whelp, je bent me vergetenquote:Op maandag 22 juni 2009 13:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
dat was genoeg voor de dagzege:
uitslag tour de suisse
[...]
Dat was mijn achterliggende gedachte bij Monaco ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:03 schreef franklop het volgende:
Tijdrit Monaco (als je die andere tijdrit doet, is ten eerste het makkelijker te voorspellen, ten tweede zit je dan meteveel prono's bij elkaar als je bijv. parijs en de mont ventoux doet!)
Freire doet nooit mee aan het Spaans kampioenschap, volgens mij..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:01 schreef Sjiznit het volgende:
Nederland
1. Thomas Dekker
2. Niki Terpstra
3. Karsten Kroon
4. Bram Tankink
5. Kenny van Hummel
Belgie: Tom Boonen
Duitsland: André Greipel
Frankrijk: Thomas Voeckler
Italië: Filippo Pozzato
Spanje: Oscar Freire
Die drukte in het begin vind ik niet zo erg, bij die tijdrit in etappe 18 liggen alle kaarten al op tafel en weet je wel zo'n beetje wie er in vorm is en wie niet, met als gevolg veel lijstjes met dezelfde namen.. Die kans heb je bij de proloog ook wel, maar toch minder denk ik. Daar zijn naar mijn idee meer kanshebbers voor de eerste 5 dan bij een tijdrit op het eind van de tour..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef Gillingham het volgende:
Maar anders krijgt jet het met alle klassementen, de 'proloog' en een vroege sprintrit weer zo druk in het begin.
Dit!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:03 schreef franklop het volgende:
Tijdrit Monaco (als je die andere tijdrit doet, is ten eerste het makkelijker te voorspellen, ten tweede zit je dan meteveel prono's bij elkaar als je bijv. parijs en de mont ventoux doet!)
Ploegentijdrit doen
Aankomst bergop pyrineeen doen
Aankomst mont ventoux
Parijs + een andere etappe in eerste week.
Voorspel zelf danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Freire doet nooit mee aan het Spaans kampioenschap, volgens mij..
En in Nederland moet Rabo het toch wel uit kunnen spelen, normaal gesproken. Ze hebben met Boom, Langeveld en toch ook Gesink (al weet ik niet of het parcous voor hem zwaar genoeg is) toch 3 duidelijke favorieten + nog een heel groot blok achter zich. De andere favorieten (Dekker, Kroon en Terpstra, die je ook noemt) hebben hooguit 1 knecht bij zich.
Mooie keuze, moeten er er behalve de gele trui nog andere truien/klassementen worden geraden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Beregd het volgende:
Beslissing is gevallen.
4 juli: etappe 1: tijdrit
7 juli: etappe 4: ploegentijdrit
10 juli: etappe 7: hooggebergte
17 juli: etappe 13: middengebergte
26 juli: etappe 21: vlak
(kan een mod dit in de OP zetten)
zo is er van alles wat. Zes ritten was wat te veel van het goede, dus 5, maar ik kon niet kiezen om nu een sprint- of bergrit weg te laten, dus maar middengebergte.
succes.
en vergeet de NK's niet!
Ja groen, bolletjes, wit en ploegenklassement.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Mooie keuze, moeten er er behalve de gele trui nog andere truien/klassementen worden geraden?
Top-10 ipv top-5 voor het eindklassement geen optiequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Beregd het volgende:
Beslissing is gevallen.
04/07: touretappe 1: tijdrit
07/07: touretappe 4: ploegentijdrit
10/07: touretappe 7: hooggebergte
17/07: touretappe 13: middengebergte
26/07: touretappe 21: vlak
zo is er van alles wat. Zes ritten was wat te veel van het goede, dus 5, maar ik kon niet kiezen om nu een sprint- of bergrit weg te laten, dus maar middengebergte.
succes.
en vergeet de NK's niet!
Dan krijgt de Tour wel erg veel gewicht met zich mee, vind het wel best zo!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Top-10 ipv top-5 voor het eindklassement geen optie?
Op hoop van zegenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:49 schreef Beregd het volgende:
Beslissing is gevallen.
04/07: touretappe 1: tijdrit
07/07: touretappe 4: ploegentijdrit
10/07: touretappe 7: hooggebergte
17/07: touretappe 13: middengebergte
26/07: touretappe 21: vlak
succes.
en vergeet de NK's niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |