dawg dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Zijn er nog maagden? Of uberhaupt oude posters?
Ja maar dat vind ik ook nog wel kunnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's liefVooral omdat jij me al live kent
[..]
Tja, smaken verschillen. Toen ik 28 was heb ik 1,5 jaar een relatie gehad met een jongen van 24 en toen ik 30 was ook. Er zijn zat mannen die er anders over denken
Ik moet meteen aan die film denken, the 40 year old virginquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oude Maagden. Dat heeft een hoog ieuwie gehalte.
Ja, en nee ik ga geen namen noemenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
jij eet ook elke dag hetzelfde he....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef KudFokker het volgende:
Tijn is nog maagd geloof ik...
Even tosti met sweet chili sauce bouwen!
Dat ken ikquote:
Niet gezien. Nee maar ik moet denken aan een groepje oude heksen ofzo, vreemde associatie. Ik heb natuurlijk verder niks tegen maagden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan die film denken, the 40 year old virgin
Tijn, Realzeus. Dat zijn de mensen waar ik het van weet en die er openlijk voor uit komen. De rest geen ideequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef KudFokker het volgende:
Tijn is nog maagd geloof ik...
Even tosti met sweet chili sauce bouwen!
tot nu toe zijn alle singles in het echt gezellig en leukquote:
nee johquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij eet ook elke dag hetzelfde he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het nu voor elkaar gekregen dat ik wel weg mag, maar ik moet de hele achtertuin onkruid vrij maken!
Klapjosti van de plantsoendienst
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
RealZeus was een poster/oude maagd (geloof ik), en nog wat anderen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik ben iig niet leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tot nu toe zijn alle singles in het echt gezellig en leuk
en ik wil jannuk en ripley wel een x zien hoor.... volgens mij zijn jullie leuk
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee joh
Heb dit al 1.5 week niet gegeten geloof ik
Maar is gewoon relaxed om even in die lounge ruimte op mijn werk te chillen, tosti en een boek erbij![]()
Ik mocht eerst zaterdag niet weg omdat ik afgelopen weekend véélste laat thuis was en ook nog eens iedereen wakker had gemaakt met mijn zatte kopHoe oud was jij ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het nu voor elkaar gekregen dat ik wel weg mag, maar ik moet de hele achtertuin onkruid vrij maken!
Klapjosti van de plantsoendienst
Nog beroemde of beruchte posters?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef dawg het volgende:
[..]
RealZeus was een poster/oude maagd (geloof ik), en nog wat anderen.
ja dat vroeg ik dus ook aan mijn oudersquote:
Ik heb geen spijt, dus nee, ook niet daarvanquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
Over het maagd zijn trouwens, wie heeft er allemaal spijt dat hij / haar maagdelijkheid heeft verloren aan de persoon waar hij het voor het eerst mee heeft gedaan ?
'k moet eerst naar de kapper.... (of niet, als er iemand is die me tegen kan houden), ben mn haar meer dan zat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Murmeli het volgende:
tot nu toe zijn alle singles in het echt gezellig en leuk
en ik wil jannuk en ripley wel een x zien hoor.... volgens mij zijn jullie leuk
Niet doen,quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k moet eerst naar de kapper.... (of niet, als er iemand is die me tegen kan houden), ben mn haar meer dan zat.
Vanmorgen half uur bezig om de knups eruit te krijgen
Nee, waarom zou je daar spijt van hebben? Ik heb een hele fijne eerste keer gehad, niks te klagen. Het was niet met mijn grootste liefde tot nu toe, maar daar waren we alletwee wel blij om - nu was de eerste keer met hem veel relaxterquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik dus ook aan mijn ouders
Over het maagd zijn trouwens, wie heeft er allemaal spijt dat hij / haar maagdelijkheid heeft verloren aan de persoon waar hij het voor het eerst mee heeft gedaan ?
Om te zien is het misschien welquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Niet doen,
Anders beland je in het kort vlot maar pittig hokje !!!
en lang haar is altijd![]()
Het ligt eraan wat je het beste staat denk ik. Mij stond korter haar echt niet, dus ik ben blij dat het nu weer lang is - het is ook echt een van de dingen waaraan iedereen me herkentquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Niet doen,
Anders beland je in het kort vlot maar pittig hokje !!!
en lang haar is altijd![]()
verder met lunch
Ik wilde al zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed langs de kant zitten en naar een dobber staren. Ooh wacht, daar heb ik helemaal geen geduld voor
je liegt, ik zie je weleens in fobo'squote:Op woensdag 27 mei 2009 12:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
je bent gewoon lekker![]()
Edit: Dat was volgens mij de eerste keer dat ik een compliment gaf aan iemand van singles!
Heb eigenlijk altijd kort haar gehad.. vanweg het sporten, nu weer een poging aan het doen om het lang te krijgen, maar volgens mij is mijn haar daar niet voor gemaakt (of heb ik geen geduld)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:34 schreef Ripley het volgende:
Het ligt eraan wat je het beste staat denk ik. Mij stond korter haar echt niet, dus ik ben blij dat het nu weer lang is - het is ook echt een van de dingen waaraan iedereen me herkent
Met lang haar kun je toch ook sporten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb eigenlijk altijd kort haar gehad.. vanweg het sporten, nu weer een poging aan het doen om het lang te krijgen, maar volgens mij is mijn haar daar niet voor gemaakt (of heb ik geen geduld)
hmm dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Om te zien is het misschien wel, om te hebben niet
ik eet ook elke dag een tosti op werk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij eet ook elke dag hetzelfde he....
Ja, maar ik ben nog een beetje verkouden dus ik klink nu andersquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je stem is iig al goedgekeurd, en daar is men benieuwd naar
Kort haar is meer werk hoor, schijntquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Om te zien is het misschien wel, om te hebben niet
ja dat. het is zelfs handiger. dan hangt het niet zo in je gezichtquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met lang haar kun je toch ook sporten?Gewoon een staartje in en hup
Ik sport niet meer... maar mijn haar ging "dood" door het chloor. Brak heel snel af, dan is kort dé oplossingquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef Ripley het volgende:
Met lang haar kun je toch ook sporten?Gewoon een staartje in en hup
Of een badmuts, Inge de Bruin heeft ook gewoon lang haarquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik sport niet meer... maar mijn haar ging "dood" door het chloor. Brak heel snel af, dan is kort dé oplossing
Klinkt best wanhopig vriendquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Als een vrouw mooi lang glanzend goed verzorgd haar heeft...
Dan ben ik verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef er niet meer over na te denken, alleen 's ochtends heb ik de P in, want dan zitten al die krullen in de knup. Net nog niet de lengte om er een stiekie in te doen 's nachtsquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:44 schreef Ripley het volgende:
Of een badmuts, Inge de Bruin heeft ook gewoon lang haar
Ja ik had het ook gelezen. Je zal zo maar wakker worden zeg. Luide knal en een bakje gehakt waar ooit je kruis zatquote:
Ik heb lang krullend ahar en daar hoef ik ook niet over na te denken hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoef er niet meer over na te denken, alleen 's ochtends heb ik de P in, want dan zitten al die krullen in de knup. Net nog niet de lengte om er een stiekie in te doen 's nachts
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Klinkt best wanhopig vriend
ik zij lang niet extreem lang of nog langer dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Euh, Kwaak oppassen wat je gaat doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |