Als men gewoon opzegt is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Feyenoord is inderdaad de club die er dit soort klantvriendelijke methodes er op na houd. Nu wil ik gewoon mijn seizoenskaart behouden, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die niet zo vrolijk worden van dit soort acties, of de club nu in haar recht staat of niet.
Kan je bijvoorbeeld doen via skelper. Alleen krijg je wel een brief van Feijenoord zodra je teveel wedstrijden hebt verkocht via die site.quote:
De club kan er niets aan doen dat jij niet op tijd opzegt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Feyenoord is inderdaad de club die er dit soort klantvriendelijke methodes er op na houd. Nu wil ik gewoon mijn seizoenskaart behouden, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die niet zo vrolijk worden van dit soort acties, of de club nu in haar recht staat of niet.
Daar weet Jorien alles vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je bijvoorbeeld doen via skelper. Alleen krijg je wel een brief van Feijenoord zodra je teveel wedstrijden hebt verkocht via die site.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Ruud het volgende:
Haha, lekker voor je: nog een jaar kutvoetbal kijken...
Gewoon te koop zetten op marktplaats ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Ruud het volgende:
Haha, lekker voor je: nog een jaar kutvoetbal kijken...
En daarbij dan vermelden dat de contractbreuk is gebaseerd op die 3 procent én op de niet-nakoming van de inspanningsverplichting om aantrekkelijk voetbal te leveren. Levert je niks op, maar dan ben je je ei tenminste kwijt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef _Flash_ het volgende:
Als er in de algemene voorwaarden niks over jaarlijkse prijsaanpassingen van 3 procent staat dan zou je het op contractbreuk kunnen gooien. In gebreke stellen, storneren en kijken wat er gebeurt
De term die de Rabobank hier gebruikt is ook niet helemaal goed, maar het feit dat een incasso uit verschillende afschrijvingen bestaat wil niet zeggen dat het daarom geen eenmalige is/kan zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef dirk112 het volgende:
Bedankt voor alle reacties.
Met storneren bedoel je toch gewoon de bank bellen en vragen of ze het terug kunnen storten?
Vanmorgen heb ik de rabobank al gebeld met dat verzoek.. Ze zeiden dat het om een eenmalige machtiging ging en dit dus niet konden doen. Dan klopt er iets in dit verhaal toch ook niet? Want je zou zeggen dat ik dan heb gekozen voor een automatische incasso, want als ik ze een eenmalige machtiging zou hebben gegeven, zouden ze alleen de seizoenkaart van afgelopen seizoen van mijn rekening kunnen schrijven..
hmm kansloos, die brief is gestuurt als herinnering dat het tot wederopzegging geld en dat je als je wil opzeggen dat nu moet doen (is voor 1 april al verzonden) dus denk dat ts gewoon de lul is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Hey Dirk,quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef dirk112 het volgende:
Goedemiddag,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb vorig jaar in het bezit geweest van een seizoenkaart van een voetbalclub. Ik kreeg een tijd terug een formulier in de bus met de vraag of ik mijn seizoenkaart wilde verlengen, aangezien ik zelf weer ga voetballen op zondag heb ik deze brief niet ingevuld en teruggestuurd. Tot mijn verbazing zag ik gisteren dat er 205 euro van mijn rekening is gehaald voor een seizoenkaart voor aankomend seizoen.
Ik ben vorig jaar zo stom geweest om een seizoenkaart tot wederopzegging (dit was de enige manier) aan te vragen, ik had dus voor 1 april een aangetekende brief moeten versturen met daarin het verzoek om mijn seizoenkaart niet te verlengen.
Ik weet dat ik laks ben geweest en zij in principe in hun gelijk staan maar is er toch niet een manier om mijn geld terug te krijgen of is het een kansloze missie? Bij de klantenservice zijn ze niet echt meewerkend.
Kan ik het er niet op gooien dat ze de prijzen hebben verhoogd en mij daar niet van op de hoogte hebben gesteld? (de prijzen zijn met 3% verhoogd.)
Heeft het bedrijf de verplichting om een soort van reminder te sturen? En dient deze ook aangetekend te zijn, wat ze wel van mij verwachten ?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt,
Dirk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |