Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.quote:
Oh dan ken je wel wat bij mij storten ouwe. !quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoor net dat ik een meevaller van 1100 euro heb!
Ah dat klinkt ook wel hip.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Zolang je verdeeld over 20 werkdagen , 152 werkuren maakt mag je alles zelf weten.
Het is uitermate relaxed werken opzichquote:
Moet je je uren ergens registreren?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is uitermate relaxed werken opzich
Nu moet ik toegeven dat ik de afgelopen 3 periode's zelden meer dan 120 uur heb gemaakt
en dat ze nu toch wel soms wat lastig beginnen te doen
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
We hebben een tijdkloksysteem met een badge.quote:
testers nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben een helpdesk website aan 't ontwerpen voor onze helpdesk. Inclusief online chatten met medewerkers, een F.A.Q. en véél handleidingen van camera's, fotocamera's, studio's, microfoons, beamers, etc.
Ja, dus?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijkbaar Homonizerquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
En dat vind jij reden om ons te laten vallen?
dus.quote:
Voor de worteltelmachines?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef Joene het volgende:
zijn er oranje cat-6 kabels overigens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |