Het niet dat ik niet wilde.. Ik had alleen een heel ander idee in m'n hoofd van een zoen, beetje jammer dat ik het idee had dat ik door een slijmerige octupus werd gezoend..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kon 'm niet van je afduwen of zeggen dat je dat niet wou?
Moet ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Michelle.. het volgende:
KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@)
Kon je mooi in z'n bek brakenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef Chocolate het volgende:
Op een nieuwjaarsfeestje. Ik voelde me niet zo lekker, teveel gedronken ofzo
Toen kwam er een gast naar me toe en vroeg of het wel ging. Voordat ik kon antwoorden pakte die me op m'n bek
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:29 schreef Sarcher het volgende:
Me eerste zoen was begin van dit jaar.![]()
Me eerste vriend was het, en we waren benieuwd hoe bezonder het was.
Was heel vreemd eerst, maar daarna was het uber lekker.
Wie maakt die fout niet ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Michelle.. het volgende:
..
(er was wel een kleine blunder van mij, ik besefde pas tijdens de zoen KUT IK MOEST ME OGEN DICHTDOEN x'D:@)
..
Ik had ook gewoon mn ogen open, ik had ook geen idee wat ik moest doen. Dat hele zoenen, mwah, het kon/kan me niet echt veel schelen.quote:
Hahahhaha oke xD; ;;;; ;quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:10 schreef Michelle.. het volgende:
@ Ren Ren;;
Jaaah klopt xD maar toen was ik denk 2 weken 14 ofseuh xD
leeftijd erik! leeftijd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:54 schreef oshiro het volgende:
Straalbezopen met m'n beste vriendinnetje.
Jaar of 15, 16? Lang geleden man, ik ben al een oude PUBberquote:
Leeftijd frodo! Leeftijd!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:46 schreef Fredo55 het volgende:
In het stadspark, op een rustig plekje.
Urrr..quote:Op zondag 31 mei 2009 11:24 schreef Lolledmaniac het volgende:
omdat er iets geheims lag achter m'n bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |