abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69450908

22 juni: eerste training
27 juni: RKSV Driel - PSV
30 juni: RKSV Mierlo-Hout - PSV
02 juli: VV De Valk - PSV
04 juli: UDI'19/Beter Bed - PSV
07 juli: RKC Waalwijk - PSV
11 juli: trainingskamp in Denemarken met wedstrijd tegen Bröndby
18 juli: Besiktas - PSV (in Zutphen)
21 juli KRC Genk - PSV (onder voorbehoud)
25 juli: Open Dag PSV + PSV - Team Cocu (afscheidswedstrijd Cocu)
30 juli: 3e voorronde Euro League
02 augustus: eerste (thuis)wedstrijd competitie
06 augustus: return 3e voorronde Euro League
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_69450931
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...

http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
pi_69450969
PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 12:26:21 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69450978
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef neilpad het volgende:
Reis kan vooralsnog geen potten breken bij het vorig seizoen gepromoveerde Tupi FC.
Ze hebben zich dit seizoen wel knap gehandhaafd dat wel...

http://www.soccerway.com/players/jonathan-reis/67969/
wat klopt er wel aan dat profiel? Hij kwam volgens mij pas in 2007 naar PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_69451065
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zijn geboorte datum lijkt iig te kloppen .
Hier dan een wat betrouwbaardere bron:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/langid=43/contentid=25276
pi_69451248
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken "He, op z´n veertiende gedebuteerd in de Eredivisie? "
pi_69451978
Dat aantal wedstrijden klopt ook niet bepaald of hoe heb ik dat
Patat Friet
pi_69452336
Weet niet wat ik van het nieuwe seizoen moet verwachten ...

Eerst maar zien wie er komt én weggaan.
pi_69452699
'T is rustig in Eindhoven.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69452708
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:13 schreef uwbftp het volgende:
Weet niet wat ik van het nieuwe seizoen moet verwachten ...

Eerst maar zien wie er komt én weggaan.
En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69452897
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En wat er bij de rest gebeurt, het aantrekken van Jol maakt Ajax meteen weer een serieuze titelkandidaat imo.
Idd, wat heb ik genoten van Van Basten afgelopen seizoen. Eeuwig zonde dat hij zelf is opgestapt.
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:38:27 #12
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_69453062
quote:

[..]

Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?
Het ligt vooral aan de selecties, en ook Ajax heeft zwakke plekken.

Denk niet dat Jol het toverwoord is, maar ik kijk wel uit naar het volgend seizoen Denk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_69453078
quote:

[..]

IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.
pi_69453704
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Mwah, het aantrekken van Rutten maakte van PSV toch ook niet direct een serieuze titelkandidaat?
Het ligt vooral aan de selecties, en ook Ajax heeft zwakke plekken.

Denk niet dat Jol het toverwoord is, maar ik kijk wel uit naar het volgend seizoen Denk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_69453735

Mooie wallpaper Alleen te klein

[ Bericht 9% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-05-2009 14:05:51 ]
pi_69453760
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ajax herbergt meer kwaliteit dan dit PSV, iemand die bij Ajax de neuzen dezelfde kant in krijgt heeft daar al snel een aardig elftal. Bij PSV is er toch echt een heel groot gebrek aan intrinsieke kwaliteit heb ik het idee.
Toch wel mee eens. Ik denk dat Jol beter bij PSV zou passen, maar dat hij desondanks bij Ajax veel voor elkaar zou kunnen krijgen. We zullen zien...
pi_69453789
Mijn club
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:16:41 #19
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_69454223
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef noxious het volgende:

[..]

Denk dat er genoeg spanning te vinden zal zijn, met name doordat het verschil met de subtop weer een stuk kleiner is geworden.
Dat zou mooi zijn! Hoe meer spanning, hoe beter. Maar dan moet het wel positief voor PSV uitpakken natuurlijk
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_69454866
quote:

[..]

Helemaal mee eens.
pi_69454926
quote:

[..]

Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.

PSV acht ik nog steeds in staat om voor de titel te spelen. Genoeg kwaliteit om het verschil minimaal te houden en zelf het verschil te maken.
pi_69454964
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou op wilskracht kan je een hele eind komen en zonder blijf je ook een eind van plek 1 steken hebben we dit jaar gezien.

PSV acht ik nog steeds in staat om voor de titel te spelen. Genoeg kwaliteit om het verschil minimaal te houden en zelf het verschil te maken.
Hij had het over voetbal kwaliteiten. Ajax heeft gewoon veel meer kwaliteit in huis dan PSV.
pi_69455063
Ach ja er kan nog veel gebeuren de komende twee maanden.
Ik denk dat PSV veel minder afhankelijk is geweest van één man het afgelopen seizoen. Mocht Suarez bij Ajax vertrekken dan geef ik ze meteen een stuk minder kans. Ik wou dat het al 1 augustus was, ik wil duidelijk .
  FOK!fotograaf woensdag 27 mei 2009 @ 14:53:19 #24
842 Zorro
Z
pi_69455295
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef uwbftp het volgende:

[..]

IDD, nu hebben ze wel een competente trainer.
Ach, hij krijgt van t Schip en Blind als assistent, dus dat compenseert al wat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 mei 2009 @ 14:57:12 #25
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69455412
quote:

[..]

de kwaliteit bij Ajax moet ook niet overdreven worden, ze hebben dit jaar erg geteerd op het talent van een paar belangrijke spelers. Maar met een paar transfers is het hart uit de kwaliteit van Ajax en dan kan Jol van voorafaan beginnen. Maar ik baal wel dat ze een hele goede trainer binnen hebben gehaald. Eigenlijk de beste van alle namen die rondgingen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')