ik zat al op je te wachtenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef beefcake het volgende:
Whoehaa zie dit topic nu pas![]()
Ik speel nu twee maanden en een dag en ik ben hopeloos verslaafd![]()
[ link | afbeelding ]
Eitjes:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hatchies:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Whaha nee ik bedoel Fok accountsquote:Op zondag 31 mei 2009 21:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben de barmhartige eieritaan hoor
ik speel zelf alleen met cocoonish
Oh even op reageren hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:18 schreef teigan het volgende:
ik las ergens dat de kleur van het ei net iets paarser zou zijn dan die van een gewone... Maarja, moet je wel net 2 van die eieren naast elkaar zien...
De hele verzameling geslachtloze lelijke dino's bij elkaarquote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Kleurdoos het volgende:
YES!!!!!!!!!!!
[ link | afbeelding ]
nu heb ik rood geel blauw en groen
ok, dat wist ik niet... Dan wacht ik rustig af wat mijn eitjes doen..quote:Op zondag 31 mei 2009 23:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Oh even op reageren hoor![]()
'Vroeger' hadden de alt black en alt vine eieren inderdaad een iets andere tint, maar dat hebben ze veranderd en nu moet je echt afwachten tot het ei gehatcht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |