw uit, met een stuk of 6 nieuwe tracks. Daarnaast wordt deze week Everyday Is Like Sunday opnieuw uitgebracht in Engeland, met exclusieve bonustracks op de b-kant. Een van de tracks is als ik me niet vergis een alternatieve versie van November Spawned A Monster. Everyday... heb ik inmiddels besteld, Bona Drag (nog) niet. Ik heb de originele uit 1990 nog niet eens, maar onderhand wel een heel eind de albums bij elkaar aan het verzamelen. Inmiddels met terugwerkende kracht bij Your Arsenal beland :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PimD op 23-09-2010 22:44:11 ]
Nee.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:27:33 #262
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_86770060
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef PimD het volgende:
Begin oktober komt Bona Drag opnieuw uit, met een stuk of 6 nieuwe tracks. Daarnaast wordt deze week Everyday Is Like Sunday opnieuw uitgebracht in Engeland, met exclusieve bonustracks op de b-kant. Een van de tracks is als ik me niet vergis een alternatieve versie van November Spawned A Monster. Everyday... heb ik inmiddels besteld, Bona Drag (nog) niet. Ik heb de originele uit 1990 nog niet eens, maar onderhand wel een heel eind de albums bij elkaar aan het verzamelen. Inmiddels met terugwerkende kracht bij Your Arsenal belandt :)
good for you...fijne plaat.

....maar misschien had je geld beter kunnen uitgeven aan een grammaticaboekje
= there is a light that never goes out =
pi_86770920
Nou nou.
Nee.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:48:28 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_86787651
Moz O+.

PimD, wil je laten weten of die 'nieuwe' tracks nog wat bijzonders zijn/de moeite waard?
Waar heb je ze besteld?
KuikenGuppy
pi_86787783
Volgens mij zijn het vooral live-tracks, m.u.v. "November the Second" - wat een alternatieve take/remix van November Spawned a Monster zou moeten zijn. Als je het over de nieuwe tracks op Bona Drag hebt - die heb ik nog niet in de pre-order staan :)
Nee.
pi_86790099
Dit is de volledige tracklist:

1. Piccadilly Palare
2. Interesting Drug
3. November Spawned A Monster
4. Will Never Marry
5. Such A Little Thing Makes Such A Big Difference
6. The Last Of The Famous International Playboys
7. Ouija Board, Ouija Board
8. Hairdresser On Fire
9. Everyday Is Like Sunday
10. He Knows I'd Love To See Him
11. Yes, I Am Blind
12. Lucky Lisp
13. Suedehead
14. Disappointed
15. Happy Lovers At Last United (Previously unreleased)
16. Lifeguard On Duty (Previously unreleased)
17. Please Help The Cause Against Loneliness (Previously unreleased)
18. Oh Phoney (Previously unreleased)
19. The Bed Took Fire (Previously unreleased)
20. Let The Right One Slip In (Alternate long mix, previously unreleased)
There is NO such thing in life as normal!
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:09:19 #267
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_86790885
5 echt nieuwe nummers dus! Gaaf!
KuikenGuppy
pi_86815929
Echt nieuw? Ik zie er niks nieuws tussen staan eigenlijk...
pi_86942198
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef PimD het volgende:
Begin oktober komt Bona Drag opnieuw uit, met een stuk of 6 nieuwe tracks. Daarnaast wordt deze week Everyday Is Like Sunday opnieuw uitgebracht in Engeland, met exclusieve bonustracks op de b-kant. Een van de tracks is als ik me niet vergis een alternatieve versie van November Spawned A Monster. Everyday... heb ik inmiddels besteld, Bona Drag (nog) niet. Ik heb de originele uit 1990 nog niet eens, maar onderhand wel een heel eind de albums bij elkaar aan het verzamelen. Inmiddels met terugwerkende kracht bij Your Arsenal beland :)
Er is zelf een facebook groep aktief om te proberen iedereen de single in dezelfde week te laten kopen, en zo te proberen Morrissey naar nummer 1 van de hitlijst te sturen
  woensdag 29 september 2010 @ 15:27:05 #270
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_86982506
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef warpozio het volgende:

[..]

Er is zelf een facebook groep aktief om te proberen iedereen de single in dezelfde week te laten kopen, en zo te proberen Morrissey naar nummer 1 van de hitlijst te sturen
Een soortgelijke actie is afgelopen kerst mislukt ;).
KuikenGuppy
pi_86983109
Officiele site
http://www.everydayislikesunday.co.uk/

Link naar Nummer 1 initiatief staat er ook op
http://bit.ly/9KEscH

Van het Kerstmis initiatief was ik niet op de hoogte :(
pi_95836909
quote:
MORRISSEY KLAAR MET AUTOBIOGRAFIE

De autobiografie van Morrissey is klaar. Dat heeft de zanger verteld in een interview met BBC Radio 4. ‘How far into writing the book am I? Well, I’ve reached the re-drafting, trimming stage’, zegt hij. Het boek komt wel pas volgend jaar uit. Hij wil graag dat zijn boek uitgebracht wordt in de beroemde Penguin Classics-serie. Die brengt normaal gesproken alleen enkel bekende, klassieke werken uit in plaats van nieuw werk, maar ziet Morrissey niets als een belemmering.

Momenteel telt het manuscript ongeveer 660 pagina’s. ‘I’ve been through the whole life in many ways and I just wonder if 660 pages are too much for people to bear’, vertelt hij. ‘And then I sit down and think, well, are six pages too much for people to bear? I really don’t know. I’m trimming.’

In hetzelfde interview zegt hij niet te denken dat The Smiths snel weer bij elkaar zal komen. ‘It won’t happen. Nah, I don’t think so. There’s no reunion point. There really is no point at all that I can think of and that’s that.’ Hij voegt er aan toe gewoon soloartiest te blijven: ‘I’m just gonna carry on like the old blues singers and die onstage in Chicago probably.’
bron

Ben benieuwd! *O*
Niet te veel schrappen, die 660 pagina's gewoon zo laten!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_95842455
Dat ie maar weer eens deze kant op komt. Ben benieuwd wanneer we een nieuwe plaat kunnen verwachten.
Nee.
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 13:15:31 #274
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95848246
Ook dit topic is verreekst.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_97303492

quote:
Austria, Poland, Ireland, Isle of Man, Holland dates
25 May 2011

21 July VIENNA (Austria) Konzerthaus

22 July KRAKOW (Poland) Studio Club

24 July WARSAW (Poland) Stodola Club

29 July DUBLIN (Ireland) Vicar Street

1 Aug ISLE OF MAN Douglas Royal Hall

5 Aug EINDHOVEN (Holland) Muziekgebouw
bron

Kan nog niks vinden over de voorverkoopdatum.

:)
pi_97305576
*O*

Ik wil gaan. Ben toevallig in de regio van Warschau, Krakau, Berlijn op vakantie dus als het te regelen valt daar ergens. Vooral locatie in Berlijn is erg sfeervol, anders gewoon in Eindhoven.
pi_97306834
Boh ik kan niet wachten. Tegen die tijd werk ik ook in Eindhoven, dus dat wordt helemaal ideaal :)
Nee.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:56:46 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_97315133
Yaaaaaaaaaaaay *O*
KuikenGuppy
pi_97321478
Ben benieuwd wat het gaat kosten. Berlijn kost rond de 50 euro, Warschau 30 euro. Eindhoven zit er vast tussenin.
pi_97337928
49 euro! :o
Voorverkoop begint morgen.

quote:
Morrissey

Popmuziek | Eindhoven Airport Zaal | vr 05 augustus 2011 | 20.15 uur
Normaal tarief: ¤ 49,00 augustus05
Ticketverkoop start vrijdag 27 mei, 10.00 uur

There is a light that never goes out
Morrissey, voormalig zanger van The Smiths, komt voor een eenmalig concert naar Nederland! The Smiths, één van de invloedrijkste Britse bands, ging in 1987 uit elkaar, waarna Morrissey een succesvolle solocarrière begon. Sindsdien heeft hij negen soloplaten gemaakt, waarvan de laatste, Years of Refusal, in februari 2009 uitkwam. Recent verscheen een verzamelalbum The Very Best Of Morrissey, met klassiekers als 'Everyday is like Sunday' en 'Suedehead'.
Over zijn laatste - in mum van tijd uitverkochte - optreden in Nederland in 2009 schreef VPRO 3voor12: 'Hij heeft de hele zaal vol adoratie voor zich. De aantrekkingskracht van de inmiddels 50-jarige Mozzer is opmerkelijk. Zodra hij ook maar voorzichtig een voet richting publiek zet, golft deze in vloeiende beweging met uitgestoken hand richting podiumrand.'

Het concert in Eindhoven is het enige in Nederland!
Zo te zien alleen maar zitplaatsen. -O-

http://www.muziekgebouwei(...)aalplattegrond-1.pdf
pi_97338152
Holy crap, m'n moeder wil wel weer graag heen maar dan moet zij het maar betalen. _O-
pi_97343613
Nou leuk, dan zit ik dus in Hongarije.
pi_97344472
Lokerse feesten een dag eerder is 30 euro en wel gewoon staanplaatsen.
pi_97348000
Dubbel in het nieuws:

Wat lijkten Moz en hij toch op elkaar :X
pi_97351079
Mmm... op de site van Ticketmaster staat dat het vrij staan/zitten is in Eindhoven, dus blijkbaar toch een deel staanplaatsen.
pi_97352443
De eerste zeven rijen zoals de op de plattegrond staan, zijn te verwijderen waardoor er plaats komt om te staan. Dit deden ze in ieder geval op het Cross-Linx festival tijdens o.a. The National. Wel een goede zaal opzich!
pi_97353739
Waar zijn de kaarten te Koop? Verkoop punten bedoel Ik.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_97384059
Ik heb kaartjes!!!!! :-D
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_98234956
Hebben jullie de drie nieuwe nummers van de BBC-sessie voor het programma van Janice Long al gehoord?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98237103
Hij heeft ook zijn setlist helemaal omgegooid t.o.v. de laatste tours!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98237218
Ik moet nog steeds een kaartje kopen. :'(
pi_98258349
Speedway O+
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:21:26 #293
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98274430
Oh dat ziet er niet slecht uit :-)

Ik twijfel nog of ik zal gaan...
KuikenGuppy
pi_98279927
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dubbel in het nieuws:
[ afbeelding ]
Wat lijkten Moz en hij toch op elkaar :X
Lijkten? :?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_99129012
Concert in Eindhoven is inmiddels uitverkocht. :)
pi_99326078
Mooi, en voor hen die het helaas moeten missen (en ook voor hen die naar het concert gaan uiteraard...) heeft De Effenaar een mooie surprise: Vanaf 11 uur 's avonds tot diep in de nacht is er een Morrissey/Smiths aftershow-party!
pi_99928764
Hierbij de flyer:
pi_99929456
Niet fan van de nieuwe nummers, niet fan van de setlist, maar ergens denk ik dat ik hier toch bij had moeten zijn... Maar ja, volgende keer beter (en hopelijk dan weer in Amsterdam!). :)
pi_100010005
Hmmm, niet van de setist? Wordt toch algemeen beschouwd als de beste setlist in jaren, met bijna alleen maar singles en superieure albumtracks. Dat was in het verleden wel anders (Tilburg 1999 bijvoorbeeld, slechts 1 single...).

Wat de nieuwe nummers betreft vind ik Scandinavia en Action Is My Middle Name toch ook vrij goed, zeg van het niveau You Have Killed Me, Throwing My Arms Around Paris.

Ook goed dat het is uitverkocht, dat werkt zeker sfeerverhogend, zo'n half lege zaal als in Nijmegen was natuurlijk een deceptie.

Ik zie dat dit topic sluit over 2 posts...
Misschien tijd voor een nieuw Moz-topic: Morrissey#4: Eindhoven and I?
pi_100045303
quote:
Morrissey: 'Norway attack are 'nothing' compared to the actions of McDonald's'

Morrissey has branded the actions of Anders Breivik, the man responsible for last week's twin attacks in Norway as "nothing" when compared to McDonald's and Kentucky Fried Chicken.

The singer allegedly made the comments during a gig in Warsaw on Sunday (July 24), before playing The Smiths song 'Meat Is Murder'. Morrissey apparently said:

''We all live in a murderous world, as the events in Norway have shown, with 97 dead. Though that is nothing compared to what happens in McDonald's and Kentucky Fried Shit every day.''

The Mirror reports that last night a spokesperson for the singer said: "Morrissey has decided not to comment any further as he believes his statement speaks for itself."

http://www.nme.com/news/morrissey/58312
Mozz, wat doe je nou? ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')