abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69454182
Goedemiddag,

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb vorig jaar in het bezit geweest van een seizoenkaart van een voetbalclub. Ik kreeg een tijd terug een formulier in de bus met de vraag of ik mijn seizoenkaart wilde verlengen, aangezien ik zelf weer ga voetballen op zondag heb ik deze brief niet ingevuld en teruggestuurd. Tot mijn verbazing zag ik gisteren dat er 205 euro van mijn rekening is gehaald voor een seizoenkaart voor aankomend seizoen.

Ik ben vorig jaar zo stom geweest om een seizoenkaart tot wederopzegging (dit was de enige manier) aan te vragen, ik had dus voor 1 april een aangetekende brief moeten versturen met daarin het verzoek om mijn seizoenkaart niet te verlengen.
Ik weet dat ik laks ben geweest en zij in principe in hun gelijk staan maar is er toch niet een manier om mijn geld terug te krijgen of is het een kansloze missie? Bij de klantenservice zijn ze niet echt meewerkend.

Kan ik het er niet op gooien dat ze de prijzen hebben verhoogd en mij daar niet van op de hoogte hebben gesteld? (de prijzen zijn met 3% verhoogd.)

Heeft het bedrijf de verplichting om een soort van reminder te sturen? En dient deze ook aangetekend te zijn, wat ze wel van mij verwachten ?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt,
Dirk
pi_69454228
Welke club?
pi_69454337
Als jij een kaart hebt tot moment van opzegging zit je er ook gewoon aan vast.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:24:06 #4
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_69454416
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:16 schreef ruud.nl het volgende:
Welke club?
FEYENOORD!!!
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:29:04 #5
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69454581
Kansloze missie. Je hebt getekend voor een kaart tot wederopzegging. Je hebt niet opgezegd en dus staat de club volledig in hun recht. Beschouw het deze keer als leergeld en zeg alvast op voor volgend jaar.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:31:36 #6
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69454650
Feyenoord is inderdaad de club die er dit soort klantvriendelijke methodes er op na houd. Nu wil ik gewoon mijn seizoenskaart behouden, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die niet zo vrolijk worden van dit soort acties, of de club nu in haar recht staat of niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69454659
Verkoop hem
pi_69454692
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Happel het volgende:
Feyenoord is inderdaad de club die er dit soort klantvriendelijke methodes er op na houd. Nu wil ik gewoon mijn seizoenskaart behouden, maar kan begrijpen dat er mensen zijn die niet zo vrolijk worden van dit soort acties, of de club nu in haar recht staat of niet.
Als men gewoon opzegt is er niets aan de hand.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:34:12 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69454721
Vind dat het geld ook nog wel vrij vlot is afgeschreven. En Feyenoord maar zeggen dat t zo mooi is dat 30.000 seizoenskaarten zijn verkocht
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:34:22 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69454727
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Verkoop hem
Kan je bijvoorbeeld doen via skelper. Alleen krijg je wel een brief van Feijenoord zodra je teveel wedstrijden hebt verkocht via die site.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:40:53 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_69454942
quote:
De club kan er niets aan doen dat jij niet op tijd opzegt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_69455023
Haha, lekker voor je: nog een jaar kutvoetbal kijken...
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:50:23 #13
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69455208
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Kan je bijvoorbeeld doen via skelper. Alleen krijg je wel een brief van Feijenoord zodra je teveel wedstrijden hebt verkocht via die site.
Daar weet Jorien alles van
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:50:53 #14
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69455222
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Ruud het volgende:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:51:11 #15
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69455228
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:44 schreef Ruud het volgende:
Gewoon te koop zetten op marktplaats ofzo.
Dan over laten schrijven door middel van een ondertekende brief en je paspoort bij de Feijenoordklantenservice
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:58:41 #16
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69455452
wel raar dat je trouwens dan opnieuw een aanvraagformulier kreeg binnengestuurd. Dat veronderstelt dat je opnieuw een aanvraag moet indienen voor een seizoenskaart. Weet niet of dat juridisch sterk staat?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:30:47 #17
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_69456427
Als er in de algemene voorwaarden niks over jaarlijkse prijsaanpassingen van 3 procent staat dan zou je het op contractbreuk kunnen gooien. In gebreke stellen, storneren en kijken wat er gebeurt
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_69458797
Als je je seizoenskaart vorig jaar hebt aangeschaft ben je gewoon de lul.

Had je een gouden seizoenskaart ( die volgend jaar dus niet meer geldig is ) kan je er nog onderuit omdat die regeling niet geld voor dat kaartje.

OF, storneer het bedrag en zeg dat je naar het buitenland ga
pi_69459287
Bedankt voor alle reacties.

Met storneren bedoel je toch gewoon de bank bellen en vragen of ze het terug kunnen storten?

Vanmorgen heb ik de rabobank al gebeld met dat verzoek.. Ze zeiden dat het om een eenmalige machtiging ging en dit dus niet konden doen. Dan klopt er iets in dit verhaal toch ook niet? Want je zou zeggen dat ik dan heb gekozen voor een automatische incasso, want als ik ze een eenmalige machtiging zou hebben gegeven, zouden ze alleen de seizoenkaart van afgelopen seizoen van mijn rekening kunnen schrijven..
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:18:38 #20
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69460333
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef _Flash_ het volgende:
Als er in de algemene voorwaarden niks over jaarlijkse prijsaanpassingen van 3 procent staat dan zou je het op contractbreuk kunnen gooien. In gebreke stellen, storneren en kijken wat er gebeurt
En daarbij dan vermelden dat de contractbreuk is gebaseerd op die 3 procent én op de niet-nakoming van de inspanningsverplichting om aantrekkelijk voetbal te leveren. Levert je niks op, maar dan ben je je ei tenminste kwijt.
pi_69460417
Storneren die hap. Opzouten.
pi_69460713
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef dirk112 het volgende:
Bedankt voor alle reacties.

Met storneren bedoel je toch gewoon de bank bellen en vragen of ze het terug kunnen storten?

Vanmorgen heb ik de rabobank al gebeld met dat verzoek.. Ze zeiden dat het om een eenmalige machtiging ging en dit dus niet konden doen. Dan klopt er iets in dit verhaal toch ook niet? Want je zou zeggen dat ik dan heb gekozen voor een automatische incasso, want als ik ze een eenmalige machtiging zou hebben gegeven, zouden ze alleen de seizoenkaart van afgelopen seizoen van mijn rekening kunnen schrijven..
De term die de Rabobank hier gebruikt is ook niet helemaal goed, maar het feit dat een incasso uit verschillende afschrijvingen bestaat wil niet zeggen dat het daarom geen eenmalige is/kan zijn.
In dit geval zal het inderdaad geen eenmalige zijn, maar aangezien er een dienst is geleverd is dat de reden dat hij niet (door de bank) terug te boeken is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_69467449
quote:
hmm kansloos, die brief is gestuurt als herinnering dat het tot wederopzegging geld en dat je als je wil opzeggen dat nu moet doen (is voor 1 april al verzonden) dus denk dat ts gewoon de lul is.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_69504906
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:15 schreef dirk112 het volgende:
Goedemiddag,

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb vorig jaar in het bezit geweest van een seizoenkaart van een voetbalclub. Ik kreeg een tijd terug een formulier in de bus met de vraag of ik mijn seizoenkaart wilde verlengen, aangezien ik zelf weer ga voetballen op zondag heb ik deze brief niet ingevuld en teruggestuurd. Tot mijn verbazing zag ik gisteren dat er 205 euro van mijn rekening is gehaald voor een seizoenkaart voor aankomend seizoen.

Ik ben vorig jaar zo stom geweest om een seizoenkaart tot wederopzegging (dit was de enige manier) aan te vragen, ik had dus voor 1 april een aangetekende brief moeten versturen met daarin het verzoek om mijn seizoenkaart niet te verlengen.
Ik weet dat ik laks ben geweest en zij in principe in hun gelijk staan maar is er toch niet een manier om mijn geld terug te krijgen of is het een kansloze missie? Bij de klantenservice zijn ze niet echt meewerkend.

Kan ik het er niet op gooien dat ze de prijzen hebben verhoogd en mij daar niet van op de hoogte hebben gesteld? (de prijzen zijn met 3% verhoogd.)

Heeft het bedrijf de verplichting om een soort van reminder te sturen? En dient deze ook aangetekend te zijn, wat ze wel van mij verwachten ?

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Alvast bedankt,
Dirk
Hey Dirk,

Gezien de prijs zit je op de stadiontribune. Die zijn altijd in no-time uitverkocht. Gewoon elke keer je seizoenskaart op Skelper zetten en je hebt je 205 euro gewoon weer terug. Enige vervelende is dat je hem elke keer op Skelper moet zetten en je je geld verspreid over het jaar krijgt .

Duurt trouwens maar iets van 3 minuten om het erop te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')