quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...![]()
http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSVquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...![]()
http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
Zijn geboorte datum lijkt iig te kloppenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSV
Ik zat ook al te kijken "He, op z´n veertiende gedebuteerd in de Eredivisie?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSV
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef uwbftp het volgende:
Weet niet wat ik van het nieuwe seizoen moet verwachten ...
Eerst maar zien wie er komt én weggaan.
Idd, wat heb ik genoten van Van Basten afgelopen seizoen. Eeuwig zonde dat hij zelf is opgestapt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?
Het ligt vooral aan de selecties, en ook Ajax heeft zwakke plekken.
Denk niet dat Jol het toverwoord is, maar ik kijk wel uit naar het volgend seizoenDenk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Toch wel mee eens. Ik denk dat Jol beter bij PSV zou passen, maar dat hij desondanks bij Ajax veel voor elkaar zou kunnen krijgen. We zullen zien...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
Dat zou mooi zijn! Hoe meer spanning, hoe beter. Maar dan moet het wel positief voor PSV uitpakken natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij had het over voetbal kwaliteiten. Ajax heeft gewoon veel meer kwaliteit in huis dan PSV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.
PSV acht ik nog steeds in staat om voor de titel te spelen. Genoeg kwaliteit om het verschil minimaal te houden en zelf het verschil te maken.
Ach, hij krijgt van t Schip en Blind als assistent, dus dat compenseert al watquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef uwbftp het volgende:
[..]
IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.
de kwaliteit bij Ajax moet ook niet overdreven worden, ze hebben dit jaar erg geteerd op het talent van een paar belangrijke spelers. Maar met een paar transfers is het hart uit de kwaliteit van Ajax en dan kan Jol van voorafaan beginnen. Maar ik baal wel dat ze een hele goede trainer binnen hebben gehaald.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |