En The Smiths is de favoriete band van Cameronquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:33 schreef Burdie het volgende:
Ik kon het topic niet meer vinden.
Moest nog aan 'm denken bij de verkiezingsuitslag in de UK.
Hij krijgt wel z'n zin he: een zwarte president in de USA, en een einde aan labour in de UK.
.
Ligt dat boek er nog steeds ja?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:10 schreef MuadDib het volgende:
Nou ja zeg! Heeft niemand onze knuffel-misantroop een week geleden gefeliciteerd met z'n 51e verjaardag?![]()
Ik ook niet, ik las in het boek dat ik gisteren in de ramsj bij Fame had gekocht dat hij jarig was geweest:
[ afbeelding ]
tevens een subtiele topic-kick in de arse an' all van Moz
Ik had de laatste van de stapel. Maar misschien ligt de kelder er nog vol mee!quote:
good for you...fijne plaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef PimD het volgende:
Begin oktober komt Bona Drag opnieuw uit, met een stuk of 6 nieuwe tracks. Daarnaast wordt deze week Everyday Is Like Sunday opnieuw uitgebracht in Engeland, met exclusieve bonustracks op de b-kant. Een van de tracks is als ik me niet vergis een alternatieve versie van November Spawned A Monster. Everyday... heb ik inmiddels besteld, Bona Drag (nog) niet. Ik heb de originele uit 1990 nog niet eens, maar onderhand wel een heel eind de albums bij elkaar aan het verzamelen. Inmiddels met terugwerkende kracht bij Your Arsenal belandt
Er is zelf een facebook groep aktief om te proberen iedereen de single in dezelfde week te laten kopen, en zo te proberen Morrissey naar nummer 1 van de hitlijst te sturenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef PimD het volgende:
Begin oktober komt Bona Drag opnieuw uit, met een stuk of 6 nieuwe tracks. Daarnaast wordt deze week Everyday Is Like Sunday opnieuw uitgebracht in Engeland, met exclusieve bonustracks op de b-kant. Een van de tracks is als ik me niet vergis een alternatieve versie van November Spawned A Monster. Everyday... heb ik inmiddels besteld, Bona Drag (nog) niet. Ik heb de originele uit 1990 nog niet eens, maar onderhand wel een heel eind de albums bij elkaar aan het verzamelen. Inmiddels met terugwerkende kracht bij Your Arsenal beland
Een soortgelijke actie is afgelopen kerst misluktquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef warpozio het volgende:
[..]
Er is zelf een facebook groep aktief om te proberen iedereen de single in dezelfde week te laten kopen, en zo te proberen Morrissey naar nummer 1 van de hitlijst te sturen
bronquote:MORRISSEY KLAAR MET AUTOBIOGRAFIE
De autobiografie van Morrissey is klaar. Dat heeft de zanger verteld in een interview met BBC Radio 4. ‘How far into writing the book am I? Well, I’ve reached the re-drafting, trimming stage’, zegt hij. Het boek komt wel pas volgend jaar uit. Hij wil graag dat zijn boek uitgebracht wordt in de beroemde Penguin Classics-serie. Die brengt normaal gesproken alleen enkel bekende, klassieke werken uit in plaats van nieuw werk, maar ziet Morrissey niets als een belemmering.
Momenteel telt het manuscript ongeveer 660 pagina’s. ‘I’ve been through the whole life in many ways and I just wonder if 660 pages are too much for people to bear’, vertelt hij. ‘And then I sit down and think, well, are six pages too much for people to bear? I really don’t know. I’m trimming.’
In hetzelfde interview zegt hij niet te denken dat The Smiths snel weer bij elkaar zal komen. ‘It won’t happen. Nah, I don’t think so. There’s no reunion point. There really is no point at all that I can think of and that’s that.’ Hij voegt er aan toe gewoon soloartiest te blijven: ‘I’m just gonna carry on like the old blues singers and die onstage in Chicago probably.’
bronquote:Austria, Poland, Ireland, Isle of Man, Holland dates
25 May 2011
21 July VIENNA (Austria) Konzerthaus
22 July KRAKOW (Poland) Studio Club
24 July WARSAW (Poland) Stodola Club
29 July DUBLIN (Ireland) Vicar Street
1 Aug ISLE OF MAN Douglas Royal Hall
5 Aug EINDHOVEN (Holland) Muziekgebouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |