quote:
Neequote:
Tweaker fight!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef T3rr0r het volgende:
Nu kan je dus helemaal fluiten naar die nieuwe pc, klootzak! Ik wilde al een belletje doen naar het hoofdkantoor voor een nieuwe pc maar nu blijf je maar lekker op je ouwe barrel rammelen!
Ik wil alleen een nieuwe als ik hem zelf mag samenstellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef T3rr0r het volgende:
Nu kan je dus helemaal fluiten naar die nieuwe pc, klootzak! Ik wilde al een belletje doen naar het hoofdkantoor voor een nieuwe pc maar nu blijf je maar lekker op je ouwe barrel rammelen!
Beter dan dat hij je dood maakt met een blije musquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef jagga het volgende:
Klacht: Rukker die mij blij maakt met een dode musnu moet ik nog steeds op dit barrel aan de gang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een mus die je blij maakt met een dode rukker.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Beter dan dat hij je dood maakt met een blije mus.............
Het is me wel duidelijk:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef jagga het volgende:
Dus ik hobby met computers, nou én?
Ik wil niet meteen ge-associeerd worden met deze kansloze ICT-rukker wannabe's die meteen denken een maatje gevonden te hebben in een collega omdat hij toevallig in zijn vrije tijd wat hobby'd.
Je zit in een ontkenningsfase, flapdrol. En het feit dat je dit topic opent bevestigt dat alleen maar harder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef jagga het volgende:
Dus ik hobby met computers, nou én?
Ik wil niet meteen ge-associeerd worden met deze kansloze ICT-rukker wannabe's die meteen denken een maatje gevonden te hebben in een collega omdat hij toevallig in zijn vrije tijd wat hobby'd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heul nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je zit in een ontkenningsfase, flapdrol. En het feit dat je dit topic opent bevestigt dat alleen maar harder.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
TS is echt een nerd en bovendien [ afbeelding ]
NERD POWERquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Nerd, mjah misschien maar zonder nerds had jij nu geen PC gehad
Net alsof ik afhankelijk ben van een nerd voor mijn pcquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Nerd, mjah misschien maar zonder nerds had jij nu geen PC gehad
Net alsof zo'n stoere A'dammer bad boy zoals jij verstand heeft van PC'squote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net alsof ik afhankelijk ben van een nerd voor mijn pc
Ik weet er net genoeg vanaf om hem zelf aan te sluiten en werkend te krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef jagga het volgende:
[..]
Net alsof zo'n stoere A'dammer bad boy zoals jij verstand heeft van PC's
Of
Als je niet afhankelijk ben van nerds voor je PC, ben je er zelf 1, als is het maar een klein beetje
Op een afdeling waar ze blijkbaar externe mensen nodig hebben om er nog iets van te maken!quote:
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen... je hebt geen nerd nodig voor computer issues, maar je hebt er net genoeg verstand van om de boel aan te sluiten. Je hebt een Apple, neem ik aan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet er net genoeg vanaf om hem zelf aan te sluiten en werkend te krijgen.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet er net genoeg vanaf om hem zelf aan te sluiten en werkend te krijgen.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen... je hebt geen nerd nodig voor computer issues, maar je hebt er net genoeg verstand van om de boel aan te sluiten. Je hebt een Apple, neem ik aan?
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen... je hebt geen nerd nodig voor computer issues, maar je hebt er net genoeg verstand van om de boel aan te sluiten. Je hebt een Apple, neem ik aan?
Klopt, dat kan iedere idioot, zelf jij. En tegenwoordig leveren zelfs de ISP's al gekleurde stekkertjes bij de installatiepakketten. Maar dat sluit gelukkig wel allemaal perfect aan op de steeds verdere verpaupering van het opleidingsniveau in dit land, wat weer als voordeel heeft dat er steeds minder echte nerds komen, maar helaas weer meer wannabe nerds...quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg
Hoe moeilijk is het? Netstroom stekkertje, beeldschermkabeltje, muis + toetsenbord, Printer, internet en boxen en klaar. Daar hoef je geen nerd voor te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |