quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef Blawh het volgende:
Ronde van Zwitserland
1. Kreuziger
2. Klöden
3. Andy Schleck
4. Vandevelde Karpets
5. Albasini Frank Schleck
Hier volgens mij 10.. Zoals waarschijnlijk wel meer de top 3 goed, maar alleen niet op de goede plaatsquote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef Steven184 het volgende:
14 puntjes voor Dauphine. Zonde van de ziekte van Basso.
Hetzelfde hier...quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef thettes het volgende:
Ik heb de top 4 allemaal weer eens op de verkeerde plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
dat was genoeg voor de dagzege:quote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Steven184 het volgende:
10 punten, de gebroeders Schleck hebben veel punten voor me binnengehaald.![]()
De nummers 3,4 en 5 dan weer wel goed.
voor nk's: zie 2 posten boven jequote:Op maandag 22 juni 2009 14:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hé kunnen we een beetje gaan bepalen welke nationale kampioenschappen we gaan doen, en welke tourritten? Voor de mensen die binnenkort al op vakantie gaan..
Ho die had ik nog niet gelezenquote:
Vķķr vrijdag a.s. het liefstquote:Op maandag 22 juni 2009 14:40 schreef Beregd het volgende:
de tour zullen hetsjhokleek en ik eerst een bezien en dan een voorstel plaatsen.
tou is meestal wat extraquote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ho die had ik nog niet gelezen![]()
[..]
Vķķr vrijdag a.s. het liefstIs het weer dezelfde opbouw als in de Giro (sprintrit, bergrit, tijdrit)?
Rode lantaarn ook weer? Is nu toch weer een compleet open strijd nu Wim gestopt isquote:Op maandag 22 juni 2009 15:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
tou is meestal wat extra
ook gaan we wsch weer op de verschillende truien gokken (bolletjes, witte, groene)
Dan zou het zo zijn denk ik: TTT, Sprintrit, Berg 1, tijdrit, Berg 2 (mont ventoux?) en parijs.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rode lantaarn ook weer? Is nu toch weer een compleet open strijd nu Wim gestopt is![]()
TTT lijkt me ook wel wat, aangezien dat toch een aardig belangrijke afspraak is...
Kan toch prima beidenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ipv de rode lantaarn zat ik meer te denken aan het ploegenklassement omdat dat een echte prijs is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |