quote:Op zondag 19 juli 2009 21:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, wij dus ook niet, dus ik werd ook niet blij van dat aan tafel zitten om 7 uur toen Sasha een tijdje die fles niet wilde.
F. eet in de auto en ik ontbijt op mijn werk (metBrinta
ook
).
Anyway... nu gaat het wel heel erg off-topic.
Gelukkig zijn er meer mensen die zo ontbijten als wijquote:Op zondag 19 juli 2009 22:44 schreef Fuente het volgende:
Wij eten 's morgens ook niet aan tafel, gewoon echt geen tijd. Sara eet een boterham bij de tv en Merel krijgt een papfles met 1 van ons op de bank.
Oh en Diaan, bij Merel hebben we helemaal geen verschil gemerkt van 1 naar 2, ging ineens goed
Hier bij C1000 hebben ze die gewoon, Etos ook, AH hier ook...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:08 schreef Koningin het volgende:
Je kunt ook die LIGA eerste stap door een fruithapje of fles mengen, maar ik kan het nog nergens vinden in de winkel.
Ben bij de PLUS en AH geweest. Wie weet waar ik ze kan krijgen?
woon je soms in rhoonquote:Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef Koningin het volgende:
Tja, ik woon maar in een klein dorpje met kleine supermarkten, maar toch![]()
Tweede en derde stap lagen er wel, neem toch aan dat de eerste stap daarbij ligt......
Nou ja, dan maar eens verder zoeken.
hoe oud is hij nu thefrankey ?quote:Mijn baby had een vast drinkschema, maar lijkt nu ineens veel meer honger te hebben. Wat kan ik nu het beste doen?
Als je kind zo’n 6 weken oud is, maakt hij vaak een groeispurt door. Tijdens die groeispurt kan het enkele dagen wat meer honger hebben. Jij bent net gewend aan je voedingsschema, kun je dat alweer overboord gooien. Waarschijnlijk wil je baby deze dagen wel een extra voeding en kun je vervolgens weer terug naar je ‘oude’ schema of naar een nieuw schema
Ja op het pak staat dat je dan meer kunt geven per fles, maar wel een paar flessen per dag minder. Dat gaat gewoon nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Oef, ik kan het me even niet meer zo herinneren.
Hoe oud is hij btw? Wat staat er voor voedingsadvies op de verpakking van Omneo?
6 weken dus.
Ja als je het linkje dat DJMO gaf zo eens leest is het vrij normaal voor die termijn en zou ik hem gewoon dat beetje extra geven als hij daarom vraagt.
Waarom niet minder flessen geven dan? Neem aan dat als er meer per keer gedronken wordt, het ook langer duurt voor hij weer een flesje wilquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:48 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ja op het pak staat dat je dan meer kunt geven per fles, maar wel een paar flessen per dag minder. Dat gaat gewoon niet
Ja dat zou ik ook zeggen. Maar als ik 130 cc geef komt hij na 2 a 3 uur en als ik 100cc geef ook. En ik wil hem niet overvoeden. CB waarschuwde daarvoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Waarom niet minder flessen geven dan? Neem aan dat als er meer per keer gedronken wordt, het ook langer duurt voor hij weer een flesje wil
Klopt, Ik heb even gekeken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:50 schreef DJMO het volgende:
Wat BE zegt thefrankey, op de achterkant van de blikken voeding van nutricia staat een schema, wat bij het aantal kilo's aangeeft hoeveel voeding hij per fles mag hebben. ze staan ook online maar die kan ik zo snel niet vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |