Kleine pielemuis?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik douche ook veel liever als ik weer thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Luxe en privacy.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef wise het volgende:
wat een huillies!!
Vraag me af wat de reden hierachter is.
"ja, maar thuis douchen is fijner" - is geen geldige reden.
Trainingspakquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Liever fris in mijn schone kleren naar huis.
Wat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja want ik heb een trainingspak die over mijn hoofd heen gaat. Rot op smeerlap.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die na een beetje zweten meteen zo nodig moeten douchen
Het is hartstikke slecht voor je huid, en van een beetje opgedroogd zweet vallen je armen niet af oid hoor
Gadverdamme goorlap.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die na een beetje zweten meteen zo nodig moeten douchen
Het is hartstikke slecht voor je huid, en van een beetje opgedroogd zweet vallen je armen niet af oid hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef wise het volgende:
wat een huillies!!
Dat dusquote:
Waarom is dit trouwens geen geldige reden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef wise het volgende:
wat een huillies!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Onze sportschool heeft maar 1 douche ...
Ik ben binnen 2 minuten thuis
1x raden waar ik doucheDie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Onze sportschool heeft maar 1 douche ...
Ik ben binnen 2 minuten thuis
1x raden waar ik doucheGeniale post Maikul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: mensen die op de sportschool douchen zijn vieze exhibitionistische types
Van die freaks die in de zomervakantie met het ganse gezin op het naaktstrand liggen
Beetje in je nakie door de kleedkamer paraderen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef wise het volgende:
wat een huillies!!
"ja, maar thuis douchen is fijner" - is een geldige reden.
Homo's of pielemuisschamers dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Kopbal het volgende:
Op de sportschool vind ik het nog tot daar aan toe, maar je hebt zelfs vaak lui in je voetbalteam die nooit douchen
Moeten wij nu raden waar jij thuis je douchekop op richt voor wat extra stimulatie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Salatrel het volgende:
- thuis heb ik een douchekop die tenminste niet vast aan de muur zit
mwa, misschien wel geldige reden, maar zit vast meer achter dan dat het thuis prettiger is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom is dit trouwens geen geldige reden?
Dit is voor mij de enige reden dat ik thuis douche in plaats van bij de sportschool.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die niet douchen na het sporten, gatver!Verbaast me elke keer weer hoeveel mensen stinkend en zwetend naar huis gaan
Show them boobies!
Nja, ik droog me af, kleed me om en ga thuis onder de douche. Kom onder de douche vandaan en trek mijn chill kleren aan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
mwa, misschien wel geldige reden, maar zit vast meer achter dan dat het thuis prettiger is.
Kijk, ik zou ook gewoon thuis douchen als ik er 5 min vandaan woon. Maar buiten dat, je bespaard wateren het is onder de douchen en er weer uit.
Post je dat in het algemeen, of omdat je weet dat de uitspraak in OP van Yolante is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die niet douchen na het sporten, gatver!Verbaast me elke keer weer hoeveel mensen stinkend en zwetend naar huis gaan
Show them boobies!
Het eerstequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:24 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Post je dat in het algemeen, of omdat je weet dat de uitspraak in OP van Yolante is?
Laat maar zien dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
Show them boobies!
Mjah, het merendeel van de mensen die naar een sportschool gaan sporten niet bepaald intensief (althans, dat is mijn ervaring).quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Moos01 het volgende:
Dat er tegenwoordig nog zoveel mensen sporten![]()
Je hoort alleen maar verhalen over dichtgeslibde mensen,
blijkbaar valt dat dus nog wel mee
als jij daar graag over fantaseertquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Moeten wij nu raden waar jij thuis je douchekop op richt voor wat extra stimulatie?
het is een hele openbaring hoeveel fokkers fitnessenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Moos01 het volgende:
Ik ken een paar (oudere) mannenclubjes die fitness als excuus gebruiken om dan de gemengde sauna in te duiken en daarna vooral de polsspieren te oefenen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Moos01 het volgende:
Ja man.. echt smerig.. zwetend naar huis gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Ladidadida het volgende:
Show them boobies!
Ik weet niet waar jij last van hebt, maar ik heb nog nooit voetschimmel opgelopen hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja man.. echt smerig.. zwetend naar huis gaan.![]()
What the fuck boeit het of je 5 minuten eerder of later gaat douchen? En al helemaal als je het fijner vind om dat thuis te doen. Gezeik altijd.. laat mensen toch. Als jij het fijn vind om in een openbare ruimte te gaan douchen (en voetschimmel oplopen) dan thuis zegt dat imho meer over jou dan over die andere mensen.
Of hij kijkt graag naar iemand anders z'n klavots... je weet het niet hè...quote:Op donderdag 28 mei 2009 01:53 schreef Sjibble het volgende:
Pronken met je pielemans, heb je niks beters te doen? Of is dat het enige dat je een man maakt?
Hetzelfde als een stier met gigantische hoorns van keramiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |