in dit topic word je altijd wel op een 1 of andere manier verrastquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan.
Het valt wel mee hoor, het werkt een beetje als in de gemiddelde stamkroeg denk ik zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:47 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan.
Zit er niemand tussen die interessant voor je is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou nooit met iemand van singles gaan
Mooie opening voor je lijstjequote:
kijk nouk eens vissen bij KFquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit er niemand tussen die interessant voor je is?
Ik ben altijd goed geweest in vissenquote:
Ik denk dat dat goed uitkomtquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou nooit met iemand van singles gaan
De oudste waarmee ik ooit naar bed ben geweest was 32quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit er niemand tussen die interessant voor je is?
Daarbij zijn ze allemaal te oud voor je
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Newbievraag #2
Hoe is dit topic eigenlijk begonnen?
Biatchquote:
joh ranzig ding, die is bijna net zo oud als je moeder!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De oudste waarmee ik ooit naar bed ben geweest was 32en dat was heerlijk moet ik zeggen
Maar vind het zo wel prima, en af en toe een meet met jullie
Vondelpark vond ik gezellig
Oja, bedankt nog voor de biertjes en de sigaretten!
"Ooit" Dat was afgelopen weekend toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
De oudste waarmee ik ooit naar bed ben geweest was 32en dat was heerlijk moet ik zeggen
Maar vind het zo wel prima, en af en toe een meet met jullie
Vondelpark vond ik gezellig
Oja, bedankt nog voor de biertjes en de sigaretten!
Ik heb geen idee man, zit hier pas 2.5 maand ofzoquote:
Zelfkennis FTWquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb ook nooit mijn best gedaan voor iemanden zoals ik hier doe zal het uiteraard ook niet lukken nee
ik weet alleen dat ik er rond de kerst bijkwam en toen ging het over singles en de feestdagen. en na de kerst hebben we gezeurd dat we wilden blijven posten en dat is toen door fok toegelaten.quote:
Kssst, ik heb vorig jaar ook nog met een jongen van 19 gezoend jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
joh ranzig ding, die is bijna net zo oud als je moeder!!!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
Kssst, ik heb vorig jaar ook nog met een jongen van 19 gezoend ja
Die was 29quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Ooit" Dat was afgelopen weekend toch?![]()
En terecht.
Zei ik dat ik wat vang dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef rival het volgende:
Vreemd, aangezien vissen best een goede timing vereist
Ik vorig jaar met een meisje van 16.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kssst, ik heb vorig jaar ook nog met een jongen van 19 gezoend ja
Dus je hebt gewoon een groot verhaal opgehangen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef KudFokker het volgende:
Die was 29en die was best dronken dus daar kwam niet veel van terecht zeg maar
Ik kan heel goed langs de kant zitten en naar een dobber staren. Ooh wacht, daar heb ik helemaal geen geduld voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef rival het volgende:
Als je dat niet doet, hoe kan je er dan goed in zijn?
Neequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon een groot verhaal opgehangen?
Het zal je verbazen hoeveel jonge jongens op oudere vrouwen vallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef JonKeL het volgende:
Wat moe je nou met die ouwe taarten joh, ik vind dat maar niks.
Vissen met een dobberquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed langs de kant zitten en naar een dobber staren. Ooh wacht, daar heb ik helemaal geen geduld voor
Jij bent gewoon mooi, heeft niks met je leeftijd te makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel jonge jongens op oudere vrouwen vallen
Ik heb echt 10 keer meer sjans van jonge gasten dan van mannen van mijn eigen leeftijd
Vissen vind ik echt géén malle moer aan hehquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Vissen met een dobber![]()
Gewoon met een pieper en een tentje + goed gezelschap maakt vissen veel leuker
je bent gewoon lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb echt 10 keer meer sjans van jonge gasten dan van mannen van mijn eigen leeftijd
als je gaat vissen zoals ik wel eens doe dan is het vissen eigenlijk maar bijzaak wat er in de tent gebeurt is dan soms wel top sportquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vissen vind ik echt géén malle moer aan heh
Mensen noemen dat ook nog een sport!
Dat zee vissen lijkt me dan wel stoer
Ja klopt, ik dacht dat ik ze eerst ook wel leuk vond, maar eigenlijk vind ik dat niet. Een keertje mijn geslacht erin hangen gaat nog wel, als ze niet te oud zijn. Als hun leeftijd begint met een 3 of hoger dan hoeft het van mij niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat het wel gezellig kan zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
als je gaat vissen zoals ik wel eens doe dan is het vissen eigenlijk maar bijzaak wat er in de tent gebeurt is dan soms wel top sport
oordopjes maar dat verpest de sfeerquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kan me aan de andere kant wel voorstellen dat het wel gezellig kan zijn
Gewoon relaxed kamperen en een beetje zuipen
maar je kan zeker geen muziek opzetten zeker omdat dat die vissesn afschrikt![]()
?
Da's liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mooi, heeft niks met je leeftijd te maken
Tja, smaken verschillen. Toen ik 28 was heb ik 1,5 jaar een relatie gehad met een jongen van 24 en toen ik 30 was ook. Er zijn zat mannen die er anders over denkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja klopt, ik dacht dat ik ze eerst ook wel leuk vond, maar eigenlijk vind ik dat niet. Een keertje mijn geslacht erin hangen gaat nog wel, als ze niet te oud zijn. Als hun leeftijd begint met een 3 of hoger dan hoeft het van mij niet meer
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's liefVooral omdat jij me al live kent
Oow geen idee johquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef KudFokker het volgende:
Nee?
Zei toch al dat ik er niet veel aan vond
Vond het wel vet dat ze Duits was, 8 jaar ouder én het op een boot was
Nu word ik alleen maar nog nieuwsgierigerquote:
Ik heb juist het gevoel dat ik irl minder mongool over kom dan hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]Daar ben ik altijd een beetje bang voor
Jaren geleden was een een topic, wat bekend staat als de Oude Maagden reeks. Deze werd op een gegeven moment gesloten, totdat bleek dat er toch oude maagden behoefte hadden om uhh, erover te praten. Toen werd singles opgericht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:44 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Newbievraag #2
Hoe is dit topic eigenlijk begonnen?
Zijn er nog maagden? Of uberhaupt oude posters?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaren geleden was een een topic, wat bekend staat als de Oude Maagden reeks. Deze werd op een gegeven moment gesloten, totdat bleek dat er toch oude maagden behoefte hadden om uhh, erover te praten. Toen werd singles opgericht.
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef Ripley het volgende:
[..]Daar ben ik altijd een beetje bang voor
Oude Maagden. Dat heeft een hoog ieuwie gehalte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaren geleden was een een topic, wat bekend staat als de Oude Maagden reeks. Deze werd op een gegeven moment gesloten, totdat bleek dat er toch oude maagden behoefte hadden om uhh, erover te praten. Toen werd singles opgericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |